سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>دستور جدید موسوی به سبزکها:

پروژه محاربه سبز تمام شد، دوباره منافق شوید! 

  

موسوی که پیش از این قاتلان دکتر مسعود علی محمدی را در بیانیه شماره 10 خود "برادرانش" لقب داده بود، نظام اسلامی را به زندانی کردن افراد بی گناه (!) متهم کرد!

در شرایطی که عده ای جاهل در صدد افشاندن تخم تردید در میان مسئولان هستند تا موسوی را به بهانه "آشتی" و یا "توبه" به بازی علیه نظام اسلامی بازگردانند، این بازیچه دست نظام سلطه در مصاحبه ای که شدیدا با استقبال آمریکا و اسرائیل و انگلیس مواجه شد نظام اسلامی را در آستانه سالگرد پیروزی آن با نظام شاهنشاهی مترادف ساخت!

به گزارش صراط ، شبکه تلویزیونی بی.بی.سی گفت موسوی در مصاحبه با "کلمه" گفته است که پس از انتخابات اخیر، انقلاب اسلامی در معرض نقد قرار گرفته و از جمله کسانی در صدد یافتن وجوه تشابه و برخی هم در پی کشف تفاوت هایی بین تحولات منجر به انقلاب سال 1357 و حوادث بعد از انتخابات برآمده اند.
وی در تشریح روند منجر به سقوط نظام سلطنتی در ایران، اظهار داشته است که در سال های اول انقلاب، مردم ایران، و از جمله خود او، قانع شده بودند که تمامی عواملی که می تواند به استبداد و دیکتاتوری منجر شود از میان رفته اما افزود که در حال حاضر، چنین اعتقادی ندارد.
بی.بی.سی افزود: میرحسین موسوی در توضیح دیدگاه خود اظهار داشت که "بسته شدن فضای مطبوعاتی و رسانه ای و پر شدن زندان ها و کشتن بی رحمانه مردم در خیابانها که به صورت مسالمت آمیز احقاق حقوق خود را خواستارند، نشان دهنده حضور ریشه های استبداد و دیکتاتوری باقیمانده از نظام شاهنشاهی است."

موسوی که اینک در آستانه برخورد قانونی دستگاه قضایی با خودش به جرم صدور دستور محاربه با نظام قرار گرفته در یک فرار به جلوی ناشیانه گفت: قوه قضائیه بی قانونی می کند و تابع اهداف سیاسی است. مردم متوجه شده اند که "دستگیری ها و اعدام ها با اغراض سیاسی و در تعارض با قانون اساسی و قوانین رایج صورت می گیرد"
موسوی که گویا اینک سایه مجازات اعدام را بالای سر خود احساس کرده افزود : "با داد و ستدهای بی اهمیت و بدون رعایت مراتب قانونی ممکن است عده ای به کام مرگ فرستاده شوند"!

وی در عین حال گفت که مردم ایران در طول تاریخ و در جریان جنگ آزموده شده اند و اقدامات خشونت آمیزی که با هدف مرعوب کردن آنان صورت می گیرد، تاثیری نخواهد گذاشت.

به گزارش بی.بی.سی، موسوی که پیش از این قاتلان دکتر مسعود علی محمدی را در بینیه شماره 10 خود "برادرانس" لقب داده بود در مصاحبه با سایت کلمه، نظام اسلامی را به زندانی کردن افراد بی گناه (!) و تلاش برای پرونده سازی علیه آنان متهم کرد و افزود: " آنها به جای اینکه دنبال جاسوسان واقعی باشند، انسان های شریف و مومن (جاسوسان سیا و موساد!) را به جاسوسی متهم می کنند".
موسوی که اخیرا بنابر اعلام رسمی وزارت اطلاعات یکی از مشاورانش به جرم جاسوسی باز داشت شده است گفت که "پیش از این، از مشاوران بازداشتی خود نام نبرده بود تا نسبت به تمام زندانیان سیاسی ادای احترام کرده باشد اما از اینکه در کنار آنان نیست احساس شرمندگی می کند."

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می تواند از وجود روحیه استبدادی مسئولان دولتی مثال هایی بیاورد، گفت که یک نمونه واضح این است که "زور مجلس در مواردی که جزء وظایف آن است به دولت نمی رسد و این فقط گفته مخالفان دولت نیست، بلکه اصولگرایان منصف و آگاه هم از این مساله می نالند."

اما نکته جالب آنجاست که موسوی در ابتدای مصاحبه ضمن تهاجم علیه قوه قضائیه این دستگاه را متهم به سیطره نیروهای امنیتی می کند اما پای منفق صفتی که در میان می آید برای حمله به دولت ناگهان فراموش می کند که چند خط بالاتر چه گفته و می گوید: "مظلوم واقع شدن مجلس و قوه قضائیه" نماد دیگری از استبداد کنونی است"

اما جالبتر آنجایی بود که آقای منافق به رغم آنکه دولت را از اساس نامشروع معرفی کرده بود شروع کرد به نقد سیاستهای جزئی آن!
وی در مورد نحوه عملکرد دولت در ارتباط با سهام عدالت، حقوق بازنشستگان و شیوه اجرای اصل 44، سرنوشت بودجه سال آینده و برنامه چهارم، بشدت ابراز نگرانی کرد. به نحوی که گویا اساسا هیچ کاری در کشور انجام نشده است!
موسوی در انتها با تکرار ادعای دروغینی که فتنه  8ماهه اخیر رابه پا کرده بار دیگر رودرروی نظام اسلامی ایستاد و افزود:
"عدم سازگاری مردم با دروغ و تقلب و فساد" از نتایج انقلاب سال 1357 است که با وجود شناسایی عوامل و ریشه های منجر به دیکتاتوری در شرایط کنونی، مردم در برابر آن مقاومت می کنند!

وی در عین حال یادآور شد " قانون اساسی وحی منزل نیست " و افزود همانطور که قبلا هم این قانون اصلاح شده، می توان با توجه به نیازهای فکری و مطالبات مردم(همان 13 بزرگتر از 24!) آن را تغییر داد

موسوی همچنین در مورد طرفداران سبز رنگش که آیروی رنگ سادات را به تاراج بردند پس از 8 ماه جنایت و آشوب گفت: از آنان می خواهم که "تمایز خود را با بقیه مردم، چه کم و چه زیاد، کم کنند" و گفت که این جنبش متعلق به تمام مردم است و همه باید "بشدت مراقب اعتقادات، مقدسات و عرف و هنجارهای جامعه باشند."

گفتنی است اخبار موثق صراط حکایت از آن دارد که فتنه گران در حال تدارک فاز جدیدی از پروژه دشمنی با اسلام و انقلاب هستند که تغییر اندک لحن موسوی را باید در همین راستا ارزیابی کرد.

 

 

 

گزارش صراط نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
آشنای غریبه جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:46

سلام
این روزها که منافقان و دشمنان کشورمان برنامه های زیادی چیده اند، انتظار می رود قوی تر و پررنگ تر بنویسید
روزهای سختی در پیش است که انشالله خداوند یاریمان خواهد کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد