سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

کیهان//خبر ویژه

موسوی هم از خودمان است اما فعلا زمان علنی کردن خیانت نیست (خبر ویژه)
یک آشوبگر فراری عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم از نفاق میرحسین موسوی بر سر قانون اساسی خبر داد و تاکید کرد باید ملاحظات داخلی را در این باره درنظر گرفت.


فاطمه حقیقت جو در گفت وگو با رادیو فردا هرچند مدعی شد قانون اساسی در دلش استبداد و دیکتاتوری پرورش می دهد و باید تغییر کند، درباره تظاهر موسوی به تبعیت از قانون اساسی گفت: آقای موسوی شرایط داخل کشور را به خوبی درک می کنند. اگر یک موضوعی ممکن است شکنندگی در درون جنبش ایجاد کند، به نظر من به شدت باید از آن پرهیز کنیم، گرچه ممکن است بخشی از ما نظرمان این باشد که قانون اساسی فعلی اصولا در دلش استبداد و دیکتاتوری را پرورش می دهد و معتقد باشیم که قانون اساسی به همین دلیل باید تغییر کند اما چون ما داریم یک کار جمعی انجام می دهیم و پیشبرد جنبش بسیار اهمیت دارد، فکر می کنم که باید ملاحظات داخلی را درنظر بگیریم و طبق نظر آن عمل کنیم تا جنبش به خوبی پیش برود. گرچه در همین بیانیه، آقای موسوی به خوبی بیان کرده اند که اگر لازم باشد، باید قانون اساسی هم تغییر پیدا کند. بنابراین باید از چیزهایی که زمینه آسیب و شکاف در جنبش را فراهم می کند، پرهیز کنیم و همه با هم روی یک حداقل هایی به تفاهم برسیم و روی آن عمل کنیم.
موسوی اخیرا در مصاحبه با سایت کلمه در کنار تظاهر به تبعیت از قانون اساسی- و در راستای به دست آوردن دل ضد انقلاب- تصریح کرده بود قانون اساسی وحی منزل نیست و می توان آن را تغییر داد. سیدمحمد خاتمی در پاسخ برخی عناصر افراطی مدعی اصلاحات بارها تصریح کرده بود زمزمه تغییر قانون اساسی خیانت است.
علت معارضه ائتلاف گروهک های ضدانقلاب و جریان نفاق جدید با قانون اساسی این است که این قانون به عنوان میثاق ملی، راه بازگشت استعمار و دیکتاتوری به کشور را سد کرده است.
ذکر این نکته نیز شایسته است که حقیقت جو از طریق حضور در برخی اغتشاشات سال های آغازین دولت خاتمی، توانست خود را در میان حلقه قدرت مشارکتی ها وارد کند و به عنوان عضو فهرست مشارکت وارد مجلس ششم شود. نامبرده، پس از حضور در برخی تحرکات افراطیون توانست اعتماد محافل آمریکایی را جلب کند و به همراه همسر خود از آمریکا پناهندگی بگیرد. بسیاری از عناصر اهل زد و بند، از ژست مخالفت با جمهوری اسلامی به عنوان ابزاری برای مواجب بگیری یا دریافت اقامت از برخی کشورهای استعماری استفاده می کنند. در عین حال ادامه مواجب و اقامت این قبیل افراد، منوط به ادامه مزدوری و خیانت به کشور و ملت خواهد بود حقیقت جو در مجلس ششم از جمله افراطیونی بود که از تسلیم طلبی در برابر آمریکا و تعطیلی برنامه هسته ای جانبداری می کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد