سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>عکس

 

عکس/عاقبت "شیر خر " خوردن

 

 

در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن مردم تهران، پلاکاردهای جالبی در دست مردم به چشم می‌خورد که برخی از آنها حاکی از نارضایتی ملت ایران از سران فتنه بود.

به گزارش "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، شبکه ایران نوشت؛ راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن مردم تهران حاشیه‌هایی دیدنی و به یادماندنی زیادی به همراه داشت. بسیاری از مردم شرکت‌کننده در این تظاهرات، پلاکاردهایی به دست داشتند که خودشان آنها را طراحی کرده بودند و اغلب دارای نکاتی پرمعنا و قابل توجه بود.


در یکی از این پلاکاردها با عنوان "عاقبت شیر درازگوش خوردن "، به اظهارات عطاالله مهاجرانی اشاره شده بود که در زمان تصدی وزارت ارشاد دولت اصلاحات، در برخی محافل از جمله در نامه‌ای به "یوسفعلی میرشکاک " یکی از شعرای کشورمان، چنین عنوان کرده بود که "من در کودکی شیر خر خورده‌ام "!


این پلاکارد با اشاره به گفته مشهور مهاجرانی، این شخصیت سیاسی را به خاطر جدایی از ملت ایران، فرار به انگلیس و همراهی با شبکه تلویزیونی سلطنتی بی‌بی‌سی مورد نکوهش قرار داده و از وی به عنوان ابزاری برای سواری دادن به سران غربی برای حمله نظام اسلامی ایران یاد کرده است.


مهاجرانی به خاطر اقدامات ناشایست خود در زمان وزارت ارشاد دولت اصلاحات، توسط مجلس شورای اسلامی استیضاح شد.


در پی افشای پرونده‌های جنجالی ازدواج‌های مکرر او که به خاطر شکایت زنانش از وی هر روز بعد جدیدتری پیدا می‌کرد، ترجیح داد که تحت عناوین فرهنگی و برای کمک به پروسه گفتگوی تمدن‌ها به انگلیس عزیمت کند اما به موازات ایجاد شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی، این شبکه تلویزیونی را موثرتر از پیگیری گفتگوی تمدن‌ها ارزیابی کرد و به پایه ثابت مصاحبه‌های این رسانه ضدایرانی تبدیل شد.


وی در جریان پس از انتخابات نیز به تلاش‌های خود برای مصاحبه‌های مستمر با بی‌بی‌سی افزوده و تلاش می‌کند از این رسانه ضدایرانی در مسیر اهداف جریان نفاق بهره گیرد اگرچه به نظر می‌رسد این تلاش‌های وی حاصلی جز افزایش نفرت مردمی از این چهره اپوزیسیون نداشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد