سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>دروغ شاخدار کروبی (تجاوز در مسجد!)

رقیب آرای باطله نظام را تهدید کرد! 

 

 

به نظر می رسد چون ادعاهای سابق کروبی همه دروغ از کار درآمده و لطیفه ها و جوک های مختلفی را درباره کروبی در افواه عمومی جاری ساخته است ، پسر وی برای جبران آبروی پدر از فرصت چند ساعته بازداشت خود استفاده کرده و چنین دروغ شاخداری (تجاوز در مسجد!) را ساخته است و همسر آقای کروبی نیز با انتشار این ادعا و حتی صدور حکم برای این اقدام (این مرد 37 ساله را در خانه خدا تهدید به ...

مهدی کروبی که روزگاری به شیخ اصلاحات ملقب بود امروز با تهدید کردن نظام عملا نشان داد که لقب شعبان اصلاحات!که پس از انتخابات مفتخر به ملقب شدن بدان شده بود برازنده وی می باشد! کروبی که پس از برخورد مردم با وی و دارو دسته اش در روز22بهمن به شدت سرخورده و عصبی است روز گذشته در گفت و گو با روزنامه ساندی تلگراف عملا نظام را تهدید کرد!همسر وی مدعی شده که در این روز فرزندش علی ضمن ضرب و شتم تهدید به تجاوز هم شده است!البته اینکه چرا ادعای تجاوزجنسی فقط از جانب  شخص کروبی و سایر اعضای خانواده اش مطرح می شود خود جای سوال است. که ای کاش خبرنگار ساندی تلگراف علت این موضوع را از وی جویا می شد؟!
به گزارش "جوان آنلاین"وی که در این مصاحبه از ارائه استراتژی جدید مخالفان در آینده نزدیک خبر داده!!! گفته که: به زودی‌، برای تعیین استراتژی جدید جنبش سبز!، با میرحسین موسوی جلسه‌ای خواهد داشت.
کروبی که در انتخابات از بین چهار کاندیدا پس از آرای باطله به رتبه پنجم رسیده بود! زمان برگزاری این جلسه را هفته جاری اعلام کرده و گفته که نتایج آن را به اطلاع طرفداران جنبش سبز خواهد رساند. شعبان اصلاحات  در ادامه این گفت و گو ضمن تهدید نظام به اوباش گری گفت:در صورتی که دولت اجازه برگزاری تجمع به مخالفان را ندهد، جنبش سبز ناچار به انتخاب «روش‌های دیگری» خواهد شد.البته کروبی نگفته که آیا رفتار و حشیانه و اوباش گریهای وی و دارو دسته اش و سایر وحشی گریهای طرفداران فتنه از اولین روز پس ا زانتخابات تا کنون آیا همان "روش های دیگر" است یا کاری هم مانده که آقایان نکرده باشند؟!
 کروبى، مهم‌ترین خواسته‌هاى معترضان در شرایط کنونى «آزادى بى قید و شرط زندانیان سیاسى، برگزارى انتخابات آزاد بدون نظارت استصوابى شوراى نگهبان، آزادى مطبوعات و به رسمیت شناختن حق انتقاد است. ساندی تلگراف که از کروبی بعنوان رهبر!!! مخالفان دولت ! نام برده به نقل از وی نوشت: «ما می‌خواهیم خواسته‌های صلح‌جویانه را در چارچوب قانون اساسی» دنبال کنیم و در این میان، مردم نباید «هزینه‌ بالایی» بپردازند!
کروبی در حالی مدعی رهبری جریان فتنه (سبز) می باشد که عوامل اصلی و پدرخوانده های جریان فتنه چه در داخل و چه در خارج ا زکشور و همچنین عوامل میدانی آنها نه تنها کروبی را بعنوان هدایت کننده قبول ندارند و وی را حتی در جلسات تصمیم گیری خود راه هم نمی دهند بلکه بیشتر از وی و خانواده اش بعنوان کتک خور!معرکه و در برخی موارد برای سرگرمی استفاده می کنند و اظهارات کروبی که گاه و بیگاه خوراک برای رسانه های جریان فتنه درست می کند مصداق مثل معروف"ما سه تا رو کجا می برید"! است

کروبی سند ادعاهای کهریزک را با پسرش رو کرد!

به دنبال شکست سنگین برنامه مهدی کروبی برای ایجاد اغتشاش در راهپیمایی 22 بهمن (موسوم به پروژه اسب تروا) پسر وی با ادعای تهدید خود به تجاوز جنسی در مسجد(!) سوژه جدیدی برای برون رفت سایت های مخالف نظام از سوزش بعد از حماسه 22 بهمن به دست داده است.

به گزارش جوان آنلاین، بر اساس برنامه طراحی شده از سوی اتاق فکر فرقه سبز موسویم به پروژه اسب تروا قرار بود عناصر فرقه سبز از مسیرهای مختلف به سمت میدان آزادی حرکت کرده و در این میدان نمادهای سبز را بیرون آورده و به زعم خود میدان آزادی را فتح کنند!یکی از مسیرهای تعیین شده ، فلکه صادقیه بود که قرار بود مهدی کروبی (شیخ سابق و شعبان بی مخ کنونی اصلاحات)از آن مسیر به قصد فتح میدان آزادی حرکت کند. اما شیخ شعبان و حدود 100 نفره از حامیان سازماندهی شده اش از همان ابتدای ورود به میدان صادقیه با واکنش شدید انبوه مردم انقلابی مواجه شدند به کونه ای که کروبی مجبور شد به سرعت از صحنه بگریزد.

بنا بر این گزارش ،؛ در این میان علی کروبی پسر مهدی کروبی که نتوانسته بود همراه پدر از صحنه فرار کند برای مدتی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.وی بلافاصله بعد از آزادی با به نمایش گذاشتن اعضا و جوارح خود در سایت های مختلف مدعی شکنجه و ضرب و شتم خود شده است.وی همچنین مدعی شده که نیروهای بازداشت کننده ضمن ضرب و شتم ، وی را تهدید کرده اند که در مسجد مورد تجاوز جنسی قرار می دهند! ادعای علی کروبی مبنی بر تهدید شدن به تجاوز جنسی در مسجد بلافاصله طی نامه سرگشاده ای توسط فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی برای سایت های مختلف ضدانقلاب ارسال شده و این سایت ها نیز که از بعد از 22 بهمن به دعوا و زدوخورد درونی مشغول بودند، همین ادعا را به سوژه ای برای منحرف ساختن اذهان از شکست سنگین خود تبدیل نموده و به فحاشی علیه اسلام ، روحانیت ، انقلاب و هتاکی نسبت به مسجد و احکام اسلامی روی آورده اند.

لازم به ذکر است چند ماه پیش مهدی کروبی (رقیب آرای باطله در انتخابات ریاست جمهوری) بدون ارائه هیچ گونه سندی مدعی شد که در زندان های جمهوری اسلامی ، بازداشت شدگان مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند. این ادعا که با سوء استفاده وسیع رسانه های بیگانه و ضدانقلاب مواجه شد از سوی کمیته های ویژه دو دستگاه مسئول (قوه قضائیه و مجلس) مورد بررسی قرار گرفت اما مورد تایید قرار نگرفت و کروبی نیز نتوانست هیچ سندی برای ادعاهای خود ارائه کند. در این رابطه مشخص گردید فردی به نام «ترانه موسوی» که کروبی مدعی تجاوز به وی و سوزانده شدنش شده بود اصلا" وجود خارجی نداشته است! سعیده پورآقایی دیگر دختری که کروبی مدعی ربوده شدن وی شده و موسوی هم برای وی مجلس ختم برگزار کرد ، نهایتا" زنده از آب درآمد و معلوم شد از خانه فرار کرده است.

به نظر می رسد چون ادعاهای سابق کروبی همه دروغ از کار درآمده و لطیفه ها و جوک های مختلفی را درباره کروبی در افواه عمومی جاری ساخته است ، پسر وی برای جبران آبروی پدر از فرصت چند ساعته بازداشت خود استفاده کرده و چنین دروغ شاخداری (تجاوز در مسجد!) را ساخته است و همسر آقای کروبی نیز با انتشار این ادعا و حتی صدور حکم برای این اقدام (این مرد 37 ساله را در خانه خدا تهدید به ...کردند که مجازات ارتکاب آن فعل در قانون مجارات اسلامی مرگ است) درصدد بازگرداندن آبروی از دست رفته مهدی کروبی هستند که طی فاصله چند ماه با مواضع نسنجیده و غیرعقلانی ، جایگاه خود را از موضع یک رجل سیاسی محترم به یک رجاله مورد تمسخر و استهزای آدم و عالم تبدیل کرده است.

گفتنی است طی ماه های اخیر ، افراد متعددی از چهره های شناخته شده سیاسی و عناصر غیرمشهور به دلیل همراهی و همکاری با جریان فتنه و اغتشاشات ، برای مدت های زمانی مختلف توسط دستگاه های مختلف امنیتی و انتظامی بازداشت شده اند که به رغم روایت های مثبت و منفی این افراد از نحوه برخورد با خود در زمان بازداشت ، تنها کروبی و خانواده اش هستند که موضوع تجاوز جنسی و یا تهدید به تجاوز را مطرح می کنند. البته از خانواده آقای کروبی تابحال کسی بازداشت نشده و تنها مورد مربوط به بازداشت چند ساعته پسر وی در جریان راهپیمایی 22 بهمن است که طی همین مدت کوتاه نیز وی به جای هر چیز دیگری بحث تجاوز جنسی به خود آن هم در مسجد را مطرح کرده است.

ماجرای رشوه 300 میلیونی شهرام جزایری به کنار ، اما تحلیل گران درمانده اند که به رغم مطالبی که سایر مخالفین و معترضین مطرح می کنند معمای علاقه عجیب خانواده آقای کروبی به موضوع تجاوز جنسی و تهدید جنسی چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد