سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اعتراف سردبیر لندن نشین

اعتراف سردبیر لندن نشین 
 
 
 
در حالی که سردبیر سابق روزنامه "آفتاب یزد " مسئولیت نوشتن بیانیه جدید آقای کروبی در لندن را پذیرفته است، برخی از سایت‌های اینترنتی تلاش می کنند تا این موضوع را غیر واقعی جلوه دهند

روزنامه کیهان در شماره روز گذشته خود، ایمیلی که اشتباها از سوی سردبیر سابق روزنامه "آفتاب یزد " برای این روزنامه ارسال شده بود را منتشر کرد که بازتاب زیادی در رسانه‌های اینترنتی داشته است.
مجتبی واحدی که در جریان انتخابات دهم مشاورت مهدی کروبی را نیز بر عهده داشته است، اخیراً دست نوشته‌ای را برای روزنامه کیهان ایمیل کرد که بر اساس آن گفته می‌شود آقای کروبی قصد داشته است تا متن این ایمیل را در قالب بیانیه‌ای به مناسبت روز 22 بهمن صادر کند.
شبکه ایران نوشت؛ هرچند برخی از سایت های اصلاح طلب به نمایندگی از سردبیر لندن نشین "آفتاب یزد " به تکذیب این ایمیل پرداختند اما آقای واحدی با انتشار یادداشتی در وبلاگ شخصی خود، تلویحا همکاری با آقای کروبی برای نگارش بیانیه وی را تایید کرد.
آقای واحدی در این نوشته، با بیان این مطلب که "هیچ اشکالی ندارد که سیاستمداران بزرگ، از کسی کمک فکری بگیرند "، مسئولیت نوشتن بیانیه جدید آقای کروبی در لندن را پذیرفت.
واحدی در ادامه این یادداشت خود بار دیگر حاضر نشد این خبر کیهان را تکذیب کند و تنها به نوشتن این جمله بسنده کرد که "ثانیا اگر کیهان نشینان راست می گویند متن کامل نوشته مرا در روزنامه چاپ کنند. "
گفتنی است که اخیرا محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی درباره حضور مجتبی واحدی در لندن و ارتباط مستمر او با بی‌بی‌سی انگلیس، صدای آمریکا و دیگر رسانه‌های صهیونیستی به افشای مطالبی پرداخت که در نتیجه آن، آقای واحدی ترجیح داد در لندن بماند و در عوض از سردبیری روزنامه اصلاح طلب "آفتاب یزد " استعفا کند.

 

 

 

گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد