سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی:

اسرائیل توان نظامی را برای حمله به ایران ندارد 
 

خبرگزاری فارس: رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل توان نظامی را برای حمله به ایران ندارد.


به گزارش فارس به نقل از رویترز، "دن حاولتس "، ژنرال ارشد سابق رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل توان نظامی برای حمله به ایران را ندارد.
وی که در سال 2007 با ریاست ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی خداحافظی کرد، در مصاحبه‌ای تلویزیونی با اشاره به هر گونه حمله نظامی علیه ایران گفت: ما کاری را انجام می‌دهیم که بزرگتر از ما است.
حالوتس افزود: من معتقدم که اسرائیل نباید خود پرچمدار کل جهان غرب در مواجهه با تهدید ایران کند.
رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی ادامه داد: من یک فرد گذری و عابر نیستم. من چندین سمت داشته‌ام که سطوح مختلف اطلاعات را در اختیار من قرار می‌دهد.
وی در خصوص اینکه اسرائیل در صورت شکست تلاشها برای متوقف کردن ایران هسته‌ای چه کاری را باید انجام دهد، گفت: آنگاه ما باید درباره اینکه چگونه این موضوع را مدیریت کنیم، باید فکر کنیم و من چیز زیادی را در این باره نمی‌توانم بگویم.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 http://parsibash.ir.

سلام دوست عیز مایل به تبادل لینک هستی بگو تا لینکت کنم منو با نام دانلودستان پارسی باش لینک کن ممنون

علی محمدی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 http://mohammadi-a.blogfa.com/

ببخشید ظاهرا پیام بدون آدرس فرستاده شد

علی محمدی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:05

سلام
با مطلب"بازگشت هاشمی به میان امت اسلام"بروزم
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد