سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اخبار ویژه کیهان

ویژه:چیز شدیم و تروریست ها سوارمان شدند! 

 

مدیر مسئول کیهان در همایش واکاوی نهضت روشنگری در عاشورا :
وحدت با ستون پنجم دشمن ، ایجاد تفرقه در صف ملت است

یکی از بارزترین نشانه های «ستون پنجم» آن است که هرگز با دشمن مرزبندی نمی کند و در حالی که زبان دشمنان را به کام گرفته و اهداف رسماً اعلام شده آنان را دنبال می کند، از وفاداری به نظام دم می زند!
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان که پیش از ظهر دیروز در همایش «واکاوای نهضت روشنگری در عاشورا» که از سوی نیروی مقاومت بسیج برگزار شده بود سخن می گفت؛ تقابل انقلاب اسلامی با نظام سلطه جهانی را برخاسته از ماهیت طرفین درگیر دانسته و توضیح داد که اسلام ناب محمدی(ص) بر عدالت خواهی و ظلم ستیزی تکیه دارد و از این زاویه به طور طبیعی با نظام سلطه جهانی که زورگو و غارتگر است در تقابل بوده و هست وی پایان این تقابل را فقط هنگامی دانست که یکی از دو طرف درگیر تغییر ماهیت بدهند و تصریح کرد؛ مادام که آمریکا از خوی سلطه گری دست نکشیده و به قول حضرت امام(ره) از خر شیطان پایین نیامده است و جمهوری اسلامی ایران نیز بر اسلام ناب محمدی(ص) تکیه دارد این تقابل و درگیری وجود خواهد داشت هر چند میدان درگیری تغییر کند. وی افزود؛ بنابراین، سخن از آشتی و مذاکره و رابطه با آمریکا، اگر ساده لوحانه نباشد، ناشی از آلودگی یا وابستگی است. وی با اشاره به کسانی که بعد از ناکامی فتنه اخیر از «وحدت ملی» و «آشتی» دم می زنند گفت: «وحدت» و «آشتی» همواره پسندیده تر از «تفرقه» و دشمنی است، اما وحدت و آشتی با ستون پنجم دشمن به مفهوم ایجاد تفرقه در صف ملت و فرصت دادن به دشمن برای توطئه های دیگر است، توده های مردم که با یکدیگر وحدت دارند و حماسه 9 دی نشانه آن است. مدیر مسئول کیهان گفت: مگر قرار است با آمریکا و اسرائیل وحدت داشته باشیم که بعضی ها نسخه وحدت و آشتی با ستون پنجم آمریکا و اسرائیل را توصیه می کنند؟!
شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح تفاوت بنیادین میان رهبری کاریزماتیک و رهبری الهی گفت: دشمنان بیرونی و دنباله های داخلی آنها بر این توهم بودند که رهبری حضرت امام(ره) از نوع رهبری کاریزماتیک و برخاسته از جاذبه های شخص امام(ره) است و با این توهم می پنداشتند بعد از رحلت ایشان، نظام جمهوری اسلامی ایران که او بنا نهاده است نیز فرو می پاشد، غافل از آن که در رهبری الهی، برخلاف رهبری کاریزماتیک، خط جاذبه ای که از مردم برخاسته است در رهبر متوقف نمی شود، بلکه رهبر الهی مردم را به خدا می خواند و نه خود. بنابراین با رحلت او بنیانی که بنا نهاده فرو نمی پاشد. مانند رسول خدا(ص) که می رود، اما رسالتش می ماند.
مدیر مسئول کیهان افزود؛ برخی از خواص آلوده که در فتنه اخیر دست داشته اند، به صراحت یا به تلویح اعلام کرده بودند که از ابتدا نیز، خط امام(ره) را باور نداشته اند این عده بعد از رحلت حضرت امام(ره) به طور غیر مستقیم و سپس مستقیماً با سرویس های اطلاعاتی بیگانه برای مقابله با نظام اسلامی و مخصوصاً علیه اصل ولایت فقیه همکاری کردند که اسناد غیرقابل انکار آن موجود است.
مدیرمسئول کیهان در ادامه گفت: تمامی اسناد موجود حکایت از آن دارد که سران فتنه در نقش ستون پنجم دشمن وارد معرکه شده بودند و افزود، علاوه بر اسنادی که تردیدی در ماموریت آنها باقی نمی گذارد باید دانست که وقتی دشمن با هزار زبان اهداف خود علیه نظام را اعلام می کند، جریانی که زبان دشمن را به کام گرفته و همان اهداف را دنبال می کند یا غافل است و یا مامور دشمن، مخصوصاً اگر شواهد و اسنادی نیز بر این وابستگی دلالت داشته باشد که دارد.
شریعتمداری در بخشی از سخنان خود گفت: مشرکان هم به «الله» اعتقاد داشتند و به قول قرآن «اگر از آنها بپرسی چه کسی زمین و آسمان را خلق کرده است خواهند گفت الله» اما حاضر نبودند با دشمنان خدا مرزبندی کنند و دست از عبادت بت ها بردارند. وی گفت: به قول شهید مطهری بت های امروز، پیکره های تراشیده از سنگ و چوب نیستند. بت های امروز، آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند.
شریعتمداری گفت؛ خط نفاق جدید نیز به همان ترفند مشرکان صدراسلام متوسل شده است. آنها از اعتقاد به خط امام(ره) دم می زنند ولی هرگز حاضر به مرزبندی با دشمنان امام(ره) یعنی آمریکا، اسرائیل، منافقین، سلطنت طلب ها، بهایی ها و... نیستند، و حتی حاضر نیستند علیه اهانت کنندگان به ساحت امام حسین(ع) و حضرت صاحب الزمان(عج) موضع گیری کنند. چرا؟! چون ستون پنجم دشمن هرگز با دشمن مرزبندی نمی کند. ستون پنجم، نقطه اتصال همه دشمنان نظام است، بنابراین اگر با آنها مرزبندی کند، این نقطه اتصال را از بین برده است.
وی به انکار وجود مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) از سوی اکبر گنجی اشاره کرده و گفت؛ او بسیار حقیرتر از آن است که چنین سخنانی بر زبان آورد. اظهارات وی برنامه ای از قبل دیکته شده است. آیا نمی بینید که سران فتنه حاضر به محکوم کردن او نیستند؟! وی گفت؛ اکبر گنجی به جرم آن که در اوایل دهه هفتاد در پوشش اعتراض علیه بدحجابی به پیشانی یک دختر بدحجاب پونز زده بود تا این اقدام ناجوانمردانه را به حساب نظام بگذارد، از جمع نیروهای بسیجی طرد شده بود و یا آن دیگری که امروزه دم از آزادی و عدم خشونت می زند و از محافل آمریکایی جایزه انسان دوستی می گیرد، به صورت مادر خویش سیلی زده بود و به همین جرم از سپاه اخراج شده بود.
مدیرمسئول کیهان خطاب به سران فتنه گفت؛ آیا می توانید در جریان فتنه اخیر خود فقط به یک نمونه اشاره کنید که در آن از فرمول دیکته شده رابرت هلوی و جین شارپ تبعیت نکرده باشید؟ و آیا می توانید دریافت کمک های مالی از آمریکا و دلارهای نفتی از ملک عبدالله را انکار کنید؟
شریعتمداری با اشاره به نمونه های دیگری از سوابق دست اندرکاران فتنه اخیر به این آیه شریفه استناد کرد که «سرانجام کسانی که دست به اعمال سوء و پلشت می زنند آن است که آیات خدا را انکار می کنند.»


 

 

ستون پنجم بودند با تابلوی رکن چهارم و جامعه مدنی

مروری بر فهرست همکاران روزنامه های زنجیره ای که یک دهه پیش تحت عنوان روزنامه نگار و فعال مدنی در صحنه مطبوعات آفتابی شدند، نشان می دهد آنها در واقع سربازان پایگاه های مطبوعاتی بیگانگان بوده اند و پس از ناکامی در ماموریت به کشورهای مذکور پناهنده شده اند.
12 سال پیش در چنین روزهایی(16 بهمن 76) روزنامه زنجیره ای «جامعه» با تیتر «سلام بر جامعه» اعلام موجودیت کرد. محسن سازگارا مدیرعامل این روزنامه سابقه همکاری با گروهک تروریستی منافقین و برخی اعضای سازمان مجاهدین(انقلاب) نظیر بهزاد نبوی را در کارنامه خود داشت. او اکنون در خارج از کشور جزو سه کله پوک تبلیغاتچی جریان براندازی به شمار می رود. برخی از همکاران آن روزنامه نظیر ابراهیم نبوی، مسعود بهنود و حسن صلح جو(همکار فعلی بی بی سی) نیز به سرنوشت مشابهی رسیده و در خدمت رسانه های رسمی آمریکا و انگلیس درآمده اند.
پس از روزنامه جامعه، به تدریج روزنامه ها و نشریات زنجیره ای دیگری مانند توس، نشاط، عصر آزادگان، اخبار اقتصاد، اعتماد ملی، شرق، هم میهن، شهروند امروز، کارگزاران، بنیان، یاس نو، نوروز، صبح امروز، آفتاب امروز، جامعه مدنی، بهار، اعتماد و... پا به میدان گذاشتند که در پوشش رکن چهارم دموکراسی و نهاد مدنی، نقش پایگاه مطبوعاتی دشمن را ایفا می کردند. اکنون بسیاری از همکاران این رسانه ها با دریافت پناهندگی از کشورهایی نظیر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، هلند و... در خدمت رسانه های علنی ضد انقلاب قرار دارند؛ افرادی نظیر: حسین باستانی، بابک داد، شهرام رفیع زاده، سراج میردامادی، شادی صدر، مهرانگیز کار، روزبه میرابراهیمی، جمشید برزگر، فریبا داودی مهاجر، امید معماریان، حنیف مزروعی، فرهمند علی پور، سعید قاسمی نژاد، محمدجواد اکبرین، علی اصغر رمضان پور، حسین سربخشیان، فرشته قاضی، مهدی خلجی، آرش سیگارچی، محسن کدیور، سامان رسول پور، محمد تهوری، نیما راشدان، رامین احمدی، آرش بهمنی، آیدا فجر، اکبر- گاف، نفیسه زارع، نیک آهنگ کوثر، علی افشاری، اکبر عطری و... ده ها اسم دیگر که هم اکنون به صدای آمریکا، رادیو فردا، بی بی سی، رادیو زمانه، روزنت، گویانیوز و... سرویس می دهند. برخی از این افراد غیر از سرویس مطبوعاتی، سرویس اطلاعاتی و جاسوسی هم می دهند و به عواملی برای جمع آوری اطلاعات از رابطین داخلی تبدیل شده اند.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بهاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی زمانی درباره روزنامه های جامعه و توس(اولین روزنامه های زنجیره ای) تصریح کرده بود آنها وابسته به گروهک های ضد انقلاب و سلطنت طلب هستند که از بوستان آزادی سوءاستفاده می کنند، دنبال بازتولید پروژه براندازی به شیوه یلتسینی هستند. اما گذشت زمان ثابت کرد مهاجرانی و پیاده نظام پایگاه مطبوعاتی دشمن دستشان در یک کاسه است. مهاجرانی هم اکنون در پناه اربابان انگلیسی در لندن اقامت گزیده است.


 

 

عقده گشایی مجری جشنواره فیلم فجر

عقده گشایی مجری مراسم اختتامیه جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر درباره مسائل سیاسی، باعث تعجب برخی از اهالی فرهیخته سینما و مطبوعات شد.
«علی معلم» که مدیرمسئول یک ماهنامه زرد سینمایی است در بخشی از اجرای غیرحرفه ای خود با اشاره به برج میلاد، طعنه زشتی به کارگزاران حکومتی زد.
در حالی کار اجرای اختتامیه به نامبرده سپرده شد که دو روز پیش از آن، همسر وی، با لباس و دستبند سبز در مرکز همایش های میلاد حاضر شده بود.
«علی معلم» تا جایی به عقده گشایی روی آورده بود که مجری یکی از ایستگاه های رادیویی نیز، به انتخاب حساب شده شعر حافظ توسط وی، اعتراضی تلویحی کرد. نکته قابل توجه دیگر درباره رفتار مجری مراسم اختتامیه جشنواره فجر، نام بردن فیلم خودش در میان برگزیدگان یکی از بخش ها بود که معلوم شد فیلم دیگری برنده واقعی بوده است. و البته مسئول روابط عمومی جشنواره بعداً اعلام کرد، این اشتباه به خاطر غلط تایپی صورت گرفته است!
ماهنامه سینمایی فرد مذکور، به دلیل استفاده ابزاری از تصاویر زنان بازیگر، مدت ها در توقیف بود.


 

 

نامزد ناکام و شیطان بزرگ به نقاط مشترکی رسیده اند

یک سلطنت طلب مرتبط با لانه جاسوسی آمریکا گفت: آقای میرحسین موسوی و جوزف بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا به یک نقطه رسیده اند.
علیرضا نوری زاده در گفت وگو با صدای آمریکا با اشاره به مصاحبه اخیر موسوی به بهانه سالگرد پیروزی انقلاب گفت: اظهارات اخیر موسوی، دور شدن از نظام اسلامی را نمایان می کند. او رژیم را متهم به دیکتاتوری و استبداد مذهبی می کند. از سوی دیگر جو بایدن هم صریحاً گفته که جمهوری اسلامی مشروعیت ندارد.
این مهره مشترک سیا و موساد اضافه کرد: موسوی به تعدد و تکثر آرا در جنبش سبز اشاره کرده و بنابراین اصراری ندارد که همه باید در چارچوب قانون اساسی و جمهوری اسلامی باشند. جمله موسوی مهم است که می گوید قانون اساسی وحی منزل نیست و می توان در آن دخل و تصرف کرد.
وی همچنین گفت: سخنان جوبایدن تردیدها درباره سیاست آمریکا نسبت به مخالفان جمهوری اسلامی را برطرف کرد. آمریکا از مخالفان حمایت می کند. به نوعی باید گفت آقای موسوی و جو بایدن به یک نقطه مشترک رسیده اند.
نوری زاده در گفت وگو با سایت روژهه لات هم با اشاره به اخبار کیهان که از وی به عنوان مزدور مشترک سیا و موساد نام می برد، گفت: من برای 2 هزار نفر در رژیم پرونده ساخته ام. یکی از رسانه های رژیم من را به عنوان جاسوس موساد که همکاری با رادیو اسرائیل و صدای آمریکا دارد، یاد می کند. من می گویم در عرف جاسوسی جهان و از لحاظ حرفه ای یک فرد نمی تواند همزمان جاسوس چند کشور باشد اما به کسی که این خبرها را تهیه می کند، می گویم مواظب خودش باشد تا نامش در فهرست آن 2 هزار نفر قرار نگیرد.
درباره این فراز از سخنان نوری زاده باید گفت که وی زیادی خود را تحویل گرفته و جاسوس حرفه ای جا زده است حالا آن که کار وی بیشتر در حد چاخان و خالی بندی و دروغ بافی در ازای پول است ضمن اینکه میان اربابان آمریکایی و اسرائیلی ثنویتی وجود ندارد و توبره و آخور آنها یکی است.
اینجا لندن است! بیانیه ما را به نام گروه... می شنوید!
رسانه های وابسته به جریان فتنه به انعکاس بیانیه ای از شورای مجهول الهویه موسوم به «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» پرداختند که در آن از آشوبگران خواسته شده است با نمادهای سبز در راهپیمایی روز 22بهمن حضور پیدا کنند.
در بخشی از این بیانیه ادعا شده است «ما می آئیم تا نشان دهیم جنبش سبز با آگاهی سیاسی و توانایی در عین حال با نجابت اجتماعی و با نفی هر گونه خشونت(!) با اصول و ارزش های ملی و دینی عجین بوده و حقوق مصرح در قانون اساسی را مطالبه می نماید» در ذیل این بیانیه در حالی از 17 گروه و تشکل عضو شورای هماهنگی اصلاحات نام برده شده است که این شورا مدتی است از هم پاشیده شده و اساساً وجود خارجی ندارد. حال این سوال مطرح می شود که چه کسانی یا گروهی به نام این جبهه بیانیه صادر می کنند؟
در همین رابطه، چندی پیش کیهان در یادداشتی همین مسئله را درباره بیانیه های تند و افراطی جبهه مشارکت نیز مطرح کرده و پرسیده بود در حالی که سران این جبهه به دلیل طراحی آشوب های پس از انتخابات در زندان به سر می برند، چه کسانی بیانیه های دشمن پسند این گروه را منتشر می کند؟! گفتنی است اخیراً اسنادی حاکی از بیانیه های دیکته شده به گروههای مدعی اصلاحات از مبدا لندن، فاش شده بود.


 

 

چیز شدیم و تروریست ها سوارمان شدند!

یک سایت وابسته به سازمان فتنه، با اشاره به هزینه های سنگین شعارهای ساختارشکنانه برای جریان فتنه و آشوب، خواستار پرهیز از ادامه این رویکرد پرهزینه شد.
سایت موسوم به «ندای سبز آزادی» پس از به بن بست رسیدن و تعطیلی سایت «موج سبز آزادی» راه اندازی شد توسط شماری از عناصر فراری نزدیک به حزب مشارکت و برخی روزنامه نگاران زنجیره ای متواری هدایت می شود. این سایت که عوامل آن طی 8-7 ماه گذشته از تحریک کنندگان رویکردهای ضد قانون و ساختارشکنان بوده اند، اکنون می نویسد: گروه های سلطنت طلب و گروه رجوی نزد مردم منفور هستند. آنها سعی نموده اند خواسته ها و شعارهای خود را سوار جنبش سبز کنند. به عنوان مثال آنها در روزهای اخیر بسیار روی شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه تبلیغات می کنند و بر تحلیل های غیرواقع بینانه تاکید می کنند، شعارهایی که نه تنها فراتر از متوسط خواسته ها و فصل مشترک حامیان جنبش که بعضا در تضاد است. آنها برخی شعارهای براندازانه را هم سر می دهند اما یادمان باشد که نمی توان ره صد ساله را یکشبه رفت و بارها در تاریخ معاصر شاهد نافرجامی حرکت های تند و ساختارشکنانه بوده ایم.
این انفعال و عقب نشینی تاکتیکی در حالی است که حزب مشارکت و نامزد وی- در کنار کروبی و حامیان افراطی او- خود از بانیان ساختارشکنی، مبارزه طلبی با قانون و نقض آرمان های اساسی انقلاب بودند. افراطیون که از سال های پیش معارضه با اصل اسلام و انقلاب و نظام را در دستور کار قرار داده بودند، به بهانه انتخابات اقدام به اردوکشی خیابانی و خروج علیه قانون کردند و در تجمعات آنها به ساحت امام حسین(ع)، امام خمینی، رهبری و ولایت فقیه، اسلام و قانون اساسی هتاکی شد. آشوبگران تحریک شده از سوی افراطیون ساختارشکن تا مرز حذف اسلام از جمهوری اسلامی و شعار دادن به نفع رژیم صهیونیستی و آمریکا هم پیش رفتند و تحسین سران این رژیم های استکباری را برانگیختند اما اکنون با مشاهده نتایج سیاه عملکرد خود، درصدد بازگرداندن تلقی عمومی به قبل از 22 خرداد 88 هستند غافل از این که دست آنها نزد افکار عمومی و نظام رو شده است.


 

 

استراگیجی سازمان فتنه و زمینه سازی برای جرزنی در 22 بهمن

رویکرد محافل ضدانقلابی به راهپیمایی یوم الله 22بهمن، رویکردی از سر انفعال، سرگیجه و ترس است.
مروری به اظهارات برخی عناصر فعال در فتنه و نیز جهت گیری رسانه های همسو نشان می دهد سازمان دهندگان فتنه در یک بن بست دوسویه قرار گرفته اند. نقش آفرینان این جریان از یک سو نگرانند ادامه حرکات رادیکالی و کور از سوی بقایای آشوب، تتمه حیثیت جریان نفاق سبز را برباد دهد و اسباب برخورد قاطع تر با عناصر محارب را فراهم آورد. اما از سوی دیگر آنها نگرانند که در صورت عدم ارتکاب اعمال خشن و قانون شکنانه و عدم مبادرت به ساختارشکنی، عملا بر مرگ سیاسی خود شهادت داده باشند. آنها همچنین با مشاهده قیام حماسی نهم دی در قیاس با عناصر اغتشاشگر روز عاشورا به این نتیجه رسیده اند که مورد بدگمانی و انزجار شدید افکار عمومی قرار دارند و در عمل نمی توانند مقابل موج خروشان حضور مردم در 22بهمن، عرض اندام کنند.
سازمان فتنه پیش از این برای بازیابی رمق از دست رفته، به عوامل خود فراخوان داده بود تا از شب دوازدهم بهمن در پوشش شعار الله اکبر به خودنمایی بپردازند اما هیچ استقبالی از این رهنمود نشد. سایت های ضدانقلاب خارج و داخل همچنین خواستار استفاده از فرصت اربعین برای عرض اندام آشوبگران شده بودند که این بلوف هم به سرنوشت بلوف این جریان در زمینه به میدان آوردن نیروها در چهلم فوت مرحوم منتظری دچار شد.
از سوی دیگر رسانه های وابسته به شبکه فتنه، تحلیل ها و گزارش هایی از سرآشفتگی منتشر می کنند. سایت صهیونیستی ایران گلوبال با اشاره به برخی پیشنهادها مبنی بر حضور آشوبگران در میدان آزادی در روز 22بهمن، این پیشنهاد را افتادن در دام حکومت توصیف کرد و تصریح نمود: هواداران حکومت همان ساعات اولیه صبح جمعیت 150هزار نفری میدان را پر می کنند. شما هم در بین آن جمعیت گیر می افتید و نمی توانید حرف بزنید بلکه باید تا آخر سخنرانی را گوش بدهید و تکبیر هم بگویید و به نفع نظام ضبط شوید(!)
اما سایت ضدانقلابی جرس که از لندن توسط تیم بهاءالله مهاجرانی مدیریت می شود، از حضور نیروهای بسیج در سراسر مسیر راهپیمایی خبر داد و نوشت: قرار است خیابان ها توسط نیروهای بسیج پوشش داده شده و به نمایش قدرت حکومت تبدیل شود. این آغاز سرکوب گسترده است(!)
از طرف دیگر سایت ضدانقلابی ایران گلوبال در مطلبی با عنوان «توصیه های امنیتی» از آشوبگران خواست نظم مراسم 22بهمن را به هم بریزند و از قلوه سنگ های انباشته برای همین منظور استفاده کنند! این شبکه ضدانقلاب در عین حال به عوامل آشوبگر هشدار داد که مراقب ماموران امنیتی با لباس اسپرت و ظاهر تغییر یافته باشند.
از سوی دیگر در حالی که ملت سلحشور و نستوه ایران هر سال ولو زیر بارش باران و برف و اوضاع جوی نامساعد، یوم الله 22بهمن را با حماسه حضور خود تبدیل به جشن بزرگ ملی و «نه به استکبار و شیطان بزرگ» کرده اند، سایت بالاترین از قول یکی از عناصر ضدانقلاب نوشت «امیدوارم هوا آفتابی بشه وگرنه در صورت خراب بودن هوا که معمولا در این فصل با بارندگی شدید همراه است برنامه هامون به هم می خوره. هیچ کاری هم از دستمون برنمیاد تو هوای بارانی. نگرانم»(!)
ارگان گروهک فدائیان خلق هم در مطلبی قابل تامل ضمن دعوت به اختلال در راهپیمایی 22بهمن نوشت: هدف از نوشتن این مطلب، ایجاد اضطراب و منفعل کردن مخاطبان در آستانه 22بهمن نیست اما رژیم برای شناسایی و برخورد با مخالفان از فناوری پیشرفته استفاده می کند. در این سیستم مدرن کنترل که به سیستم مرکز کنترل معروف است، تمام اطلاعات رد و بدل شده در شبکه ضبط و انبار می شود و از طریق آن می توان به پیگرد جزایی و شناسایی اقدام کرد. در این سیستم ارتباط با خارج از کشور کنترل می شود.
سایت اخبار روز اضافه کرد: در سیستم جدید، اینتلیجنت پلت فرم وجود دارد که تمام فایل ها و اطلاعات اینترنتی و پروفیل ها را به صورت هدفمند جستجو می کند و تمام جرایم ارتکابی فرد از طریق تلفن و اینترنت در چند دقیقه نشان داده می شود. به گفته کارشناسان به کمک سیستم مدرن فعلی می توان این را که فرد با چه کسی در چه زمانی صحبت کرده و چه گفته دقیقا پیگیری کرد. برخی افراد شرکت کننده در تظاهرات از این طریق ردیابی شده اند. با این شیوه اس ام اس های ارسالی به تویتر و فیس بوک هم کنترل می شود.
گفته می شود انتشار این قبیل هشدارها بیش از آن که هشدار واقعی باشد، برای توجیه وضعیت راهپیمایی بزرگ 22بهمن است به این مفهوم که محافل ضدانقلاب با پیش بینی ورشکستگی اجتماعی کامل درصددند خوردن تودهنی بزرگ از ملت ایران را به مسائل امنیتی نسبت دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد