سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>فحاشی بین ضد انقلابی‌های فراری بالا گرفت

 

واکنش عطاالله مهاجرانی به اعتراضات و رفقای سبزش

 

طاالله مهاجرانی در واکنش به اعتراضات و فحاشی‌های اعضای فرقه سبز علیه خود، این افراد را "عصبی " و "احساسی " خواند و آن‌ها را "همچون کف بر سطح آب " توصیف کرد.

شبکه ایران : رهبران خارج نشین فرقه سبز که در هفته‌های گذشته، برنامه‌های گسترده‌ای را برای ایجاد اختلال در راهپیمایی 22 بهمن تدارک دیده بودند، با مشاهده جمعیت ده‌ها میلیونی راهپیمایان این روز و شکست طرح‌هایشان، شروع به فحاشی نسبت به یکدیگر کردند.
این فحاشی‌ها از آنجا شروع شد که طرح پیشنهادی از سوی عطاا... مهاجرانی موسوم به "اسب تروا " با شکست روبرو شد.
آقای مهاجرانی این طرح را از چندی پیش در سایت اینترنتی "جرس " که پس از انتخابات ریاست جمهوری، برای تحریک مردم به اغتشاشات خیابانی با مدیریت وی و همکاری افرادی چون محسن کدیور و فاطمه حقیقت جو راه اندازی شده، مطرح کرده بود.
بر اساس این طرح قرار بود تا حامیان میرحسین موسوی با ظاهر معمولی و بدون نمادهای سبز به میدان آزادی بیایند و سپس در هنگام سخنرانی رئیس جمهور، نمادهای خود را نمایش دهند و شعارهای ساختارشکن سر بدهند.
به دنبال شکست این طرح، بسیاری از کاربران ضد سایت‌های ضد انقلاب شروع به فحاشی به مهاجرانی و طرح پیشنهادی وی کردند.
این سایت‌ها همچنین مهاجرانی و سایت وی را مسبب ریزش شدید هوادار در فرقه سبز دانستند.
اما آقای مهاجرانی ساکت ننشست و در واکنش به این اعتراضات، اعضای گروه سبز را "عصبی " و "احساسی " خواند و آنها را "همچون کف بر سطح آب " نامید.
وی در مطلبی که آن را در وبلاگ شخصی‌اش منتشر کرده است، تلویحاً محسن سازگارا دیگر رهبر خارج نشین فرقه سبز را عامل "سرخوردگی " و "یاس " این گروه دانست.
وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در این باره نوشت: "برخی گمان می‌کردند در روز 22 بهمن نظام جمهوری اسلامی سقوط می‌کند و آن برخی، جشن پیروزی برگزار می‌کنند و به سرعت در مناصب قدرت قرار می‌گیرند و به تعبیر خودشان آکسیون نهایی انجام می شود ".
آقای مهاجرانی پس از ذکر این جمله، محسن سازگارا را فردی "متوهم " نامید و ضمن ابراز ناراحتی از توهین سبزها به خودش، گفت: "این دوست ما به گونه‌ای سخن می گوید که انگار اکسیون آخر همین امشب اتفاق می‌افتد. برخی جوان‌ها هم چنان حرف‌هایی را باور می‌کنند. وقتی با واقعیت‌هایی رویارو می شوند که از جنس دیگری است، یاس و دلمردگی وجودشان را فرا می گیرد و از کوره به در می روند و اتفاقا با منطق و ادبیاتی که هیچ نسبتی با جنبش سبز ندارد و بیشتر متاثر از کیهان است، سخن می گویند ".
وی همچنین با بیان این مطلب که "جنبش سبز یک پوسته عصبی احساسی دارد که گهگاه بروز می‌کند "، نوشت: "این جریان مثل کف عرصه رودخانه را می‌پوشاند و اندکی بعد فرو می‌نشیند ".
این صحبت‌های مهاجرانی در حالی بیان می‌شود که خود او، هفته گذشته از "سقوط تهران در 22 بهمن " سخن گفته بود!
کارشناسان سیاسی معتقدند که علت این عصبانیت و فحاشی سایت‌ها و افراد ضد انقلاب به یکدیگر، حضور گسترده و چندین میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و شکست پروژه ایجاد درگیری و اغتشاش در این روز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد