سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>مخالفت با احمدی نژاد نقطه تلاقی مخالفان داخل و خارجیست

افشاگری نماینده ولی فقیه در سپاه درباره هاشمی رفسنجانی 

 

 

 

 

انتصاب این فرد نقیصه ای برای احمدی نژاد است و خدا محبت او را از دل احمدی نژاد بیرون کند//روز شنبه ستاد ابطال باحضور هاشمی، خاتمی و دیگران تشکیل جلسه داد و راهپیمایی خلاف قانون برگزار گردید..

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:جریان فتنه برای جلوگیری از انتخاب دکتر محمود احمدی نژاد از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده بود.
به گزارش صراط حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در گردهمایی ائمه جمعه شهرستان شاهرود افزود: این فعالیتها بدنبال بدست گرفتن شورای شهر تهران از سوی اصولگرایان افزایش یافت.
وی اظهارداشت: بدنبال اعلام اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای هماهنگی و قرار نگرفتن اسم هاشمی رفسنجانی در لیست این شورا مخالفت ها افزایش یافت.

امام جمعه موقت شاهرود گفت: با حرکت احمدی نژاد انتخابات هشتم به دور دوم کشیده و بر شدت حملات از سوی این افراد افزوده شد.
وی افزود: تصور براین بود که با انتخاب رییس جمهوری این افراد و برخی از دستگاهها با فرد منتخب همراهی کنند ولی این افراد بر مخالفت خود افزودند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مجموعه اصلاح طلبان از قبیل خاتمی، سازمان مجاهدین، حزب تمدن اسلامی، اعتدال و توسعه ،حزب کارگزاران در برابر دولت ایستادند و به احمدی نژاد نه گفتند.
سعیدی به نقل از مقام معظم رهبری گفت "ایشان فرمودند در هشت ساله اصلاحات فرصتی برای اداره کشور نداشتم و تمام وقتم برای رفع تشنجات سپری می شد" .
وی افزود: عربستان، مصر و برخی کشورهای دیگر منطقه می دانستند که با آمدن احمدی نژاد به خواسته های خود در خصوص غزه و عراق نخواهند رسید.
سعیدی با مقایسه تیم مذاکراه کننده هسته ای در دوره اصلاحات و فعلی گفت: در دوره اصلاحات فشار می آوردند که فعالیتهای هسته ای تعطیل شود درحالیکه در دولت فعلی غنی سازی تا 8/4 انجام می شود و برای غنی سازی اورانیوم تا 20 درصد هم اعلام آمادگی شده است.
وی افزود: مخالفت با احمدی نژاد نقطه تلاقی مخالفان داخل و خارج از کشور است.
 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه خاتمی بعلت عدم اقبال عمومی در سفر به شیراز از نامزدی در انتخابات منصرف شد، گفت: میرحسین موسوی جایگزین مناسبی برای نامزدی در انتخابات بود.
سعیدی افزود: موسوی از اول در صف دشمنان قرار نگرفت ولی دشمنان بدنبال مهره ای بودند که به خواسته های خود برسند.
وی گفت: دشمنان چون می دانستند با انتخاب احمدی نژاد نمی توانند کمترین امتیازی از وی بگیرند، از موسوی حمایت کردند.
وی افزود: با نامزدی موسوی کمکهای داخلی و خارجی آغاز و تبلیغات جهانی برای پیروزی وی آغاز شد.
به گزارش صراط امام جمعه موقت شاهرود گفت: تا قبل از پخش مناظره تلویزیونی نامزدها، میرحسین موسوی در 17 استان رای بالایی داشت و در برخی از استانها نیز آرای مردم به نفع احمدی نژاد بود که بعد از مناظره میرحسین با ریزش رای 10 درصدی مواجه شد.
وی افزود: بدنبال شکست در انتخابات این افراد برای پیروزی، بحث تقلب در انتخابات و تشکیل کمیته صیانت از آرا را مطرح کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نامه سرگشاده هاشمی رفسنجانی به رهبری به جامعه شوک وارد کرد چرا که عده ای تصور می کردند این نامه تاثیر زیادی دراین معادله خواهد داشت.
وی افزود: با ایجاد التهاب در شب اعلام نتایج در بین طرفداران میر حسین موسوی می خواستند مردم را برای این حوادث آماده کنند.
سعیدی گفت: روز شنبه ستاد ابطال باحضور هاشمی، خاتمی و دیگران تشکیل جلسه داد و راهپیمایی خلاف قانون برگزار گردید.
وی افزود: برخی از آشوب طلبان بعد از راهپیمایی غیر قانونی به حوزه مقاومت خیابان آزادی که 180 قبضه اسلحه در آن بود حمله کردند که موفق به تسخیر آن نشدند.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: طرح انقلاب خون می خواهد از سوی حجاریان مطرح شد و در تهران بدنبال بدست گرفتن اوضاع بودند.
وی افزود: رهبری برای حل ماجرا وارد شد و هر راهی را بجز ابطال انتخابات قبول کردند، قبول ابطال انتخابات باعث زنده شدن جریان حکمیت درصدر اسلام می شد.
سعیدی گفت: با ابطال انتخابات بیگانگان بر سرنوشت کشور حاکم می شدند و نظام در معرض تهدید قرار می گرفت.
وی افزود: با گذشت زمان دور از دست سران فتنه خارج شد و این افراد به بهانه ای برای ریختن آشوب طلبان به خیابانها تبدیل شدند.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه بعد از اغتشاشات تقسیم کار صورت گرفت، گفت: خارج نشینان بدنبال امنیتی کردن وضعیت کشور و افراد داخل هم نداشتن پشتوانه مردمی نظام را مطرح می کردند.
وی با اشاره به حوادث روز عاشورا افزود:در وقایع روز عاشورا 17 بهایی و 11 منافق کد دار و عده ای افراد سلطنت طلب دستگیر شدند.
سعیدی در پاسخ به سوالی درخصوص موسوی و کروبی گفت: این افراد سوختشان تمام شده و به روغن سوزی افتاده اند.
وی درپاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان در همایش درخصوص رحیم مشایی گفت: انتصاب این فرد نقیصه ای برای احمدی نژاد است و خدا محبت او را از دل احمدی نژاد بیرون کند، وی عنصر مطلوبی نیست واگر نمره احمدی نژاد 20 باشد با این انتصاب 18 می شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به سوالی در خصوص موسوی خوئینی ها افزود: وی تئوریسین این ماجرا و مرد خاکستری این فتنه است.
سعیدی در خصوص هدفمند کردن یارانه ها گفت: تا موقعیکه قیمت کالاها واقعی نشود و مردم آن را لمس نکنند زمینه صرفه جویی ایجاد نمی شود.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به دستاوردهای انقلاب افزود:انقلاب طوفانی دردنیای مادیگری بین دو مکتب سرمایه داری و سوسیالیستی ایجاد کرد.
وی افزود: انقلاب تحول بزرگی در جهان ایجاد کرد و بساط استکبار را برهم زد و با گذشت بیش از 30 سال دشمنان هنوز نتوانسته اند خود را جمع کنند.
سعیدی گفت: دراین سه دهه دشمنان انواع فتنه ها را طراحی وبرنامه ریزی کردند که تهدید سخت شامل 94 ماه جنگ برای کشور و تهدید نیمه سخت شامل حضور منافقین در حوزه مرکزی و شهرها بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
سامی سجادی فی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:16 http://www.chemsajjadifar.blogsky.com

جناب آقای محمدی نور
درود خدا بر شما و خدا قوت خسته نباشید
روحیه شما و قلم افرادی مانند حضرتعالی ما را امیدوار می کند. در دنیایی که دشمنان انسانیت شرم و حیا ندارند باید نوشت و هر چه وبلاگهای واقعیت گرا باید تقویت شوند.
برای خدا در راه خدا موفق باشید.

محمد جواد یاوری یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:14 http://www.persian2010.blogsky.com

سلام خسته نباشی واقعا وبلاگ زیبایی داری راستی با تبادل لینک موافقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد