سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اسب سبزکها خر از کار درآمد؟!!!

اسب سبزکها خر از کار درآمد؟!!! 

 

به گزارش شبکه ایران، سایت‌ها و گروه‌های ضد انقلاب که در هفته‌های گذشته، برنامه‌های گسترده‌ای را برای ایجاد اختلال در راهپیمایی 22 بهمن تدارک دیده بودند، با مشاهده جمعیت چندین میلیونی راهپیمایان این روز و شکست برنامه‌هایشان، به فحاشی نسبت به یکدیگر روی آوردند.

نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست سابق روزنامه‌های اصلاح طلب که چند سالی است به کانادا پناهنده شده و مشغول به فعالیت در سایت‌های ضد انقلابی چون "روزآنلاین" است، با انتشار یک کاریکاتور در سایت ضد انقلاب "خودنویس" که سردبیری آن را نیز بر عهده دارد، طرح موسوم به "اسب تراوا" که از سوی سایت عطاالله مهاجرانی مطرح شده بود را به سخره گرفت.

نیک آهنگ در این کاریکاتور که آن را با نام "درازگوش تروا" منتشر کرده است، تصویر یک اسب را کشیده است که در کنار آن یکی از حامیان جریان سبز قرار دارد.

اما به دنبال انتشار این کاریکاتور، واکنش‌های مختلفی از سوی بینندگان این سایت نسبت به آن صورت گرفت.

یکی از خوانندگان در کامنتی که گذاشته، نیک آهنگ را به داشتن کینه از مهاجرانی متهم کرده و نوشته است: "هر روز مسخره تر از دیروز میشی."

در یک کامنت دیگر نوشته شده است: "مگه ما با مهاجرانی یا نبوی رو در بایستی داریم که نگیم با این فکراشون عرض خود می برند و زحمت ما می دارند؟ این پروژه مسخره اسب تروا بهترین نمایش برای احمدی نژاد شد".

نیک آهنگ همچنین در پاسخ به یک کامنت مبنی بر اینکه "اگه نمی تونی خودت رو کنترل کنی، یه مدت چیزی نکش. برو یه جایی استراحت کن تا حالت بهتر بشه"، نوشته است: "راست میگی، بهتره برم همونجایی که بعضی‌ها نظریه اسب تروا میدن!".

یکی دیگر از مخاطبین هم با ابراز عصبانیت شدید از پروژه موسوم به "اسب تروا"، مهاجرانی را به حماقت متهم کرد و نوشت: "واقعا که گند زدند حضرات استراتژیست آل عطا و شرکا".

ناظرانان سیاسی معتقدند که علت عصبانیت و فحاشی سایت‌های ضد انقلاب به یکدیگر، حضور گسترده و چندین میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و شکست پروژه ایجاد درگیری و اغتشاش در این روز است.

گفتنی است سایت جنبش راه سبز (جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری، برای تحریک مردم به اغتشاشات خیابانی با مدیریت افرادی چون عطاالله مهاجرانی، محسن کدیور و فاطمه حقیقت جو راه اندازی شد، از حدود یک ماه قبل، طرحی را موسوم به "اسب تروا" برای روز 22 بهمن طراحی کرده بود.

بر طبق این برنامه ریزی، قرار بود تا حامیان میرحسین موسوی با ظاهر معمولی و بدون نمادهای سبز به میدان آزادی بیایند و سپس در هنگام سخنرانی رئیس جمهور، نمادهای خود را نمایش دهند و شعارهای ساختارشکن سر بدهند.

اما حضور جمعیت میلیونی مردم مسلمان تهران در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی و اطراف این میدان در نخستین ساعات صبح روز 22 بهمن، اندک اغتشاشگران را نسبت به عمق طرح خیالی خود آگاه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد