سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>دستگیری عامل انتشار بلوتوث غیراخلاقی

دستگیری عامل انتشار بلوتوث غیراخلاقی

انتشار بلوتوث غیراخلاقی بار دیگر به موضوع پرونده یی قضایی تبدیل شد و این بار پسری 18ساله که بعد از تعرض به دختری دانش آموز از وی فیلم گرفته و آن را در سطح شهر اصفهان تکثیر کرده بود، تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.

اوایل بهمن ماه خانواده دختر نوجوانی به نام لیدا باخبر شدند بلوتوثی غیراخلاقی از دخترشان موبایل به موبایل رد و بدل می شود و این فیلم به سرعت در حال تکثیر است. آنها با پرس و جو از لیدا متوجه شدند پسر جوانی وی را فریب داده و بعد از تعرض از او فیلم مستهجن تهیه کرده است. خانواده این دختر که به شدت مستاصل شده بودند و آبروی خود را در خطر می دیدند برای چاره جویی نزد یک مشاور خانواده رفتند و با راهنمایی او به این نتیجه رسیدند که طرح شکایت و پیگیری قضایی- انتظامی ماجرا امری لازم و ضروری است. به این ترتیب پرونده یی تشکیل شد و روی میز بازپرس شاه محمدی- رئیس شعبه پنجم دادسرای جنایی اصفهان- قرار گرفت و لیدا توضیح داد پسری به نام محسن پس از ریختن طرح دوستی به بهانه اینکه بهتر بتوانند با هم صحبت کنند وی را به منزلش کشاند و در آنجا با توسل به زور و تهدید به او تعرض کرد و با فیلمی که در اختیار داشت سعی می کرد او را در برابر خود مطیع نگه دارد. دختر دانش آموز توضیح داد بلوتوث زمانی منتشر شد که او تصمیم گرفت به اطاعت از محسن پایان دهد. پس از روشن شدن بخشی از ماجرا کارآگاهان به دستور بازپرس پرونده و با تاکید رئیس کل دادگستری اصفهان تحقیقات وسیعی را برای دستگیری عامل انتشار بلوتوث غیراخلاقی انجام دادند و در وهله اول از لیدا خواستند قراری صوری را با محسن ترتیب دهد اما پسر جوان وقتی در محل ملاقات از حضور پلیس مطلع شد پا به فرار گذاشت و ماموران در بازداشت او ناکام ماندند. پس از آن تجسس ها ادامه یافت و تمام مکان هایی که احتمال تردد و حضور متهم در آنجا وجود داشت زیر نظر گرفته و راه های فرار پسر 18ساله مسدود شد. سرانجام بعد از گذشت چند روز محسن که خود را در حلقه محاصره می دید تصمیم گرفت به زندگی مخفیانه پایان دهد و خودش را معرفی کند. او در نخستین اظهارات خود با قبول اقدام مجرمانه اش گفت؛ از مدت ها پیش ترک تحصیل کردم و در یک موبایل فروشی مشغول به کار شدم و چون بیشتر مشتری های ما دختران نوجوانی بودند که برای تهیه شارژ یا خرید گوشی جدید مراجعه می کردند، تلاش می کردم با آنها رابطه یی عاطفی برقرار کنم. در این مدت کوتاه با بیش از 15 دختر دوست شدم اما هر کدام به شکلی از همراهی کردن من طفره رفتند و نقشه ام برای فریب آنها بی نتیجه ماند.

متهم ادامه داد؛ من بعد از آشنایی اولیه با دخترانی که وضع مالی خوبی داشتند یا ظاهرشان برایم جذاب بود دنبال آنها در خیابان راه می افتادم و سعی می کردم به هر طریق ممکن شماره تلفنم را به آنها بدهم، البته بسیاری از دختران نوجوان از گرفتن شماره خودداری می کردند یا اینکه به محض گرفتن شماره تلفن آن را دور می انداختند اما بعضی هم همکاری می کردند و یک بار به من زنگ می زدند. هرچند آنها بعد از همان اولین تماس پشیمان می شدند، اما من از این طریق شماره تلفن شان را به دست می آوردم و مزاحمت های خودم را شروع می کردم و برخی اوقات می توانستم با این دختران قرار ملاقات هم بگذارم. من همیشه آدرس منزل مان را اشتباهی می دادم و هیچ وقت نام درست و فامیل خودم را نمی گفتم و اگر می دیدم دختری به خاطر پول یا گرفتن کارت شارژ مجانی می خواهد به رابطه اش با من ادامه دهد از او دوری می کردم چون می دانستم امکان برآورده کردن خواسته هایش برایم وجود ندارد.

متهم در ادامه درباره نحوه آشنایی اش با لیدا توضیح داد؛ این دختر هم مثل سایر افراد به دام من افتاد و در اولین فرصت به این بهانه که ممکن است در خیابان گرفتار شویم به خانه ام دعوتش کردم و در آنجا با پیش بینی قبلی و به وسیله موبایل از او فیلم گرفتم و به وی تعرض کردم. محسن در ادامه تحقیقات مدعی شد؛ بلوتوث به طور اتفاقی از گوشی موبایل وی خارج و پس از آن توسط دیگران منتشر شد. این در حالی است که تحقیقات نشان می دهد متهم به قصد تهدید و سوءاستفاده جنسی از طعمه خود فیلم را برای برخی دوستانش ارسال کرده و سپس از کنترل تکثیر آن عاجز شده است.

در شرایطی که رسیدگی به پرونده اتهامی پسر 18ساله همچنان ادامه دارد غلامرضا انصاری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در گفت وگو با پایگاه خبررسانی عبرت ضمن تقدیر از بازپرس پرونده به خاطر اقدام سریع و صدور دستورهای قضایی ضروری که منجر به دستگیری متهم شد، گفت؛ این گونه روابطی که بین دختران و پسران شکل می گیرد سرانجامی جز رسوایی و مخاطره ندارد و دختران جوان با خواندن چنین رخدادهایی باید عبرت بگیرند و در رفتار و ارتباطات خود که ممکن است به خسارت منتهی شود تجدیدنظر کنند، البته خانواده ها نیز با توجه بیشتر به مسائلی از این دست باید از تکرار نمونه های مشابه پیشگیری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد