سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>شعارهای آماده شده مجاهدین، اهانت به مقامات ارشد نظام بود

اعترافات" امت خداجوی"میرحسین در دادگاه عاشورا 

 

 

 

در روز عاشورا به همراه دختر کوچکم تا 200 متری پل کالج رفتم و به منافقین زنگ زده و گفتم که «زیر پل کالج هستم گویا انقلابی در حال رخ دادن است مردم همه شعار می‌دهند از بالای پل مردم در حال پرتاب سنگ هستند» و بعد از آن فیلمی از اغتشاشات تهیه و 2 روز بعد با حضور در کافی نت آن را به منافقین ارسال کردم.

برای منافقین از اغتشاشات عاشورا عکس و فیلم می‌فرستادم

متهم پرونده پنجم با اذعان به ارتباطش با سازمان منافقین، گفت: از حوادث روز عاشورا فیلم و عکس تهیه و برای منافقین ارسال می‌کردم.


 

به گزارش  فارس، در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات روز عاشورا، پرونده متهم پنجم حوادث این روز رسیدگی شد.
نماینده دادستان متن کیفر خواست این متهم را در حضور قاضی صلواتی فرائت و تصریح کرد: متهم مذکور به جرم محاربه ضمن ارتباط با گروهگ تروریستی منافقین و ارائه گزارش به آنها در اغتشاشات روز عاشورا حضور داشته است.
نماینده دادستانی از قاضی خواست تا مکالمه این متهم با نماینده منافقین در دادگاه پخش شود که بعد از موافقت قاضی صلواتی این فایل صوتی که حاوی گزارش اغتشاشات از سوی متهم پرونده پنجم به "مهری " سرپل منافقین بود، پخش شد.
متهم پرونده پنجم اغتشاشات روز عاشورا برای دفاع از خود در جایگاه قرار گرفت و اظهار داشت: در اواخر سال 84 جذب سازمان منافقین شدم و از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کردم.
وی با بیان اینکه منافقین اسم‌های مستعاری چون موسی، رامین و رضا را برای وی انتخاب کرده بودند تا فعالیت تبلیغی علیه نظام اسلامی انجام دهد، یادآور شد: در سال 86 توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شدم اما مورد رافت اسلامی قرار گرفتم.
این متهم اغتشاشات روز عاشورا با بیان اینکه نمی‌خواهد خود را تبرئه کند، گفت: من می‌خواهم خطاب به دانش آموزان و فرزندان خودم توصیه کنم توصیه‌هایی بکنم که عاقبت آنها به خیر شود.
وی با بیان اینکه بعد از 3 ماه محکومیت و 6 ماه انفصال از خدمت از زندان آزاد شدم، اضافه کرد: چون محل کار همسرم در پاکدشت بود به این محل تغییر مکان دادیم. چون در منزل رایانه نداشتم تا به اینترنت ارتباط داشته باشم به کافی نت رفتم و هنگام بازدید از ایمیل خودم، مشاهد کردم که ایمیلی از سازمان آمده و نوشته شده بود «اگر فایل خبری دارید آن را ارسال کنید».
این متهم ادامه داد: من به آنها توضیح دادم که توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده‌ام و به همین دلیل آنها مرا با نام مستعار شهاب صدا کردند و قرار شد با خانمی به اسم مهری که سر پل منافقین بود ارتباط داشته باشم.
این متهم به اغتشاش در روز عاشورا در خصوص حضورش در اغتشاشات نیز گفت: در رابطه با 13 آبان و 16 آذر در تجمعات شرکت کردم و 16 آذر چند عکس تهیه و برای آنها فرستادم.
وی با بیان اینکه 2 روز مانده بود به عاشورا منافقین دو عکس از مسعود و مریم رجوی ارسال کرده و خواستند تا این عکس‌ها را در بین مردم پخش کنیم، تصریح کرد: منافقین روز عاشورا را یک پروسه می‌دانستند و حتی برای این روز شعارهای مختلفی را آماده و برای من ارسال کرده بودند که برخی از آنها اهانت به مقامات ارشد نظام بود.
وی افزود: در روز عاشورا به همراه دختر کوچکم تا 200 متری پل کالج رفتم و به منافقین زنگ زده و گفتم که «زیر پل کالج هستم گویا انقلابی در حال رخ دادن است مردم همه شعار می‌دهند از بالای پل مردم در حال پرتاب سنگ هستند» و بعد از آن فیلمی از اغتشاشات تهیه و 2 روز بعد با حضور در کافی نت آن را به منافقین ارسال کردم.
این متهم در خصوص نقش سازمان تروریستی منافقین در حوادث بعد از انتخابات گفت: مدت‌ها بود که مسعود رجوی پنهان شده بود اما برای حوادث روز عاشورا در اردوگاه اشرف حاضر و با نیروهایش تشکیل جلسه می‌دهد و خطاب به آنها می‌گوید اکنون در ایران فضا برای ما باز شده است.
وی افزود: مسعود رجوی گفته بود که برای ما مهم نیست که چه کسی این جریان را برای مقابل با نظام پیش می‌برد برای ما این مهم این است که این نظام سرنگون شود.
این متهم به اغتشاشات روز عاشورا تصریح کرد: در خیابان‌های تهران زن‌های بی‌حجاب همان شعارهایی را می‌دانند که منافقین اعلام کرده بودند اما با این تفاوت که منافقین عکس رجوی را در دست داشتند اما اغتشاشگران پرچم سبز.
وی در ادامه گفت: بعد از حوادث روز عاشورا نامه‌ای از سوی منافقین آمد که در آن سر پل جدید به نام شیوا معرفی شده بود. در این نامه نوشته شده بود که ما به دنبال یک پروسه جدید هستیم در تاکسی‌ها بنشینید به جای اینکه بگویید میدان امام خمینی (ره) بگویید میدان مصدق و از این صحنه فیلم بگیرد و برای ما بفرستید.
این متهم تاکید کرد: منافقین زمانی که سخنان برخی احزاب و دانشجویان و حتی سخنان امام جمعه محترم تهران را جمع بندی کردند به این نتیجه رسیدند که شکاف درون نظام حاصل شده و باید بر این موج سوار شویم و آن را هدایت کنیم.
وی خطاب به جوانان گفت: جوانان ما بصیرت دارند شاید بصیرت آنها کامل نباشد اما اینکه امروز در خصوص سازمان منافقین با آنها گفت و گو کنیم آنها بر نمی‌تابند.
وکیل مدافع متهم پرونده پنجم در دفاع از موکل خود به درخواست قاضی صلواتی در جایگاه قرار گرفت و افزود: موکل من از مقام معظم رهبری درخواست عفو کرده است.
وی با بیان اینکه موکلش دست به اسلحه سرد و گرم نبرده است و نمی‌تواند مشمول محاربه قرار گیرد، گفت: طبق ماده 186 و 46 در خصوص اقرار موکلم نمی‌توانستم سخن بگویم اما از محضر دادگاه می‌خواهم در حد رافت اسلامی با این متهم برخورد کند.
متهم پرونده پنجم در دفاعیات پایانی خود گفت: در اینکه من مرتکب جرم شده‌ام شکی ندارم و به آن اعتراف می‌کنم.
وی افزود: در خصوص 16 آذر از من خواستند تا در اغتشاشات شرکت کنم اما من به آنها گفتم که طبق بخشنامه نمی‌توانم محل کارم را ترک کنم در حالی که چنین بخشنامه‌ای وجود نداشت.
این متهم با بیان اینکه همسرش خطاب به کارشناس پرونده هراس خود را از زندگی در شهر غریب اعلام کرده است، گفت: تصور نمی‌کردم که حوادث روز عاشورا این گونه رقم بخورد که اگر این گونه تصور می‌کردم از منزلم بیرون نمی‌آمدم.
وی در پایان از خداوند تبارک و تعالی، مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده‌‌اش و مخصوصا فرزند کوچکش طلب عفو و بخشش کرد.
در پایان قاضی صلواتی با اعلام ختم جلسه،گفت: دادگاه پرونده 9 متهم دیگر اغتشاشات روز عاشورا در آینده نزدیک برگزار می شود.
متهم پرونده سوم اغتشاشات روز عاشورا در دادگاه:

 

در حوادث روز عاشورا به ارزش‌های ملت اهانت کردم

به در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان به اغتشاشات روز عاشور، پرونده متهم ردیف سوم رسیدگی شد و بعد از قرائت کیفر خواست توسط نماینده دادستان و اعلام اتهاماتی همچون برخورداری از گرایشات چپ مارکسیستی معروف به چپ کمونیزم، فعالیت تبلیغی علیه نظام با حضور در اغتشاشات و مصاحبه با رادیوهای ضد انقلاب در جهت اهداف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، به درخواست قاضی صلواتی این متهم در جایگاه جهت دفاع از خود قرار گرفت.
متهم پرونده سوم بعد از معرفی خود و با بیان اینکه عضو هیچ گروهی در دانشگاه نبوده است، ادامه داد: واقعیت این است که مطالعاتم در خصوص تاریخ چپ در ایران واقعیت دارد زمانی که شوروی به اسم سوسالیزم چتر امنیتی و نظامی خود را از روی احزاب به اصصلاح حزب توده برداشت، تحولاتی در ایران رخ داد.
وی افزود: مطالعات من در خصوص چپ کمونیسم یا چپ ایرانی به کتاب‌های منتشر شده توسط وزارت فرهنگ ایران برمی‌گردد.
این متهم تاکید کرد: متاسفانه افرادی چون «نگه دار» گه روزگاری بی بی سی و VOA را امپریالیسم غرب می‌پنداشتند امروز به کارشناسان این رسانه‌ها تبدیل شدند. اپوزیسیون چپ ایرانی کمونیسم مخالف انتخابات بود اما ما فضای شادابی را قبل از انتخابات داشتیم و البته با حضور مردم انتخابات پرشوری را برگزار کردیم.
این متهم خطاب به قاضی گفت: من با برخی از رسانه‌ها همکاری داشتم و برای آنها مقاله می‌نوشتم و حتی با برخی از رادیوهای بیگانه مصاحبه می‌کردم اما باید بگویم که در آن دوران مطلبی را نوشتم و در خصوص اینکه رادیو لندن زیر نظر وزارت خارجه انگلیس فعالیت می‌کند افشاگری کردم. من در فضای روزنامه‌های اصلاح طلب بودم و فضای روشنفکری ایران را می‌شناختم از روشنفکران سکولار گرفته تا روشنفکران دینی را می‌شناختم.
این متهم به اغتشاش در روز عاشورا ابراز داشت: زمانی که نسخه دقیق غرب را برای ما ترجمه می‌کنند نباید غیر از این انتظار داشت که از این ترجمه انقلاب نرم خارج شود.
وی با بیان اینکه در تجمعات زیادی حضور نداشته و شعارهای ساختار شکنانه سر نداده است، یادآور شد: من بعد از انتخابات هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌های بیگانه نداشتم ام و قبول دارم در اغتشاشات حاضر شدم و حضورم در اغتشاشات با آشوب و اغتشاش تفاوتی نمی‌کند.
وی با بیان اینکه با رادیو همبستگی مصاحبه و مردم را جهت حضور در انتخابات دعوت کردم گفت: آقای قاضی می‌خواهم اعتراف کنم که من می‌خواستم خدمت کنم اما زمین را اشتباه انتخاب کردم. من در حوادث روز عاشورا با 5 تن از دوستانم بدون قصد و انگیزه سیباسی در اغتشاشات عاشورا حاضر شدم و تنها نمایشگر بودم.
این متهم با بیان اینکه تنها افراد نباید پاسخگو باشند، تصریح کرد: آقای احمدی نژاد قرار نیست همیشه پاسخگو باشد چرا که اگر این گونه باشد پس تکلیف ما چه می‌شود، ما هم باید پاسخگو باشیم.
این متهم پرونده سوم بیان داشت: کسانی که بیانیه‌ها را می‌نوشتند و البته که خوش می‌نوشتند و بیانیه آنها ما را سر شوق می‌آورد چرا نباید در دادگاه حاضر و پاسخگو باشند.
وی افزود: من به سیاست‌های فرهنگی و اقتصادی دولت نقد داشتم اما نمی‌دانستم که نمی‌شود با تجمعات یک دولت قانونی را کنار زد. باید اعتراف کنم که همه چیز من آقای موسوی نبود من منتقد فضای جامعه بودم.
این متهم یادآور شد: من قبول دارم که در روز عاشورا به ارزش‌های ملت ایران بی احترامی کرده‌ام و پا را از گلیم خود را دراز و از خط قرمز‌های نظام عبور کرده‌ام.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی خود گفت: من کفیل مادرم بودم قصد داشتم خودم را بالا بکشم اما در حالی که می‌خواستم بالا بروم پایین افتادم.
این متهم گفت: به خاطر رفتارهایی که در گذشته داشتم در مقابل ملت ایران سر تعظیم فرو می‌آورم و از مقام معظم رهبری طلب عف دارم.
به جهت عدم حضور وکیل مدافع این متهم قاضی صلواتی از وی خواست تا آخرین دفاعیات خود را اعلام کند که این متهم در پایان دفاعیات خود گفت: من اشتباه کرده‌ام و به اشتباه خود
پرونده دوم اغتشاشات عاشورا در دادگاه افشا کرد:

 

برخی‌ها به دنبال برنامه‌ریزی برای آشوب در 22بهمن هستند

 نماینده دادستانی در خصوص اعترافات متهم دوم پرونده گفت: این متهم اعتراف کرده است که در تجمع غیرقانونی روز عاشورا به همراه یکی از دانشجویان شرکت کرده و شاهد آتش زدن بانک زیر پل حافظ نیز بوده است، وی در اعترافت خود گفته است که اگر یک روزی رسانه‌های بیگانه از جمله VOA و BBC برای مصاحبه با وی تماس نمی‌گرفتند احساس می‌کرد که یک چیزی گم کرده است.
متهم پرونده دوم برای دفاع از خود با بیان اینکه عضو یکی از طیف‌ های دانشجویی بوده است، گفت: من نه برای دفاع از خود، بلکه برای دفاع از قشرهای تحصیلکرده این جامعه سعی می‌کنم نکاتی را در دادگاه اعلام کنم.
وی افزود: امام خمینی می‌فرمود دانشگاه محور تحول است و دانشجو موتور محرکه دانشگاه است. ما نباید فراموش کنیم که دانشجو اولا جوان است، ثانیا استقلال می‌خواهد و ثالثا آرمانخواه است و این سه پارادایم اگر در محور صحیح قرار نگیرند، با مشکل مواجه خواهند شد.
این متهم اغتشاشات روز عاشورا گفت: مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز فرمودند که دانشجو باید در مسیر عدالت عمل کند و در این خصوص با هیچ کس تعارف نکند و در سال 87 نیز مقام معظم رهبری فرمودند دانشجو باید با استبداد مبارزه کند.
وی افزود: انتقاد و نقد صحیح و مقابله با تفکرات انحرافی رسالت دانشجو است. فعالیت سیاسی در دانشگاه حق دانشجو است اما متاسفانه ما بعضا دچار افراط و تفریط در مسائل سیاسی شده‌ایم.
این متهم به اغتشاشات یادآور شد: باید در دانشگاه‌های ما انقلاب فرهنگی صورت گیرد ما انقلاب فرهنگی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه ما انقلاب فرهنگی را خوب به پایان نرساندیم. مقام معظم رهبری فرمودند در دانشگاه کرسی‌های آزاد اندیشی و کرسی‌های مناظره برگزار کنید که به نظر من این حرف حکیمانه و منطقی است. شهیدمطهری فرمودند که اگر مارکسیست‌ها برای مناظره و مباحثه به شرط تعهد اعلام آمادگی کردند آن را بپذیرید. ما باید در دانشگاه بصیرت و تعهد را افزایش دهیم.
این متهم با بیان اینکه مقام معظم رهبری خطاب به خواص توصیه کردند تا در راستای افزایش بصیرت‌شان اقدام کنند گفت: ما نیز به عنوان دانشجو، خواص هستیم و باید بصیرت خود را افزایش دهیم بارها با خود فکر کردم چگونه می‌شود همراهان علی (ع) در روزهای سخت به نفع حکومت معاویه هم شمشیرهای خود را ساکت می‌کنند تا علیه علی اقدام کنند یا اینکه مومنانی که پیشانی‌شان با مهر نماز نمادین شده بود غائله نهروان را به راه انداختند. اینها سوالات امروز دانشجویان است که البته به نظر من با کسب بصیرت پاسخ داده می‌شود.
وی با بیان اینکه رهبری فرمودند خواص مردود شدند، گفت: البته که خواص سقوط کردند و سقوط آنها بسیار سنگین بود.
این متهم ضمن تائید اظهارات دادستان مبنی بر حضور وی در اغتشاشات روز عاشورا گفت: روز عاشورا برای من و ایرانیان یک مسئله است. چرا عاشورا برای دشمنان ما مهم شده است؟ برای من جای سوال است که حسین بن علی در لحظه شهادت چه گفت؟ چرا برخی رسانه‌ها که سکولاریزم را تبلیغ می‌کنند در روز عاشورا مذهبی مذهبی می‌شوند به نظر من دشمن می‌داند و می‌فهمد که اگر قرار باشد اتفاقی برای انقلاب اسلامی رخ دهد، تنها در عاشورا ممکن است.برخلاف نظر برخی نویسندگان که معتقد بودند عاشورا از جنس عقل بود من معتقدم عاشورا علاوه بر عقل از جنس دل بود.
وی خطاب به قاضی و حاضرین در دادگاه گفت: شما به کسانی که در حوادث اخیر بازداشت شده‌اند، نگاه کنید آنها جزء طبقه متوسط جامعه هستند اما به کسانی که دعوت به اغتشاش می‌کردند توجه کنید آنها منافقین و سلطنت‌طلبان و وابستگان به فرقه‌های ضاله و کسانی که نظام در سال 57 دست آنها را قطع کرده بود، هستند.
این متهم گفت: من می‌خواهم به کسانی که بیانیه می‌دهند و خوب می‌نویسند و فکر می‌کنند که از عوامل اصلی هستند، بگویم که بیایید با هم بیانیه بدهیم و از سلطنت‌طلبان و منافقین اعلام برائت کنیم و با دریافت مجوز از وزارت کشور راهپیمایی کنیم و بگوییم کسانی که از خارج از کشور ساپورت می‌شوند نمی‌توانند از فتنه بهره‌برداری کنند.
وی هدف دشمن از انتخابات اخیر را روی کار آوردن یک دولت کودتا و یا یک دولت وابسته دانست و گفت: دشمن یک دولت وابسته و یا یک دولت نظامی که کودتا می‌کند، را در انتخابات اخیر دنبال می‌کرد.
وی افزود: دشمنان می‌خواستند کشور ما را به لحاظ اقتصادی مصرف‌محور کنند و با کارتل‌های نامناسب بازارهای سیاه اقتصادی را در کشورمان به وجود آورند که البته این بازارهای سلاح به طور طبیعی فساد می‌آورند. من احساس می‌کنم اکنون ما در مسئله اعتماد به نظام دچار خلا شده‌ایم. دشمنان می‌خواستند به دموکراسی دینی در ایران ضربه بزنند و ادعا کنند دموکراسی معرفتی بی‌نتیجه است و اعلام کنند که ما باید به سمت لیبرال‌ها حرکت کنیم.
این متهم با بیان اینکه احساس می‌کنم به جای رسیدگی به پرونده من، نیاز است که به پرونده خواص رسیدگی شود، گفت: خواص جامعه نیاز به محاکمه دارد. این خواص طبق فرموده پیامبر مکرم اسلام کسانی هستند که احساس مسئولیت می‌کنند حال این خواص طلبه ،وکیل،دانشجو، قاضی و یا رئیس‌جمهور باشد.
وی با بیان اینکه در عصر فتنه قرار داریم، و دو گروه خواص که یکی از آنها تماشاچی وضعیت و دیگری آب به آسیاب ریز دشمن است، گفت: آقای قاضی شما نباید سراغ محاکمه فکر و اندیشه بروید. فکر و اندیشه من و امثال من قابل محاکمه نیست. شما باید رفتارها را محاکمه کنید.ما اصلاحات می‌خواهیم اما در چارچوب نظام.
وی خطاب به قاضی گفت: آقای قاضی برای من مهم نیست که شما چه حکمی در دادگاه برای من صادر می‌کنید برای من مهم رسیدن است و البته رسیدن‌ها است باید راه اشتباه را قطع کرد و به نتیجه رسید.
این متهم با بیان اینکه برخی‌ها به دنبال برنامه‌ریزی برای آشوب در 22بهمن هستند، گفت: 22 بهمن برای ملت ایران فصل‌الخطاب است چرا که ما برای 22 بهمن شهید داده‌ایم.
وی افزد: جناب قاضی من به عنوان کسی که ایدئولوژی خود را از امام حسین (ع) می‌گیرم، متاسفانه امروز به خاطر آشوب در روز عاشورا در حال محاکمه هستم و به خاطر رفتار ناشایستم در روز عاشورا در این دادگاه به چالش کشیده شدم. می‌خواهم یک دعا بکنم. که امیدوارم همه آمین بگویند.
وی در دعای خود گفت: "خدا کند شیعیانی نباشیم که عاقبتی یزیدی داشته باشیم " که البته حاضرین نیز آمین گفتند.
قاضی صلواتی از متهم پرونده دوم پرسید که انگیزه شما از حضور در اغتشاشات چیست که این متهم گفت من برای تحلیل و آنالیز فضای اغتشاشات در آشوب‌ها شرکت می‌کردم و حتی مطلبی در این خصوص نوشتم و گفتم که بعداز 13 آبان فضای جامعه فضای به سمت رادیکالیسم پیش خواهد رفت.
وی همچنین در خصوص انتخابات گفت: گرچه حضور رئیس‌جمهور در یک روستا و آسفالت روستای 100 نفره توجیه اقتصادی نداشت اما آقای احمدی‌نژاد از این روستائیان رای گرفته است.
این متهم در خصوص حضورش در روز اغتشاشات عاشورا گفت: ‌در روز عاشورا 10 الی 15 دقیقه برای تحلیل سیاسی در خیابان‌ها حاضر شدم اما فضا آنقدر رادیکال بود که من نمی‌توانستم برگردم. بنده آماده‌ام به خاطر جرمی که مرتکب شده‌ام زندان بروم و البته تحمل زندان را دارم.
قاضی صلواتی خطاب به متهم پرونده دوم گفت: آیا شما تحت تاثیر نظرات آقای افشاری قرار گرفته بودید، در این خصوص توضیح دهید؛ این متهم گفت:‌ آقای قاضی من آنقدر استقلال فکری و استدلال برای خود دارم که از دیگران تاثیر نمی‌گیرم.
وی افزود: بازپرس پرونده خطاب به من گفت: تو اگر با پدرت مشکل داشتی نباید به منزل دشمن پدرت پناهنده می‌شدی. آقای قاضی من در مقابل این گفته بازپرس هیچ جوابی ندارم. اما می‌خواهم بگویم که فضای دانشگاه ما به صورت دوقطبی شده‌ است و این خطرناک است.
وی در خصوص دیدار با نمایندگان اتحادیه اروپا نیز گفت: فردی که خود را نماینده اتحادیه اروپا در بلژیک معرفی می‌کرد با من تماس گرفت و قرار شد یک جلسه‌ای در هتل لاله تشکیل دهیم و در خصوص مسائل مختلف گفتگو کنیم. من می‌دانستم که نهایت این قضیه تحریم کشور خواهد بود. برخی‌ها می‌گفتند به لحاظ امنیتی این ملاقات صحیح نیست اما من این راه را که به این افراد گفتم از طریق وزارت خارجه کشورمان دعوت‌نامه‌ای برای ما ارسال کنید تا با شما ملاقات کنم را انتخاب کردم اما بازداشت من سبب خیری شد تا کار به ارسال دعوت‌نامه نکشد.
وی با بیان اینکه بلژیک مقر منافقان است، گفت: آقای قاضی چرا باید جریان منافقین با من و دوستان من تماس بگیرند و آنها احساس می‌کنند که ظرفیت پذیرش ما بیشتر از دیگران است.
وکیل مدافع متهم پرونده دوم برای دفاع از موکل خود در جایگاه قرار گرفت و گفت: باتوجه به اینکه با موکلم ملاقاتی نداشتم از قاضی محترم می‌خواهم دستور ملاقات را صورت دهد و دوم اینکه موکل من دانشجو است اجازه دهد تا وی برای امتحانات ترم شرکت کند.
متهم پرونده دوم در دفاع پایانی خود با بیان اینکه در دوران دانشجویی حتی یک حکم از کمیته انضباطی نداشته است، گفت: حضرت علی (ع) تاکید می‌کند که هر حکومتی حقی بر مردم دارد و ما می‌خواستیم کشور را بسازیم اما خوب عمل نکردیم.فرزندان و شاگردان مناسبی برای حکومت نبودیم و در حقیقت حق مطلب را ادا نکردیم.امیدوارم برای کسانی که تحت تاثیر بنده بودند فرصت جبران در مسیر تعالی‌بخش ایجاد شود اما در این که مرتکب جرم بودم شکی ندارم.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:07

عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی! جانم فدای رهبر!مرگ بر ضد ولایت فقیه! درود بر رزمندگان اسلام!یآ حق !ممنون از خبرها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد