سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>6 قاضی از قوه قضائیه اخراج شدند؟

6 قاضی از قوه قضائیه اخراج شدند؟ 

 

 

 

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: شش نفر از قضات متخلف دادگستری استان از خدمت خلع شدند.

حجت‌الاسلام مالک اژدرشریفی در گفتگو با  فارس افزود: علاوه بر برخورد با قضات متخلف با بسیاری از همکاران متخلف دادگستری نیز به شدت برخورد شده است.
وی برخورد با این متخلفان را وظیفه دادگستری خواند و اظهار داشت: این برخوردها حکایت از آن دارد که ما به خودمان نیز رحم نمی‌کنیم هر کسی از قانون تخطی کند به شدت با وی برخورد می‌کنیم.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: در حال حاضر پرونده قضات متخلف در تهران تحت بررسی و رسیدگی است.
وی در ادامه هرگونه خبری در خصوص دستگیری در روز عاشورا و 16 آذر در استان را کذب محض خواند و افزود: در سایه نجابت و بزرگواری مردم آذربایجان شرقی و در سایه اصالت خانوادگی شهروندان تبریزی، خوشبختانه در روز عاشورا و 16 آذر هیچ تحرکی در استان صورت نگرفت.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اضافه کرد: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان‌هایی است که مسائل امنیتی در آن بسیار اندک است و تنها برخی سرقت‌های مسلحانه مطرح است که آن هم نباید باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار پرونده حساس در حال پیگیری است، در خصوص یکی از آنها تصریح کرد: یکی از پرونده‌ها که از سال 1374 مفتوح است، به دلیل برخی رفاقت بازی‌های سیاسی معطل مانده بود که این پرونده هم ‌اکنون در حال پیگیری و برخورد با عاملان و متخلفان است.
اژدرشریفی تاکید کرد: با این برخوردها تلاش داریم تا آذربایجان شرقی را از برخی نارسایی‌ها نجات دهیم البته اکثریت سرمایه‌گذاران استان از افراد صحیح‌العمل هستند.
وی اضافه کرد: در واقع ما مثل کشاورزی عمل می‌کنیم که از مزرعه علف‌های هرز را برمی‌چیند.
رئیس دادگستری آذربایجان شرقی همچنین اظهار داشت: به زودی مردم خبرهای خوشی از برخورد با مجرمان مظلوم‌نما می‌شنوند.
وی با بیان اینکه که برای ما مهم نیست که کدام طرف یک پرونده راضی باشد، مهم اجرای قانون و رعایت عدالت است، تاکید کرد: وقتی پرونده‌ای در دادگستری مطرح می‌شود به حتم یک طرف راضی و یک طرف ناراضی خواهد بود، بنابر این مهم نیست که با اجرای عدالت اسباب نارضایتی برخی از افراد خاص ایجاد شود.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در خاتمه تاکید کرد: وظیفه ما اجرای قانون است، شاید یکی خوشش بیاید، یکی بدش بیاید.

نظرات 3 + ارسال نظر
اسماعیل پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 19:20

اقای شریفی توروبه ابلفضل رسیدکی کنین باهوش وصداقت هنوز توسیستم دارن کارمیکنن.کمک کمک کمک یا زهرا

مهدی سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:40

اجرتون بااقاعباس!
امابازکشت دوباره انهاراشاهدیم خدالعنت کنه هرکسی که حق رو ناحق کنه.کاش همه مسولین در دادکستری مثل اقای شریفی بودن! باهوش وصداقت لیاقت دادکستری نداشتن اما با بارتی بازی برکشتن.خدالعنتشون کنه که دشمنای مال وناموس مردم مظلوم رو راه دادن دوباره

الناز یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:12

باتشکرازجناب آقای شریفی نیا,خدااجرتون بده قضاوت کاربسیارپرارزشی است ونیازبه انسانهای شریف وباتقوا دارد
اما افسوس که دونفرازاین انسانهای پست بازیت عنوان وکیل به دادگستری بازگشتند آیا این دونفره دارای فسادمالی واخلاقی داشتند شایستگی دفاع ازناموس انسانها رادارند آیا این دو وجودشان کثیف کردن محیط دادگستری نخواهدبود
آقاق شریفی نیا خواهشا رسیدگی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد