سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>چرا مادر علی کروبی احساس خطر کرد؟

چرا مادر علی کروبی احساس خطر کرد؟


شبکه ایران: خانم فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی، یکی از اشخاصی است که طی روزهای اخیر مورد توجه برخی رسانه‌های ضد نظام و بیگانه قرار گرفته است.
این اتفاق پس از آن رخ داد که وی چند روز قبل نامه‌ای سرگشاده را در سایت‌های اینترنتی حامی جریان سبز منتشر کرد که گویا مخاطب آن رهبر معظم انقلاب بود.


خانم کروبی در این نامه به موضوع دستگیری فرزندش علی کروبی در روز 22 بهمن اشاره کرده و مدعی شده بود که در مسجد امیرالموئمنین مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
وی همچنین گفته بود که فرزندش علی را نیز تهدید به "تجاوز جنسی" نیز کرده‌اند.
اگرچه ادعای دستگیری و نگهداری علی کروبی یک روز بعد توسط آقای دولت آبادی دادستان تهران تکذیب شد اما همین موضوع بار دیگر بهانه‌ای برای تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران در رسانه‌های ضد نظام شد.
در این راستا طی روزهای اخیر برخی ار رسانه‌های اپوزسیون مصاحبه‌هایی را با همسر مهدی کروبی که سابقه نمایندگی در مجلس پنجم را نیز در کارنامه دارد، ترتیب داده‌اند.
یکی از این مصاحبه‌ها، مصاحبه وی با سایت ضد انقلاب روزآنلاین است.
خانم کروبی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به اینکه چرا همسرش به عنوان یکی از سران فتنه معرفی می‌شود و اینکه گفته می‌شود وی به آمریکا و اسرائیل وصل است گفته که فحاشی و اهانت کردن بدون ارائه سند و مدرک هیچ ارزشی ندارد و اگر حکومت مستندی درباره ادعاهایی که مطرح می‌‎کند دارد، ارائه دهد.
با این حال وی توضیحی در خصوص اینکه چرا او و همسرش طی ماه‌های اخیر بدون ارائه سند اتهامات خطرناکی از جمله موضوع "تجاوز جنسی" به بازداشت شدگان حوادث اخیر را مطرح کرده‌اند، نکرد.
چند ماه بعد از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری بود که مهدی کروبی در نامه‌ای سرگشاده که خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشته بود، بر اساس "شنیده‌هایش" مدعی شد در زندان‌های کشور به بازداشت شدگان حوادث اخیر تجاوز جنسی می‌شود.
این ادعا که بلافاصله تبدیل به موضوع شماره یک هجمه‌های تبلیغاتی ضد نظام علیه جمهوری اسلامی ایران شد هنگامی وارد فاز جدیدی شد که کروبی چند روز بعد ادعا کرد که "اسنادی" نیز در این رابطه در اختیار دارد.
با گذشت چند روز و رو نشدن سند شیخ اصلاحات، کنجکاوی رسانه‌ها باعث شد تا آنها سراغ حسین کروبی فرزند وی بروند و از او که این نامه را به دستور پدرش در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود پرس و جو کنند.
وی در یکی از این مصاحبه‌ها به خبرنگار شبکه تلویزیونی "بی‌بی‌سی فارسی" در پاسخ به این سوال که "رئیس مجلس ادعای پدرتان را رد کرده و شما چه سندی دارید؟" گفته بود: آقای لاریجانی باید برای گفته خود سند بیاورد!
با این حال با گذشت سه ماه از این ادعا و تحقیق و بررسی در اینخصوص توسط کمیته سه نفره قوه قضائیه، نه تنها ادعای کروبی تکذیب شد، بلکه وی مجبور شد تا ادعای خود را پس بگیرد.
اما خانم در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به این سوال که چرا چند وقت پیش با انتشار نامه‌ای از ناامنی خانواده‌اش سخن گفته بود اظهار داشت: آقای مظفر، وزیر سابق آموزش و پرورش در شبکه دو سیما گفت که سران فتنه را به مردم می‌سپاریم و آقای بروجردی، نماینده مجلس هم صحبت‌های مشابهی کرده بودند که در روزنامه‌ها منتشر شده بود و این سخنان به این معنی بود که اگر اتفاقی برای ما می افتاد حتما می‌گفتند مردم این‌ها را کشته‌اند.
اما یکی دیگر از جالب‌ترین قسمت‌های این مصاحبه جایی است که خانم کروبی، هرگونه احتمال سازش همسرش با رئیس جمهور را رد کرده است.
خانم کروبی البته توضیح کاملی در خصوص اینکه منظور وی از سازش چیست نداد اما گفت با توجه به شناختی که از همسرش دارد، او هیچگاه دکتر احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور به رسمیت نخواهد شناخت.
این در حالی است که چندی پیش مهدی کروبی به خبرنگار فارس گفته بود که پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی مقام معظم رهبری، احمدی نژاد را به رسمیت می‌شناسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد