سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>دسته گل علی مطهری برای روزنامه آمریکایی

دسته گل علی مطهری برای روزنامه آمریکایی 

 

 

 

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز با درج مصاحبه علی مطهری با سایت خبر آنلاین نوشت: یک روز بعد از راهپیمایی 22 بهمن، یک رقیب محافظه کار احمدی نژاد آتش گشود.


به گزارش فارس، علی مطهری بر خلاف مشی پدر بزرگوارشان فقیه زمان شناس و فیلسوف بابصیرت استاد شهید مرتضی مطهری، طی ماه‌های اخیر به دلیل بغض شخصی نسبت به احمدی نژاد به وادی خطرناکی درغلتیده و با عدم درک شرایط زمانی، موضع گیری‌هایی می‌کند که دشمنان تابلودار نظام بیشترین بهره را از آن می‌برند.
جوان نوشت؛ علی مطهری روز گذشته بلافاصله بعد از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن که موجب بهت جهان و یاس دشمنان انقلاب شد، در مصاحبه با یک سایت خبری حامی موسوی، تحلیل مغلوط و بی ربط از این راهپیمایی ارائه کرد که به سرعت با استقبال رسانه‌های آمریکایی مواجه شد.
در شرایطی که وحدت و انسجام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و حضور ده‌ها میلیونی آن‌ها موجب سردرگمی رسانه‌های غربی و ضدانقلاب شده و سایت‌های ضدانقلاب رسماً به شکست تاریخی خود بواسطه حضور آگاهانه و معنادار ملت ایران اعتراف می‌کنند، مصاحبه کذایی علی مطهری با سایت خبرآنلاین با استقبال روزنامه آمریکایی "لس آنجلس تایمز " مواجه شد.
لس آنجلس تایمز با درج عکس و مصاحبه علی مطهری این گونه تیتر کرده است: "ایران: یک روز بعد از راهپیمایی 22 بهمن، یک رقیب محافظه کار احمدی نژاد آتش گشود. "
لس آنجلس تایمز در انعکاس این مصاحبه علی مطهری چنین نوشته است: "اگر محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری ایران فکر می‌کرد دولت او بعد از راهپیمایی و در هم شکستن اعتراضات مخالفان، توانسته جان سالم به در ببرد، او روز جمعه یک بیدارباش سفت و سخت دریافت کرد. علی مطهری نماینده مجلس و یکی از محافظه کاران مهم رقیب احمدی نژاد هشدار داد که ایران هنوز از بحران خارج نشده است. "
سایت خبرآنلاین نیز با ذوق زدگی انعکاس مصاحبه خود با علی مطهری در لس آنجلس تایمز را تیتر کرده، بدون اشاره به این که که این روزنامه آمریکایی با چه هدفی این مصاحبه را درج کرده و چه تیتری برای آن انتخاب کرده است.
احتمالاً توجیه علی مطهری برای مصاحبه مذکور این است که ما حرف حق(!) را می‌زنیم و کاری نداریم که دیگران چه استفاده‌ای از آن می‌کنند اما حضرت امام(ره) یک شاخص اساسی برای تشخیص افراد از درستی و نادرستی مواضع سیاسی خود به دست داده‌اند و آن این که "هر گاه دیدید دشمنان از شما تعریف می‌کنند، ببینید کجای کارتان ایراد دارد. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد