سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>تاجیک هم قرص خورده است!

تاجیک هم قرص خورده است!  

 

 

در حالی که سایت های حامی میرحسین موسوی و کروبی نسبت به انتقادات بی پرده و صریح محمد رضا تاجیک در گفتگوی ویژه خبری سکوت اختیار کردند، سایت بالاترین در اقدامی جالب از تاثیر مواد دارویی بر روی تاجیک و اختلال هواس او سخن گفت!

به گزارش رجانیوز تاجیک که تا کنون طی دو دوره معاونت وزارت اصلاعات را بر عهده داشته است، شب گذشته پیکان انتقاد را به سوی دوستان خود گرفت. او اصلاحات را طیفی چهل تیکه دانست که برخی طیف های آن تمایل به غرب و غربی شدن دارند و به دنبال سکولاریزه کردن جامعه ایرانند. او همچنین اصلاحات را فاقد رهبری و راهبرد مشخص دانست و در خصوص اردوکشی های بعد از انتخابات گفت:«ادامه جریانات پس از انتخابات توجیه دینی، شرعی، قانونی، عقلی، مدنی و مردمی نداشت.»

تاجیک همچنین تصریح کرد:«اپوزیسیون خارج از کشور به نیکی می دانستند که نمی توانند ایجاد کننده موج در کشور ما باشند اما می توانند از موج هایی که در کشور ما حادث می شود استفاده کنند و در واقع باید یک موج ایجاد شود تا آنها بتوانند موج سواری کنند بنابراین اقدام به شکار لحظه ها می کنند و منتظر می مانند تا حادثه ای در جامعه ما رخ دهد، موجی تشکیل شود تا آنها بتوانند آن موج را مصادره کنند.»

او در عین حال اغتشاشات را موج سواری بیگانگان از فضایی دانست که اصلاح طلبان به آن داخل دامن زده اند. تاجیک معتقد بود که توهم پیروزی، توهم تقلب می آورد.

به دنبال سخنان تند و تیز تاجیک در گفتگوی ویژه خبری رسانه های اصلاح طلبان و چهره های این جریان ترجیح دادند، طریق سکوت را در پیش بگیرند. با این وجود اما سایت ضدانقلابی بالاترین سکوت هم‏پیمانان خود را شکست و از مصرف مواد دارویی توسط تاجیک سخن گفت! این در حالی بود که همین سایت در واکنش به اظهارات کواکبیان در برنامه به سوی فردا چاره ای جز فحاشی به او را برای خود نمی دید؛ چه آنکه دیگر او زندان نبود که بتوان از قرص خوراندن به او سخن گفت.

بالاترین در مطلبی از آثار شکنجه دارویی روی تاجیک سخن گفت و تکرار مکرر کلمه توهم را نتیجه آفتامین دانست! این سایت همچنین حضور تاجیک در شبکه دو را هم مصداق شکنجه خواند!

به نظر می رسد اکنون و با بالا گرفتن اختلاف نظرها در جریان سبز، یک جریان رادیکال در جبهه اصلاحات با برچسب زدن به چهره هایی که میلی به تندروی ندارند، درصدد بستن فضا است. این جریان همان جریانی است که به بهانه حضور کواکبیان در برنامه تلویزیونی او را هم به باد دشنام می گیرد و گهگاه برای خودش بیانیه هم منتشر می کند! شاید اظهارات مبهم و دوپهلوی خاتمی را هم بتوان نتیجه همین فضا و جرأت کافی نداشتن او برای مواجه با مسائل و مشکلات دانست.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جواد یاوری پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 http://www.persian2010.blogsky.com

سلام

وبلاگ فوف العاده ای داری باتبادل لینک موافقی/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد