سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>استراتژی زنانه جدید سبزکها ؟

 

استراتژی زنانه جدید سبزکها ؟

 

 

اخیرا مشاهده شده است عده‌ای از افراد در پوشش گل فروش در چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر اقدام به توزیع سی‌دی‌های مربوط به حوادث اخیر تهران می‌نمایند!


به گزارش خبرنگار "جوان آنلاین "سازمان فتنه در روشی جدید با توجه به تصور مردم از فروشندگان دوره‌گردی که در چهارراه‌ها و میادین اقدام به فروش گل و سی دی می کنند اقدام به توزیع سی‌دی های مربوط به حوادث پس از انتخابات در برخی مناطق شهر تهران نموده است.
در همین حال عده‌ای ناشناس با حضور در چهارراه‌ها و میادین شلوغ تهران و برخی شهرها فیلم‌های حوادث پس از انتخابات را به همراه اقلام دیگری همچون گل و شکلات به مردم ارائه می دهد.
گفتنی است در برخی از مکان‌ها این فروشندگان دوره گرد را دختران جوانی تشکیل می‌دهند که هیچ شباهتی با فروشنده‌های دیگر چهارراه‌ها ندارند و هنگام برخورد با خودروها اقدام به اهدا گل و سی دی مذکور به صورت رایگان به رانندگان و سرنشینان این خودروها می‌نمایند!
این در حالیست که در اولین روز از دهه مبارکه فجر در حوالی خیابان شریعتی سه زن که در حال پخش سی دی حاوی دعوت به تجمع جنبش سبز در روز 22 بهمن بودند توسط عوامل امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.
گزارش ها حاکی ا زآن است که جریان فتنه با هدف تبلیغ برای حضور حامیان اندک خود در روز 22 بهمن اقدام به انجام این تبلیغات با استفاده از زنان خیابانی نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد