سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>3خبر ویژه..

3خبر ویژه.. 

 

اصلاحات در پرده آخر انشقاق  

 

فتنه گران مبالغ پیشنهادی خود را افزایش دادند 

 

دستگیری تعدادی از اجیرشدگان منافقین هنگام ورود به ایران

 

 

موضوع انشقاق در جریان دوم خرداد این روزها شدت عمیقی یافته است.
به گزارش«جوان آنلاین»،ماجراهای اخیر بعد از انتخابات و برخی اقدامات لایه های تندرو اصلاح طلبان که موجب سوء استفاده بیگانگان شده است،موجب شده که دو طیف درجبهه دوم خرداد مقابل یکدیگر قرار گیرند.
یک طیف این جریان با تاکید بر فعالیت سیاسی در چارچوب قانون اساسی و تکیه بر ارکان اساسی نظام خواستار برچیده شدن مواضع آسیب زای کنونی این جریان به منافع و مصالح کشور شده اند.گفته می شود این طیف به میدانداری سید محمد خاتمی و طی رایزنی های مختلف ضمن ابراز وفاداری خود به چارچوب های نظام، وجود برخی اشتباهات و غفلت های خود را پذیرفته و درعین حال حفظ وجهه انتقادی برای خود را نیز لازم شمرده اند.
از دیگر سو طیف دیگر اصلاح طلبان با اشاره به ادامه وضعیت فعلی بر شدت گرفتن برخی از مواضع خود تاکید کرده اند.گفته می شود این طیف با تحت فشار قراردادن و ایزوله کردن موسوی و کروبی و لحاظ شدن برخی از تحرکات غیر منطقی آنان،فضا را به سمت خروج از نظام خواهند برد.
در همین حال شنیده شده است که با توجه به علاقه طیف دوم برای خروج از نظام عملا جبهه دوم خرداد در آستانه یک انشقاق تاریخی قرار گرفته است.از دیگر سو وجود پاره ای از موارد و برخی از اسناد موجب شده که طیف اول نیز علی رغم برخی پالس ها نگرانی های خاصی را نسبت به آینده خود داشته باشد.


فتنه گران مبالغ پیشنهادی خود را افزایش دادند جریان فتنه برای ساماندهی نیرو برای اعزام نیرو به تهران مبالغ پیشنهادی خود را افزایش داده اند.
به گزارش«جوان آنلاین»،پس از آنکه در برخی استان ها جریان فتنه برای سازماندهی نیرو و اعزام آنها به تهران مبالغی تا حدود صد هزارتومان را پیشنهاد داده بودند،اخیرا در استان همدان یکی ار فعالان جریان فتنه که در اغتشاشات تهران و تشییع جنازه آیت الله منتظری در قم از تحرکی کنندگان بوده ضمن رجوع به افراد مختلف وعده پرداخت دویست هزارتومانی به آنان داده و خواستار حضور آنان برای اعزام به راهپیمایی 22 بهمن شده است.

دستگیری تعدادی از اجیرشدگان منافقین هنگام ورود به ایران

تعدادی از آشوبگران اجیر شده منافقین هنگام ورود به کشور شناسایی و دستگیر شده اند.
به گزارش«جوان آنلاین»،طی چند هفته گذشته تعدادی از افراد هنگام ورود غیرقانونی به کشورمان از مرز عراق شناسایی و دستگیر شده اند.
براساس این گزارش از این افراد که در هسته های 3 نفره سازماندهی شده بودند،در هنگام بازرسی مقادیری سلاح گرم و سرد کشف شده است.
در بازجویی های اولیه از این افراد آنان ضمن اعتراف به سازماندهی و اعزام خود از طریق گروهک تروریستی منافقین تصریح کرده اند که برای به راه انداختن اغتشاشات در روزهای آتی بخصوص یوم ا... 22 بهمن در چند استان مرزی اجیر شده‌اند.

اصلاحات در پرده آخر انشقاق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد