سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>آیا خانواده هاشمی خانواده فتنه است؟

 

آیا خانواده هاشمی خانواده فتنه است؟

 

 

سایت‌های نزدیک به موسوی در حالی خبر از دیدار خانواده هاشمی رفسنجانی با علیرضا بهشتی پس از آزادی از زندان دادند و نام خانواده وی را در کنار کروبی، موسوی و رهنورد ذکر کرده‌اند که علیرضا بهشتی نقش عمده‌ای در پروژه 72 تن‌سازی از کشته‌شدگان حوادث پس از انتخابات و جعل در این زمینه را داشت.

 

به گزارش رجانیوز،‌ این دیدار پس از آن انجام می‌شود که نقش‌آفرینی‌های برخی اعضای خانواده آقای هاشمی در حوادث پس از انتخابات که احمدی‌نژاد پیش از آن در مناطره تلویزیونی خود به این موارد که تا آنروز بخش زیادی از آن‌ها هنوز پنهان بود، اشاره کرده بود.

اما با بالا گرفتن اردوکشی های خیابانی فائزه و مهدی هاشمی رفسنجانی در اجتماعات خیابانی حاضر شدند. همان روزها تصاویری از فائزه هاشمی از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد که وی که تا پیش از این با طرح دوچرخه سواری بانوان شناخته می شد، قانون‌شکنان را به ادامه حضور در تجمعات خیابانی تحریک می‌کرد.

همچنین، باب حرف و حدیث های گسترده ای در مورد نقش آفرینی های مالی مهدی هاشمی در انتخابات و وقایع پس از آن در اعترافات متهمان باز شد.

انتشار گزاره های خبری‏ای از این دست در حالی صورت می پذیرفت که مهدی هاشمی عازم انگلیس شده و تاکنون نیز علی‌رغم توصیه‌های مقامات قضایی به کشور بازنگشته است.

اگرچه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأئید کرده است این اتهامات در مورد فرزندش وارد نیست و وی علی رغم سخنان دادستان تهران، از فرزندش خواست تا با آرامش به کارهای خود در انگلیس برسد!

این همه در واقع واگویه شفافی بود از فضایی مبهم که احمدی نژاد در مناظرات تلویزیونی پرده از آن برداشت و این گونه بود که راز سر به مهر آن روز به حدیث کوچه و بازار تبدیل شد و کم کم نقش آفرینی ها در فضایی که هر روز شفاف تر می شد، روشن شد. فضایی که از نامه تند هاشمی به رهبری شروع شد و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرد.

با این حال، هفته گذشته در کنار مهدی کروبی و میرحسین موسوی، با فاصله یک روز این خانواده هاشمی رفسنجانی بود که عازم ملاقات علیرضا بهشتی که به تازگی آزاد شده بود، شد! ملاقاتی از جنس همان سرنخ های مشابه بعد از انتخابات که طبعا در شرایطی که برای فرزندان هاشمی پرونده تشکیل شده است، ابعاد این موضوع هم شکافته خواهد شد.

اکنون اما از پس همه این ماهها که هزینه‏هایی سنگین به ایران اسلامی تحمیل کرد، کسانی هستند که متهمند اما در امان باقی مانده‏اند. حضور دهها میلیونی مردم در 22 بهمن مطالبه رسیدگی به وضعیت این افراد بود. و اکنون این قوه قضائیه است که باید حل نهایی این معما را کلید بزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد