سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>«کالبدشکافی فتنه و بازخوانی لغزش های خواص»

آشتی با سران فتنه دست دادن با سیا و موساد است 

 

«سران فتنه» به «مرده های متحرک» و ماموران بازنشسته سیا، موساد و MI6 تبدیل شده اند و از آنجا که دشمنی و کینه توزی آمریکا و اسرائیل با ایران اسلامی تمام شدنی نیست، باید بازی بعدی دشمن را حدس زده و از هم اکنون برای مقابله با آن آماده بود.

خدشه به ساحت مقدس امام زمان(عج) بخشی از ماموریت دیکته شده به سران فتنه بود. این ماموریت نفرت انگیز از فرمول معروف فرانتیس فوکویاما، موسوم به طرح «مهندسی معکوس» اقتباس شده بود.
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، که سه شنبه شب 20 بهمن ماه در نشست «کالبدشکافی فتنه و بازخوانی لغزش های خواص» در مدرسه علمیه معصومیه(س) و در اجتماع عظیم و پرشور فضلا و طلاب حوزه علمیه قم شرکت کرده بود، طی سخنانی از فتنه اخیر به عنوان موهبت بزرگ الهی یاد کرده و گفت: اگر با اطلاع گردش کار فتنه اخیر به قبل از 22 خرداد امسال بازگردیم بدون کمترین تردیدی به صحنه آمدن این فتنه را بر نبود آن ترجیح می دهیم. چرا که این فتنه، اگرچه تلخ بود ولی دستاوردها و برکات آن شیرین تر و گواراتر از آن است که قابل چشم پوشی باشد.
مدیر مسئول کیهان از، بازسازی طبیعی تاریخ صدر اسلام، طلوع دوباره امام(ره) بعد از 20 سال که از رحلت آن حضرت می گذرد و بازخوانی بینش و منش ایشان، رسوایی مدعیان دروغین خط امام، افشای چهره واقعی خط نفاق جدید، آگاهی عینی و بی واسطه نسل های سوم و چهارم انقلاب از واقعیت 31 ساله چالش ایران اسلامی با نظام سلطه بین الملل و برداشت بی پرده این دو نسل از چهره بی نقاب آمریکا و اسرائیل، برملا شدن هویت وابسته سران فتنه و... به عنوان بخشی از برکات فتنه اخیر یاد کرده و با اشاره به مدیریت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب گفت؛ فتنه اخیر ثابت کرد که خامنه ای، خمینی دیگر است.
وی با اشاره به چند نمونه غیرقابل انکار و بازخوانی اسنادی از قول مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی که به شکست قطعی فتنه اخیر اعتراف کرده اند، گفت؛ امروزه «سران فتنه» به «مرده های متحرک» و ماموران بازنشسته سیا، موساد و MI6 تبدیل شده اند و از آنجا که دشمنی و کینه توزی آمریکا و اسرائیل با ایران اسلامی تمام شدنی نیست، باید بازی بعدی دشمن را حدس زده و از هم اکنون برای مقابله با آن آماده بود.
شریعتمداری در توضیح «بازی بعدی» دشمن، از چند احتمال یاد کرد و از جمله به گزارش اخیر شورای روابط خارجی آمریکا اشاره کرد که در آن آمده است؛ «سرانجام رخدادهای بعد از انتخابات ریاست جمهوری در ایران نشان داد طرح «مهندسی معکوس» فوکویاما برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران نه فقط شکست خورده، بلکه نتیجه معکوس داده است و کمترین نتیجه آن، بر باد رفتن سرمایه گذاری چند ساله آمریکا روی افراد و جریانات سیاسی داخل ایران از یکسو و اتحاد و یکپارچگی مردم با محوریت رهبر اسلامی این کشور بوده است».
مدیر مسئول کیهان در ادامه سخنان خود به بازخوانی چند سند از مراکز استراتژیک آمریکا پرداخت و با توضیح درباره طرح اخیر ریچارد هاوس، مسئول شورای روابط خارجی آمریکا موسوم به طرح «ائتلاف سفید» این احتمال را قوی تر تلقی کرد که سرمایه گذاری بعدی آمریکایی ها روی افراد و جریاناتی باشد که از آنها با عنوان «مسلمانان پراگماتیسم»! یاد می کنند و در توضیح ویژگی های این جریان گفت؛ آنها به اسلام اعتقاد دارند، در میان مردم به طرفداری از نظام اسلامی شناخته می شوند و حتی ممکن است سابقه جبهه و جنگ نیز داشته باشند. علیه آمریکا و اسرائیل هم شعار می دهند، اما در عرصه عمل هرگز برای مقابله با آمریکا و اسرائیل قدمی برنمی دارند. در فرهنگ لیبرال و در اقتصاد سرمایه گرا هستند و...
شریعتمداری با استناد به اقتدار نظام اسلامی و برخورداری از حمایت گسترده مردمی که در 9 دیماه چشمه ای از آن به نمایش درآمد و نیز با اشاره به پیشرفت های عظیم و حیرت انگیز جوانان مومن و متعهد در علوم و تکنولوژی، گفت؛ بازیگران بعدی نیز به یقین بازنده اند و باختن آنها خیلی زودتر و رسواتر از فتنه گران اخیر اتفاق خواهد افتاد.
مدیر مسئول کیهان در ادامه این نشست به پرسش های حاضران پاسخ داد. وی در پاسخ به سؤالی درباره طرح موسوم به «آشتی ملی» گفت؛ طرح آشتی ملی برای این است که جریان مرده و نیمه جان فتنه برای پروژه بعدی ذخیره سازی شود؛ مردم همان طور که در 9 دی دیدیم با هم دعوایی ندارند که بخواهند آشتی کنند. سران فتنه به نمایندگی از سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس به مقابله با نظام آمدند، بنابراین دعوت به آشتی با آنها مفهومی جز دعوت به آشتی با آمریکا و اسرائیل ندارد.
وی تاکید کرد: من حدس می زنم و احتمال می دهم افرادی که دو پهلو حرف می زنند برای پروژه بعدی نشان شده اند.
وی در پاسخ به این سؤال که «می گویند شما مراجع را به خودی و غیرخودی تقسیم می کنید» گفت؛ ما هرگز چنین تقسیمی نداشته ایم و همه مراجع را قابل احترام و عزیز می شماریم و البته حرف ما این است که بعضی ها را اساساً مرجع نمی دانیم که بخواهیم آنها را در صف خودی ها یا غیرخودی ها جای دهیم.
شریعتمداری درباره اظهارات 2 ماه قبل خود در یک نشست دانشجویی که احتمال داده بود فتنه گران به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) نیز اهانت کنند، گفت؛ این احتمال برگرفته از فرمول مهندسی معکوس فوکویاما بود و البته نمی توانستیم آن را در روزنامه مطرح کنیم، چرا که وجه شرعی نداشت. وی افرادی نظیر اکبر گنجی را حقیرتر از آن دانست که بی اجازه بزرگترهای خود حرفی بزنند و گفت؛ او مانند سوراخ یک بشکه است که نشتی آن از محتوای درون بشکه خبر می دهد!
مدیر مسئول کیهان پیرامون علت تاخیر در محاکمه مهدی هاشمی گفت؛ ایشان که برای بازرسی مراکز و نمایندگی های دانشگاه آزاد به لندن رفته و ظاهراً دانشگاه آزاد در تمام شهرها و روستاهای انگلیس هم شعبه دارد که ماموریت ایشان تمام نشده است!
وی در پاسخ به سؤالی پیرامون نامه اخیر سیدحسن خمینی گفت؛ مواضع ایشان غیرمنطقی و تعجب آور است و با نظرات صریح حضرت امام(ره) در تناقض آشکار است. ایشان می گوید سخنان امام(ره) غیرصادقانه پخش شده است و حال آن که سخنان آن حضرت بی کم و کاست پخش شده بنابراین نظر آقای سیدحسن خمینی اهانت به امام راحل(ره) است و درباره تحریف نیز باید عرض کرد؛ تحریف از سوی آقایان صانعی و محتشمی پور و چند تن دیگر صورت گرفته بود که ایشان کمترین اعتراضی نکردند و حتی در مقابل اهانت آشکار به امام حسین(ع)، امام زمان(عج)، حضرت امام(ره)، جمهوری اسلامی ایران و ده ها مورد دیگر سکوت محض کردند. وی درباره مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) گفت؛ این مؤسسه نباید در اختیار کسانی باشد که نه فقط از حریم امام(ره) و بینش و منش آن بزرگوار حمایت نمی کنند بلکه در مواردی با اهانت کنندگان به امام راحل(ره) نیز نرد دوستی می بازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد