سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اخبار ویژه کیهان// پدرعشق بسوزه

اخبار ویژه کیهان// پدرعشق بسوزه 

 

 

اشتباه مامور ناشی MI 6 یا...! (خبر ویژه)

واحدی سردبیر روزنامه زنجیره ای آفتاب یزد و مشاور کروبی که از چند ماه قبل به انگلیس رفته و با رایزنی و مشورت دولت انگلیس خط روزنامه آفتاب یزد را دیکته می کرد، دیروز دست به یک اشتباه فاحش زد و یا عمداً اشتباه کرد که ما در هر دو صورت آن را لطف خدای سبحان و اراده حضرت حق برای مقابله با کید دشمنان می دانیم. و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین...

 
واحدی متن دستنوشته ای را که برای استفاده در بیانیه 22 بهمن کروبی تهیه کرده بود، اشتباهاً روی ایمیل کیهان فرستاد! البته این احتمال وجود دارد که سازمان اطلاعاتی انگلیس- اینتلجنت سرویس- عمداً و با هدف رد گم کردن دست به این اقدام زده باشد. ولی از آنجا که مطالب مطرح شده در این متن با حال و هوای سران فتنه و مخصوصا مواضع این روزهای کروبی همخوانی قابل توجهی دارد، بخش هایی از آن را منتشر می کنیم. چرا که در هر دو صورت، یعنی اشتباه یا عمدی بودن ارسال آن روی ایمیل کیهان، می تواند آگاهی بخش و عبرت آموز باشد؛ و ... قضاوت با خوانندگان !
متن دستنوشته با این جمله شروع می شود؛
«جناب آقای کروبی! متنی را که شما گفته بودید نوشته ام و یک متن منسجم با نکات مورد نظر تهیه کرده ام تا به عنوان بیانیه منتشر کنید...»
در بخشی از متن یاد شده آمده است «نخستین سال از دهه چهارم انقلاب اسلامی مردم ایران در حالی به پایان رسید که مردم مؤمن و غیرتمند ایران در این سال با تلخکامی های بزرگ مواجه شد- کذا فی الاصل- اما حوادث امسال بار دیگر روشنگویی و آینده نگری بنیانگذار روشن ضمیر نظام جمهوری اسلامی ایران را بر همگان روشن کرد... رهبر بزرگ انقلاب اسلامی که اسلام را به صورت کامل می خواست و می دانست طعم قدرت عده ای را به نادیده گرفتن بدیهیات اسلام از جمله حفظ آبروی مردم تشبیه خواهد کرد- عین متن است و ظاهرا منظور نویسنده تشویق است- نامه ای شدیداللحن به عضو سالخورده شورای نگهبان نوشت و از این که سیاستمداری جوان را حذف کرده به شدت او را مورد عتاب قرار داد(قضیه خزعلی و سلامتی)... رهبر بزرگ انقلاب اسلامی شاید امروز را با بصیرت خاص خود پیش بینی می کرد و می دانست روزی سخن گفتن آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان و نقش مردم در حکومت عده ای را چنان برآشفته می کند که به بهانه حمله به او از ارادت واقعی امام به مردم و تاکید اما-کذا فی الاصل، منظورش امام بوده است- بر نقش مردم در اداره کشور انتقام می گیرند... بنیانگذار انقلاب اسلامی که می دانست عده ای برای سرکوب مخالف تلاش خواهند کرد، انتقادها را معادل براندازی و ضدیت با نظام تلقی کنند، خطاب به بعضی از مسئولان اعلام کرد که باید تحمل انتقاد ولو به ناحق را داشته باشیم و....»
تهیه کننده این متن- مانند سایر بیانیه ها و اظهارنظرات سران فتنه- تلاش کرده است تا مبانی روشن و صریح نظرات حضرت امام(ره) نظیر دستور صریح ایشان درباره ممنوعیت همکاری با دشمنان اسلام، قانون گریزی، ائتلاف با منافقان و بهائیان و سلطنت طلبان، نادیده گرفته شود. گفتنی است در بیانیه دیکته شده از انگلیس که با برخوردهای منافقانه سران فتنه همخوانی کامل دارد به گونه ای آشکار از کمترین اشاره به تاکیدات حضرت امام(ره) بر دشمنی آمریکا و اسرائیل با اسلام و انقلاب و نظام اسلامی نیز خودداری شده است و... که خود حدیث مفصل دیگری است.

دیروز دنبال بمباران امروز امید به سران فتنه (خبر ویژه)
جان مک کین سناتور ضدایرانی برای چندمین بار از سران فتنه و عناصر آشوبگر حمایت کرد.
مک کین جانشین بوش در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال گذشته بود که به هنگام تبلیغات انتخاباتی، از حمله بمباران ایران دفاع کرده و ترانه «ایران را بمباران کنیم» سر داده بود. وی پس از اوج گیری اعتراض ها مجبور به توجیه و تأویل ترانه خوانی خود شد.
این سناتور ضدایرانی که از عناصر متنفذ و ارشد کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا به شمار می رود، روز شنبه در گفت وگو با صدای آمریکا خواستار حمایت اینترنتی آمریکا از شخص موسوی و کروبی و همچنین آشوبگرانی شد که آنها را مردم شجاع می نامید. وی همچنین گفت: من می دانم آقای میرحسین موسوی نماینده اپوزیسیون در انتخابات ریاست جمهوری ایران بود. بسیاری معتقدند انتخابات مخدوش بود. البته آقای موسوی قدرتمند است اما قدرت واقعی نزد آنهایی است که برای دموکراسی به خیابان پا می گذارند.
وی درباره 55 میلیون دلار اختصاص یافته برای حمایت اینترنتی از آشوب در ایران گفت: من از اظهارات هیلاری کلینتون در این زمینه بسیار خوشحال شدم. آمریکا قصد مداخله نظامی یا خارج از قواعد بین المللی را ندارد اما این شبیه کمک های آمریکا به لخ واسا در لهستان برای چاپ نشریات آنهاست. اکنون ما از فیس بوک و تویتر استفاده می کنیم و درکنار مخالفان در ایران هستیم.
وی در عین حال اضافه کرد: ما در کنار این کمک ها، باید تحریم های مختلف را علیه ایران در زمینه بانکی، کشتیرانی، روابط تجاری و انتقال فناوری پیشرفته اعمال کنیم.
مک کین درباره توقف غنی سازی اورانیوم در ایران گفت: روسیه و چین هنوز با تحریم ها موافقت نکرده اند. اتحادیه اروپا هم ضرب الاجلی گذاشت که به آن عمل نکرد. صادقانه بگویم این بسیار بعید است. باید به روشنی بگویم که این آمریکاست که دست آخر باید امر تحریم رابه دست بگیرد و اعمال کند. باز تاکید می کنم ترکیب تحریم های کمرشکن و تدابیری برای تشویق مخالفان در ایران برای آزادی ]![ موثر خواهد بود.
مک کین یک هفته پیش هم به روزنامه وال استریت ژورنال گفته بود: ما تصمیم گرفتیم به جای بمباران ایران، از مخالفان جمهوری اسلامی به واسطه اینترنت حمایت کنیم و راحتی و امنیت فعالیت اینترنتی مخالفان را تامین کنیم.

پدر عشق بسوزه ! (خبر ویژه)
افشای ارتباط دو دیپلمات عضو سفارت آلمان با ستاد میرحسین موسوی در جریان آشوب های خیابانی، محافل سیاسی و دیپلماتیک در آن کشور را به دست و پا انداخته است. مجله اشپیگل اعلام کرد «دو نفر یاد شده در گزارش وزارت اطلاعات با نام های یوگی و اینگو، بلافاصله توسط دولت آلمان از ایران خارج و به برلین بازگردانده شده اند.» شتابزدگی دولت آلمان در فراری دادن دو دیپلمات مذکور ، احتمال دخالت آنها در اغتشاشگری را تقویت می کند.
اشپیگل در گزارش خود تلاش کرد دو دیپلمات جاسوس و خرابکار یاد شده را «دو پلیس امنیتی که یکی از آنها صرفا ایمیل عاشقانه با یک زن در تهران مبادله می کرد» جا بزند.
اشپیگل نوشت: دولت آلمان این دو را روز چهارشنبه به دلایل امنیتی به برلین بازگرداند. در این زمینه صرفا یک رابطه عاشقانه بین یکی از دو پلیس آلمانی و یک دختر ایرانی وجود داشته است. دولت و وزارت خارجه آلمان در عین حال می گویند این رابطه عاشقانه که ظاهرا سرویس اطلاعاتی ایران از آن خبر داشته، مایه شرمساری ماست.
اشپیگل ادامه داد: «یکی از این دو نفر به دلیل رابطه با یک زن ایرانی مورد توجه سرویس اطلاعاتی ایران قرار گرفته بود. ایران این زن را مامور اطلاعاتی معرفی کرده است که دیپلماتها در هر وقت روز و شب از او اطلاعات می گرفتند و وی به دستور آلمان ها یک گروه از اغتشاشگران را جذب و در اعتراضات روز عاشورا شرکت داده بود.»
تصویر رمانتیک و عاشقانه دادن به این ارتباط جاسوسی و امنیتی از سوی محافل آلمانی در حالی است که سرویس اطلاعاتی آلمان به اعتبار تحقیر و سرشکستگی آلمان ها در جنگ جهانی دوم، به عنوان ایستگاه اطلاعاتی سازمان «سیا» و «موساد» در قلب اروپا عمل می کند. سرویس اطلاعاتی آلمان (BND) به ویژه طی دهه اخیر به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کرده تا اعضای گروهک های از هم پاشیده ای نظیر حزب توده، فدائیان خلق، برخی جداشدگان منافقین و تعدادی از افراطیون فراری مدعی اصلاحات را زیر عنوان «اتحاد جمهوری خواهان» تجدید سازمان کند. در این گروهک تازه تاسیس حتی برخی عناصر جبهه ملی و... با گرایش های لیبرالی هم جلب شده اند. برخی سایت های اینترنتی این طیف، از ایستگاه آلمان فعال است.
مسعود فتحی عضو گروهک اتحاد جمهوری خواهان دیروز در گفت وگو با دویچه وله با اشاره به بیانیه اخیر این گروهک گفت: این بیانیه، تایید بیانیه 17آقای موسوی و مطالبات اوست.
وی اضافه کرد: «ما در بیانیه، روی نیروهای برآمده از درون جمهوری اسلامی تاکید کرده ایم. روشنفکران دینی، ملی مذهبی ها، اصلاح طلبان و نیروهای عرفی که البته بیشتر در خارج از کشور هستند. به نظر ما دیالوگ میان اینها و رسیدن به شعارها و برنامه های مشترک، می تواند جنبش را از شرایط کنونی فراتر ببرد.»
گفتنی است سفارت آلمان از یک دهه پیش تلاش کرد به برخی طیف ها در وزارت کشور و خارجه وقت (دولت خاتمی) و احزابی چون مشارکت نزدیک شود که رایزنی های نزدیک با کسانی نظیر رضا خاتمی، محسن میردامادی و مصطفی تاج زاده از آن جمله است. این ارتباطات در آستانه برخی انتخابات از جمله مجلس ششم و هفتم و انتخابات ریاست جمهوری سال 84 شدت گرفت.
سفارت و وزارت خارجه آلمان در عین حال برخی ارتباطات موازی را با برخی عناصر لائیک کانون نویسندگان و طیف سکولار در حلقه کیان (کسانی چون سروش و گنجی و...) برقرار کرد. همچنین طیفی از روحانی نمایان منحرف که در پوشش نواندیش دینی فعالیت می کنند، به واسطه سایت دویچه وله ترویج می شوند.

 

 

تعیین تکلیف اسرائیل برای فتنه سبز (خبر ویژه)

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به موضع اخیر مهدی کروبی مبنی بر به رسمیت شناختن دولت و پایبندی به ولایت فقیه و جمهوری اسلامی اعلام کرد: با عقب نشینی کروبی و موسوی، جنبش سبز فرو نخواهد نشست.
اگرچه پیش از این مدارک و شواهد مختلفی نشان می داد رژیم صهیونیستی و دستگاه جاسوسی آن، از تدارک کنندگان اصلی فتنه پس از انتخابات هستند و حتی سران این رژیم علناً از فتنه و آشوب و برخی معرکه گردانان آن حمایت کردند، اما موضع اخیر سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر نشان می دهد که فتنه سبز مشخصاً در پیوند با شبکه صهیونیسم بین الملل تعریف و پردازش شده است.
به هم زدن راهپیمایی روز جهانی قدس توسط اوباش آشوبگر از تدارکات ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا بود به نحوی که چند روز پیش از روز قدس، سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خواستار سردادن شعار انحرافی و ضد انقلابی «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» در روز جهانی قدس شد و عناصر آشوبگر نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس همین شعار را سر داده و روی شعار مرگ بر اسرائیل خط کشیدند. آنها همچنین با حذف اسلام، شعار جمهوری ایرانی سردادند.
سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیروز با بررسی مواضع اخیر کسانی چون کروبی نوشت: جنبش سبز با عقب نشینی کروبی و موسوی فرو نخواهد نشست. آیا کروبی قصد دارد صحنه مبارزه را ترک گوید؟ به ویژه آن که برخی تحلیل گران ارزیابی کردند آخرین بیانیه موسوی نیز بویی از تلاش برای کنار آمدن با حکومت داشته است. برخی تحلیل گران می گویند مبارزه فروکش نکرده و مخالفت همچنان باقی است ولی گروه دیگر بر این باور است که گویا کروبی و موسوی از ادامه مبارزه خسته شده و قصد دارند پرچم را زمین بگذارند.
این سایت صهیونیستی نوشت: برخی آشنایان امور ایران ]!؟[ می گویند مبارزه به سطحی رسیده که حتی اگر آن دو تن نیز صحنه را ترک گویند اعتراض و پیکار جنبش فروکش نخواهد کرد و ادامه خواهد یافت. موسوی و کروبی هیچ گاه رهبران و هدایت کنندگان قاطع عملیات ]![ اعتراضی نبودند.
از سوی دیگر محمدعلی عمویی عضو مرکزیت حزب منحله توده در گفت وگو با رادیو زمانه اگرچه تلاش کرد اقدام اخیر کروبی را توجیه کند و اظهار داشت «نباید گفته آقای کروبی را خیلی منفی تعبیر کرد» اما بلافاصله اضافه کرد: «به هر حال سخنانی که هر یک از چهره های شناخته شده اظهار می دارند، بسیار حساس است و باید مراقب باشند چرا که آثار نامطلوب جدی ای بر آن مترتب باشد.
وی برای گرفتن زهر سخنان کروبی به همان استدلال سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی متوسل شد و گفت: این آقایان بارها هم گفته اند که رهبری جنبش را در دست ندارند و این یک حرکت خودجوش است که به قول آقای موسوی، شبکه های اجتماعی دارند عمل می کنند اما هرگونه اظهار نظر توسط چهره ای شناخته شده با حساسیت دنبال می شود. از سوی دیگر تجمعات جنبش یک جنس و یکدست نیست و همه نیروهای معترض از موضع خود شرکت می کنند حتی ممکن است سلطنت طلب ها هم حضور داشته باشند اما بدنه جنبش، خودجوش است.
در این میان روزنامه زنجیره ای اعتماد به قلم صادق زیباکلام ضمن پذیرش عقب نشینی آشکار کروبی، به توجیه و رفع و رجوع آن پرداخته است. اعتماد نوشت: ابتدا میرحسین موسوی در بیانیه هفدهم اش بعد از حوادث عاشورا از مواضع قبلی اش عقب نشینی کرد و انتخابات دهم را به رسمیت شناخت. کم و بیش همزمان با ایشان آقای خاتمی نیز در مکتوبی خطاب به رهبری، دولت و انتخابات را به رسمیت شناخت و برداشتن این گام از سوی آقای کروبی حلقه را کامل کرد. اصولگرایان، امروز و پس از گذشت هفت ماه پس از 22 خرداد، می توانند به درستی ادعا کنند که حریف بالاخره شکست را پذیرفت. اصلاح طلبان که دیگر راه به جایی نداشتند و دیگر کاری از دست شان برنمی آمد، لاعلاج شکست را پذیرفتند و تسلیم شدند.
زیباکلام در عین حال نوشت که «بالا بردن پرچم سفید از سوی اصلاح طلبان خیلی هم به سود اصولگرایان تمام نشده است...» و با لو دادن پروژه افراطیون نوشت: «با به رسمیت شناخته شدن نتیجه انتخابات، فرش متهم کردن اصلاح طلبان به فتنه گری از زیر پای راست افراطی کشیده می شود و آنان دیگر نمی توانند بگویند اصلاح طلبان فتنه گر، متمرد، یاغی، باغی و طاغی اند و چرا دستگیر و محاکمه نمی شوند».
البته آقای زیباکلام تلاش کرده روغن ریخته را نذر امام زاده کند وگرنه معلوم است که تا کجای عناصر افراطی و مذبذب - نظیر همین آقای زیباکلام و روزنامه اعتماد- به درد آمده و چقدر از مواضع اخیر کروبی و خاتمی و موسوی دلخور شده اند. ضمن آن که عقب نشینی آنها به مفهوم نادیده گرفتن جرایم بزرگی که مرتکب شده اند نیست و مجازات خیانتکاران حق قانونی و مسلم مردم است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد