سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>سخنان داغ و انقلابی حجت الاسلام شجونی در تلوزیون ملی:

برخی خواص باز هم احمقانه عمل کردند 

 

 

 

حجت‌الاسلام جعفر شجونی با حضور در برنامه تلویزیونی "دیروز، امروز، فردا " با اشاره به عدم حضور برخی از افراد اصلاح‌طلب در مناظرات تلویزیونی اظهار داشت: دلیل اینکه برخی از آقایان نمی‌توانند در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شوند این است که رویشان نمی‌شود و حرفی برای گفتن ندارند.
وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی مردم در روز نهم دی، گفت: مردم در روز نهم دی نوشتند «محاکمه و برخی‌ها خواندند مناظره»، نوشتند «گوشمالی، خواندند ماستمالی»، نوشتند «ولایت، خواندند حکمیت»، نوشتند «دادگری خواندند میانجیگری»، نوشتند «اقتدار خواندند اعتدال»، نوشتند «بصیرت ولی برخی خواص باز هم احمقانه عمل کردند».
رئیس جامعه وعاظ افزود: چطور است به جای سران فتنه مردم بازداشت شوند و آنها را محاکمه کنیم.
شجونی خاطرنشان کرد: من قبلا به قوه قضائیه ایراد می‌گرفتم ولی امروز می‌گویم زنده‌باد قوه قضائیه و من مثل مریضی بودم که از شدت درد بر طبیب پرخاش می‌کردم و خلاء وجود قوه قضائیه را ذکر می‌کردم اما امروز این قوه انصاف را رعایت می‌کند.
این مبارز دوران انقلاب ابراز داشت: برخی از آقایان جنایت‌کاران را «پررو» کرده‌اند و کسانی را که از امام(ره) و انقلاب فرار کرده بودند و پشت درب اتاق صدام پست می‌دادند به کشور بازگرداندند و باعث شدند که اتفاقات روز عاشورا در تهران به وقوع بپیوندد.
وی افزود: با وجود تمام مسائلی که در روز عاشورا به وقوع پیوست باز هم برخی از روحانیون بی‌بصیرت اعلام کردند که ما هیچ اغتشاشی در کشور نداریم.
رئیس جامعه وعاظ تهران در ادامه این برنامه ضمن تأکید بر لزوم حفظ بصیرت میان آحاد ملت اظهار داشت: برخی از افراد با عملکردشان مُهر "باطل شد " به خود زده‌اند و از امام(ره) استفاده ابزاری کرده‌اند.
وی افزود: اینکه مطلبی در سایت جماران منعکس شود صرف این که نام امام را یدک می‌کشد، نمی‌تواند درست باشد چرا که جماران تنها یک اسم است.
وی ادامه داد: همان‌طوری که امام علی (ع) و امام حسین(ع) نمی‌خواستند ابن‌ملجم و شمر به جهنم بروند ما هم دوست نداریم کسی به جهنم برود چراکه این مسئله هیچ لذتی ندارد و ما هم راضی نیستیم که هیچ‌کس بی‌شخصیت و بی‌آبرو شود.
شجونی در ادامه این برنامه اظهار داشت: عده‌ای بعد از انتخابات تیشه به ریشه خود زدند و در واقع سران فتنه باعث شده‌اند که منافقان و افرادی که پاسدارها را قتل عام می‌کردند وارد میدان شوند و گروه‌هایی مانند سلطنت‌طلبان، بهائی‌ها ابراز وجود کنند تا جایی که در روز عاشورا 80 بهائی دستگیر شد.
رئیس جامعه وعاظ تهران، خاطرنشان کرد: من 77 سال سن دارم و از جوانی در سیاست هستم و 25 بار زندان رفته‌ام ولی با وجود 60 سال فعالیت سیاسی خسته نشده‌ام اما در سال‌های اخیر سکوت کرده بودم ولی امروز به دلیل رفتار برخی از افراد دوباره مانند دوران جوانی فعال شده‌ام.
شجونی خطاب به سران فتنه گفت: این افراد مانند مورچه هستند که قصد خون دادن دارند و زمانی که پرستار از آنها سوال می‌کند که چند سی‌سی می‌خواهی خون بدهی می‌گویند که بشکه بیاورید.
عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه، گفت: سران فتنه باید به سوی ولایت بازگردند چرا که در میان مردم هیچ محبوبیتی ندارند و اگر میان مردم آفتابی شوند لنگه کفش می‌خورند.
شجونی خاطرنشان کرد: من فردی صریح‌الهجه هستم و حرف خودم را می‌زنم، و در زمان‌ آیت‌ا... بروجردی در سال 1331 هم اولین میتینگ را علیه حزب توده برگزار کردم و در آنجا 14 روز به سخنرانی پرداختم و علیه رضاخان و کشف حجاب به صورت علنی اعتراض نمودم.
این مبارز دوران طاغوت ادامه داد: در دوران گذشته هم خواصی وجود داشتند که دوپهلو صحبت می‌کردند و این مسئله به دلیل عدم بصیرت این عده اتفاق افتاد.
این فعال سیاسی در ادامه این برنامه اظهار داشت: در زمان شاه دو حزب وجود داشت یکی حزب ایران نوین و دیگری حزب مردم که عده‌ای طرفدار حزب ایران نوین بودند و شعار می‌دادند زنده باد ایران نوین و عده‌ای دیگر که طرفدار حزب مردم بودند شعار زنده باد مردم را سرمی‌دادند که در این بین برخی از افراد وسط این دو حزب بودند و زبان حال‌شان این شعار بود، "حزب ایران نوین پاینده بود یک کمی هم حزب مردم زنده باد " و این عده قصد داشتند از هر کدام از احزاب مطرح ذره‌ای منافع کسب کنند که در آخر این عده کارشان به نفاق ختم می‌شود.
شجونی اظهار داشت: مردم کشور ما که در راهپیمایی‌ها و نماز جمعه شرکت می‌کنند بهترین مردم و خلق خدا هستند چرا که حتی در بدترین شرایط جوی و در برف و یخبندان حاضر می‌شوند و ادای تکلیف می‌کنند.
وی افزود: آمریکایی‌ها در کتاب‌هایشان نوشته‌اند که سربازهای ما به پای خود تیر می‌زنند که به بیمارستان اعزام شوند تا از صحنه نبرد دور بمانند اما سربازان خمینی(ره) با پای بریده و تن بی‌دست از بیمارستان فرار می‌کردند تا به جبهه‌ها بروند و این نشان از مومن بودن مومنان و منافق بودن منافقان دارد.
شجونی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که تلخ‌ترین تجربه شما در طول سال‌های انقلاب چیست؟ پاسخ داد: ما باور نمی‌کردیم عده‌ای سهم امام (ره) را بخورند و علیه امام و انقلاب و اسلام سخن بگویند.
این فعال سیاسی اظهار داشت: در سال 55 مسعود رجوی خائن از بند 5 به بند 6 یعنی اتاق آیت‌ا... انواری آمد و با کمال وقاحت گفت آیت‌ا... طباطبایی و امام خمینی(ره)، طالقانی هیچ‌کدام قرآن و نهج‌البلاغه نمی‌فهمند چون مارکسیست نمی‌فهمند که آیت‌ا... انواری در پاسخ به او گفت اگر حرف شما صحیح باشد باید بگوییم ائمه معصومین(ع) هم هیچ‌کدام قرآن نمی‌فهمند چرا که در آن زمان مارکسیست وجود نداشت.
وی ادامه داد: در حال حاضر تلخ‌ترین و بدترین اتفاق در کشور ما این است که چهار، پنج نفر که در این نظام خورده‌اند و از امکانات نظام استفاده کرده‌اند در لندن اتاق فکر درست می‌کنند.
شجونی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان باید کلاه خود را بالاتر بگذارند و ببینند که چه کسانی را تربیت کرده‌اند چراکه افرادی را که اصلاح‌طلبان تربیت کرده‌اند در تلویزیون بی‌بی‌سی، قرآن و امام زمان(عج) را زیر سوال می‌برند.
رئیس جامعه وعاظ تهران،‌ گفت: به نظر من آقایان از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کنند و از مواضع خود کوتاه می‌آیند چرا که صاحب‌نظران جهانی هم اعتقاد دارند حرکت مردم ایران حول محور ولایت است.
شجونی در ادامه این برنامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که به شما تندرو می‌گویند، گفت: چند طلبه جوان به من گفتند که شما تندرو هستید و اعمال تند انجام می‌دهید که من در پاسخ به آنها گفتم من تند نیستم و این شمایید که کند هستید.
وی افزود: سران فتنه و اغتشاش‌گران باعث شدند که امام(ره) بدنام شود و این افراد اسم امام را فروختند و از اسم ایشان استفاده ابزاری نمودند.
شجونی اظهار داشت: همان کسانی که در بی‌بی‌سی مصاحبه می‌کنند و می‌گویند امام زمان (عج) دروغ است، در اوایل انقلاب به روی جوانان و دختران بدحجاب اسید می‌پاشیدند و رفتارهای تند و زننده‌ای از خود بروز می‌دادند.
عضو جامعه روحانیت مبارز، ابراز داشت: من دلم به حال دختر بنی‌صدر می‌سوزد چرا که وی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به خاطر دو چیز از رجوی طلاق گرفته؛ یکی برای این که وی همزمان با اعدام یک منافق در ایران برای او وصیت‌نامه جعل می‌کرد و دیگر این که مسعود رجوی ارتباط فراوانی با دختران و زنان در سازمان مجاهدین داشت.
شجونی اظهار داشت: همان‌طوری که عمل جراحی یک فرد را نجات می‌دهد عمل جراحی جامعه هم یک اجتماع را نجات می‌دهد.
شجونی خاطرنشان کرد: 62 سال پیش قطعنامه شماره 171 سازمان ملل نوشته شد و قرار شد فلسطین به دو قسمت تقسیم شود یک قسمت سهم اسرائیل و قسمت دیگر سهم فلسطین اما امروز بعد از 62 سال اسرائیلی‌ها در حال زندگی هستند ولی مردم مسلمان فلسطین سرگردان می‌باشند.
وی در پایان گفت: جهانیان در حالی دم از دموکراسی می‌زنند که عده‌ای جنایت‌کار را که نه به مردم فلسطین و نه به مردم یمن و نه به هیچ‌یک از ملت‌های مسلمان در کشورهای اسلامی رحم نمی‌کنند،مورد توجه قرار می‌دهند و هیچ توجهی هم به مردم بی دفاع در جهان ندارند و این چه دموکراسی است که تنها به افراد زور گو اهمیت می‌دهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد