سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>علی مطهری هویت و تفکر خود را رو کرد!

 

علی مطهری هویت و تفکر خود را رو کرد!

 

 

 

درست پس از آنکه موسوی تاکتیک جدید هواداران آمریکا پس از 9 دی را بازگشت به پروژه بیست ساله "نفاق" به جای پروژه شکست خورده "محاربه سبز" عنوان کرد، علی مطهری نیز برای چندمین بار به میدان آمد و با تمجید از راه موسوی بر این تغییر تاکتیک صحه گذاشت...

علی مطهری برای چندمین بار ثایت کرد که مصداق بارز "نخبگان دوپهلو" است.

نماینده مردم تهران در نامه ای خطاب به رهبر فتنه گران ضمن تمجیدات فراوان از کسی که در طول هشت ماه با توسل به یک دروغ دستور قتل و غارت وحشیانه هوادارانش را صادر کرده بود، نوشت:
به عقیده اینجانب شما در این بیانیه دردها را خوب بیان کرده اید.. روح بیانیه و جان کلام شما این است که ما برای اصلاح به میدان آمده ایم نه برای انتقام‌گیری یا کسب قدرت و یا ویران گری. این امر می‌تواند محور وحدت و هدف مشترک اطراف بحران سیاسی کنونی باشد، خصوصاً که اصلاح مستمر اجتماعی یکی از ارکان تعلیمات اسلامی است که از آن به «‌امر به معروف و نهی از منکر» تعبیر می‌شود... شما در بیانیه‌های خود از قانون گریزی دولت و تمایل آن به استبداد و پاسخگو نبودن آن در مقابل مجلس و قوه قضائیه سخن گفته اید، همچنان که اشارات و تصریحاتی به خشونت ورزی و کم توجهی مدیران این بحران به حقوق مردم داشته اید...

به گزارش صراط مطهری در ادامه در حالی که تلاش دارد ناشیانه حساب خود را از فتنه گری های باند منحرف اصلاحات جداکند ضمن حق دادن به فتنه گران در انتقادات دوپهلویی خطاب به موسوی می افزاید:

آیا فکر نمی کنید که خاطیان این دو حوزه برای استمرار و توجیه تخلفات خود، خواهان ادامه وضع موجود هستند و آرامش و وحدت ملی سم مهلک برای آنها است؟ آیا فکر نمی کنید که وضع موجود، دست رهبری نظام و بسیاری از مصلحان مجلس و قوه قضائیه را برای برخورد با این خاطیان بسته است؟ مثلاً در شرایط عادی امکان سؤال از رئیس‌جمهور درباره برخی قانون گریزی‌ها و رهاسازی و لیبرالسیم فرهنگی وجود دارد اما اکنون چون این گونه اقدامات قانونی، همراهی با سران معترض و موجب تشدید بحران تلقی می‌شود، زمینه پذیرش آن در میان نمایندگان مجلس و مردم ضعیف است.

مطهری که فتنه گران محارب را دعوت به رفتن در پوستین نفاف نموده و راه عملیاتی دستیابی به اهداف محاربه ناکام اخیر را از مجرای منافقه کامیاب بیست سال اخیر به وی متذکر شده در ادامه طی دروغهای آشکاری در حالی که هم اکنون رسانه های استکباری نقش روابط عمومی موسوی را بازی می کنند می نویسد:
در بیانیه شما نکات مثبت و گام‌هایی به سوی اتحاد و رفع بحران دیده می‌شود (!) مانند محکوم کردن رسانه‌های بیگانه (!) تبری از شعارهای ضد اسلام و جدا کردن راه خود از راه خارج نشینان از همه مهمتر تأکید بر التزام به قانون اساسی،

اما مطهری نکته مثبتی را نیز به سردسته محاربین خاطر نشان کرده وآن اینکه: "گر چه یکی از اصول قانون اساسی اصل ولایت فقیه است و مطابق آن باید در معضلات اجتماعی و سیاسی نظر رهبری را فصل الخطاب بدانیم هرچند قانع نشده باشیم و در بیانیه شما به این اصل توجه لازم مبذول نشده است."

مطهری که به خوبی می داند قادر نیست خوی فتنه گرانه محاربین را کاملا پاک کند می افزاید:
از سوی دیگر، بخشی از بیانیه شما نشان می‌دهد که جناب عالی (منظور مطهری از جنابعالی سردسته کوتاگران است!) میلی به پایان یافتن این بحران ندارید و مایلید این شعله هر چند کم سوتر همچنان افروخته باشد، البته به زعم خود برای دفاع از حقوق مردم...

مطابق گزارش صراط مطهری در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اقدامات فتنه گران را لغزش خواندند در حالی که گویا خیلی از نابودی فتنه گران بعد از کوچکترین حرکت احتمالی در 22 بهمن نگران به نظر می رسید خطاب به موسوی افزود:
به هر حال، اینها علامت‌هایی است که ایشان (رهبری) به شما می‌دهند برای تغییر مسیر و تقویت وحدت ملی. امیدوارم این فرصت‌ها مغتنم شمرده شود و اولین اثر آن این باشد که راه پیمایی 22 بهمن مظهر وحدت ملی و نقطه پایان بحران خود ساخته کنونی باشد. این حادثه مبارک را دور نمی بینم زیرا جناب عالی را پیرو امام علی ـ علیه‌السلام ـ می‌دانم!!!

این نماینده دوپهلو که پیش از این یک جاسوس سیا از وی به عنوان یکی از اصلی ترین حامیان جنبش سبز یاد کرده بود در پایان ضمن مقایسه این محارب با امیر مومنان نوشت:
باید مانند امیرالمؤمنین به خاطر حفظ اسلام و وحدت اسلامی از حق خود (!!!) بگذرید و البته حقوق عمومی در جای خود پیگیری خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد