سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اسامی افرادی که از مناظره ترسیدند؟؟

اسامی افرادی که از مناظره ترسیدند؟؟ 

 

 

وحید یامین پور در آغاز برنامه شنبه‌شب گفت: بعد از مناظره‌های داغ افرادی از جناح سیاسی خاصی یا همان اصلاح طلبان شرایط گذاشتند.

وحید یامین پور در آغاز برنامه شنبه‌شب گفت: بعد از مناظره‌های داغ افرادی از جناح سیاسی خاصی یا همان اصلاح طلبان شرایط گذاشتند.
یامین پور با اشاره به اینکه به من گفتند چرا اسامی را اعلام نمی‌کنی افزود: گفتم چون فکر می‌کردم که آینده سیاسی برای خود متصور هستند اما امروز احساس تکلیف کردم که شفاف سازی کنم.
وی با بیان اینکه برخی از رجال طراز اول اصلاحات دعوت شدند گفت: شخصاً سه بار با آقای مجید انصاری تماس گرفتم و خواهش کردم. تابش مرد اول جریان اصلاحات در مجلس؛ مسجد جامعی وزیر ارشاد دولت خاتمی و عضو شورای شهر تهران. سید محمود دعایی که ارادت داشتم به ایشان؛ نخستین ارگان مطبوعاتی حامی موسوی.
مجری این برنامه تلویزیونی افزود: مسیح مهاجری صراحتاً اعلام کرد که نمی‌آید؛ محمد علی کریمی نماینده کرمان؛ کاتوزیان حامی جریان اصلاحات در مجلس و برخی دوستان هم آنقدر امروز و فردا کردند.
وی تاکید کرد: آقای مرعشی شرایط را خودشان گذاشتند؛ آقای خباز 3هفته است که گفته‌اند می‌آیند. آقای حضرتی 3 هفته پیش گفتند که می‌آیند.
پامین پور ادامه داد: آقای علیخانی که سه هفته پیش گفتند می‌آیند و جواب مثبت دادند و آقایانی که نیامدند حتماً دلایلی داشتند.
وی گفت: ما هم رسالتی داریم که چهره‌های منطقی را دعوت کنیم.
مجری این برنامه تلویزیونی با بیان اینکه اسامی آوره شده در سایت‌ها و روزنامه افراد رده چندم هستند افزود: تا انتهای دهه فجر برنامه امروز دیروز فردا پخش می‌شود و بعد دعوت‌هایمان را شروع می‌کنیم و اگر نیامدند جریان مقابل حضور می‌یابند.
وی گفت: بعد از 2 هفته امتناع به ظاهرا به خاطر علاقه‌ای که این آقایان دارند اسمشان را اعلام کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد