سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>3 خبر ویژه کیهان

ستاد سیاسی ترور فعال شد  

 

پیش بینی کیهان درست بود ستاد سیاسی ترور فعال شد
سازمان رادیکال و ورشکسته مجاهدین (انقلاب) وارد فاز انگاره سازی و اتهام پراکنی در ترور استاد شهید مسعود علی محمدی شد.
محافل رسانه ای و سیاسی از جمله کیهان پیش بینی کرده بودند که سازمان های جاسوسی بیگانه و مزدوران تروریست آنها، برای این ترور و ترور خواهرزاده میرحسین موسوی طراحی هایی کرده اند تا جریان ساختارشکن را از بن بست خارج و به نفع آنها مظلوم نمایی کنند. بیانیه اخیر منتشره به نام سازمان مجاهدین این گمانه را تقویت می کند.


نویسنده بیانیه مذکور ضمن تلاش برای متهم کردن جمهوری اسلامی و تبرئه سازمان های جاسوسی کارگردان فتنه، از متهم شدن سرویس های اطلاعاتی بیگانه و گروهک منافقین در ترورهای اخیر انتقاد و با اشاره به هشدار محافل سیاسی و رسانه ای از جمله هشدار کیهان درباره اهداف اصلی ترورهای اخیر می نویسد: نوشته آقای شریعتمداری را نمی توان تحلیلی بی مبنا تلقی کرد، مدیرمسئول روزنامه ای که دسترسی به اخبار محرمانه دارد، بی دلیل سخن نمی گوید. باید این افراد احضار و از آنها خواسته شود اطلاعات خود را در اختیار مراجع امنیتی و اطلاعاتی قرار دهند. وزیر سابق اطلاعات هم درجریان ناآرامی های پس از انتخابات مدعی شد ما اطلاع دقیق داریم که در ستاد یکی از کاندیداهای رقیب آقای احمدی نژاد طرح ترور برخی کاندیداها مورد بررسی قرار گرفته است.
بیانیه مذکور همچنین برای رد گم کنی و در راستای اجرای فاز دوم عملیات ترور می نویسد: از یک سو گفته می شود این ترورها کار سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل است و از سوی دیگر کلیه رسانه های حاکمیت، اصلاح طلبان و رهبران جنبش سبز را متهم می کنند که آگاهانه و ناآگاهانه عامل آمریکا و انگلیس و اسرائیل شده اند. کدام را باید باور کرد؛ وابستگی اصلاح طلبان و فعالان جنبش سبز به بیگانگان یا دست داشتن سرویس های امنیتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل در ترورها؟
درباره تلاش سازمان مجاهدین برای مصادره ترورها به نفع سران فتنه از یک سو و تبرئه سازمان های جاسوسی بیگانه از سوی دیگر باید گفت اولا شهید رجایی و باهنر توسط یک نفوذی-کشمیری- به شهادت رسیدند که به واسطه کسانی نظیر محسن سازگارا و بهزاد نبوی زمینه نفوذ را پیدا کرده بود و ارتباط این دو با هم و با سازمان مجاهدین مشخص است اگرچه تظاهر به دوستی با شهید رجایی می کردند(و سازگارا امروز علناً آموزش ساختن بمب دستی برای بکارگیری در آشوب خیابانی می دهد!) ثانیاً مگر ترور رفیق حریری در لبنان یا بی نظیر بوتو در پاکستان که از سوی سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس صورت گرفت، با قربانیان ترور هماهنگ شده بود؟
اما سود این ترورها عاید چه محافلی شد؟ در لبنان، جریان 14 مارس که نزدیک به آمریکا و رژیم صهیونیستی است از ترور رفیق حریری سود کرد و نامزد مورد انتظار آمریکا به نخست وزیری ارتقا یافت و در انتخابات پاکستان هم با متاثر شدن فضای افکارعمومی از ترور بوتو، حزب متبوع وی که نشان شده آمریکا بود، توانست نتیجه را از آن خود کند.
ثالثاً موضع سازمان مجاهدین، اقدامی از جنس انفعال و فرار به جلو است و پس از آن صورت می گیرد که کیهان با استناد به مواضع یک عضو افراطی حزب مشارکت در متهم کردن جریان های داخلی، هشدار داد که پروژه ترورهای اخیر با طیفی از حلقه داخلی فتنه هماهنگ شده و از تحقیق در این زمینه می توان به نتایج مطلوبی رسید. همچنین پروژه های مطالعاتی-امنیتی! وزارت کشور دولت اصلاحات که «سازمان» نقش موثری در آنها داشت و به ضرورت ترور و کشته سازی از درون جریان اصلاح طلبان می پردازد، در کنار اظهارات برخی عناصر تندرو مبنی بر اینکه اصلاحات و جنبش سبز خون می خواهد! می تواند کمک شایانی در کشف سرنخ های ماجرا بکند.


* رونویسی از آمریکا و اسرائیل با تاخیر 48 ساعته به دنبال 48 ساعت بمباران گسترده از سوی محافل ضدانقلاب و رسانه های دولتی آمریکا، مهدی کروبی و میرحسین موسوی مجبور شدند اعدام 2تروریست سلطنت طلب را زیر سؤال ببرند.
در خبر مخدوش و مبهمی که از سوی سحام نیوز (سایت وابسته به حزب اعتماد ملی) منتشر شده، کروبی و موسوی دیروز در منزل کروبی با هم ملاقات کرده و اعدام دو تروریست یاد شده را اعدام برخی شهروندان توصیف کرده اند.
در خبر جهت دار و رفو شده سحام نیوز که توسط عناصر افراطی نفوذی اداره می شود صرفا عباراتی مبهم از این دست وجود دارد؛ موسوی و کروبی ابراز تاسف کردند، آن دو گفتند، موسوی و کروبی تاکید کردند و... گفته می شود این امر برای لاپوشانی اختلافات شدت یافته اخیر صورت گرفته است.
اما قبل از آن که به موضع مذبذب منتشره به نام موسوی و کروبی پرداخته شود، منطقی می نماید که توجه کنیم آنها تحت چه فشار شدید و گسترده ای بودند. از روز پنج شنبه بلافاصله پس از اعدام، عنصر گروهک تروریستی تندر (وابسته به انجمن پادشاهی) فشار محافل سیاسی و رسانه ای ضدانقلاب به موسوی و کروبی شدت گرفت و این در حالی بود که اعضای گروهک تندر با هدایت سرویس های جاسوسی سیا و اینتلیجنس سرویس، عملیات بمب گذاری و جنایت را از چند ماه قبل از انتخابات در شیراز و تهران آغاز کرده و پس از انتخابات هم یکی از اضلاع خشونت و جنایت و ترور در اغتشاشات خیابانی بوده اند.
این روند حتی با حضور شماری از اعضای گروهک مذکور در حرمت شکنی روز عاشورا ادامه یافت ضمن اینکه برخی قرائن از همکاری این گروهک با گروهک تروریستی منافقین در برخی ترورهای هدفمند نظیر ترور خواهرزاده موسوی و دکتر علی محمدی فعالیت می کرد.
اعدام محمدعلی (بردیا) علی زمانی و آرش رحمانی پور ابتدا با شوک شدید و سپس فشار گسترده به موسوی و کروبی در میان محافل ضدانقلاب مواجه شد. شبکه های رسانه ضدانقلابی نظیر اخبار روز، ایران امروز، ایران گلوبال، ندای سبز و... با انتقادهای وسیع از سران فتنه سبز می خواستند اعدام این دو نفر را محکوم کنند.
جالب اینجاست که در این فشار هماهنگ، گروهک فدائیان خلق در خارج کشور همان لحنی را داشت که بیانیه نویس حزب مشارکت.
فرخ نگهدار عضو مرکزیت گروهک فدائیان خلق با بیان اینکه رهبران سبز باید محکوم کنند، روز جمعه در سایت ایران امروز نوشت: این اعدام ها قطع نظر از وابستگی یا عدم وابستگی قربانیان به گروهها محکوم است و این در حالی بود که حزب مشارکت هم که برخی سران آن با چپ های مارکسیست آمریکایی در خارج کشور ارتباطات گسترده ای را به هم زده اند، در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: صدور احکام شبهه ناک اعدام مورد سئوال است.
حکم اعدام برای هرکس که صادر شود مایه تاسف است فارغ از اینکه شخص مجرم واقعا مستحق چنین مجازاتی باشد یا خیر، و ما بدون اینکه ذره ای قرابت فکری یا عملی با این افراد داشته باشیم امروز نگران آن هستیم که قوه قضاییه تحت تاثیر تریبون هایی که هر روز و شب فرمان خونریزی و اعدام بیشتر صادر می کنند، قرار بگیرد.
بیانیه نویس حزب مشارکت هم تعهد داشت مانند دیگر محافل نفاق متعرض مشی جنایتکارانه تروریست های اعدامی نشود. در بیانیه مذکور بی اعتنا به جمعیت چند ده میلیونی روزهای 8 و 9 دی و پافشاری بر اعدام عناصر محارب و تروریست ادعا شده بود خبر اعدام 2 نفر از زندانیان موجی از حیرت و تعجب در میان شهروندان ایرانی برانگیخت... افکار عمومی اجرای چنین احکامی را امری سیاسی و تحت فشارهای سیاسی و بدون منطق حقوقی تلقی می کند.
نویسنده یا نویسندگان بیانیه همچنین با لحنی قابل تامل نوشتند: آیا ادعای موجود در مورد فریب متهمان و وعده سبک شدن حکم در صورت ارائه اعترافات ساختگی صحت دارد؟ و اگر چنین باشد آیا اساس چنین دادگاهی مخدوش نمی باشد.
گفتنی است ادعای اخیر را خود سایت نوروز (وابسته به حزب مشارکت و برخی رسانه های همسو) برای تبرئه تروریست ها ساخته و پرداخته بودند همچنان که سایت نوروز شایعه کشته شدن و سوزاندن چندین نفر شبیه سعیده پورآقایی را منتشر کرد! این در حالی است که فقط در یک فقره انفجار تروریستی در یک حسینیه در شیراز توسط گروهک تندر، 13شهروند بی گناه و عزادار به شهادت رسیدند و دهها نفر دیگر مجروح شدند.
فرخ نگهدار عضو گروهک فدائیان خلق و مرتبط با برخی محافل افراطی در داخل در ادامه تحلیل خود با لحنی جالب توجه می نویسد: کسانی مثل آقایان رفسنجانی، خاتمی، موسوی و حتی کروبی و دیگران با این اعدام ها، به خصوص با نسبت دادن قربانیان به مجاهدین و سلطنتی ها، در وضعیتی بسیار دشوار قرار می گیرند.
هزینه موضع گیری برای آنها خیلی بیشتر از ماست. حکومت با ما کاری نمی تواند بکند. اما اعتراض، برای آنها پیامدهای سنگین دارد. تصمیم رهبران سبز به اعتراض، بهایی به سنگینی همان تصمیمی دارد که مهندس بازرگان، وقتی نخست وزیر بود، در اعتراض به اعدام هویدا اتخاذ کرد. اهمیت این تصمیم مینیاتور اهمیت تصمیمی است که آیت الله منتظری، در اعتراض به اعدام های 67 یا در دفاع از حقوق بهائیان اتخاذ کرد. آنها اکنون چه باید بکنند؟ سکوت کنند یا اعتراض کنند؟ آنها باید محکوم کنند. من از آقایان خاتمی، کروبی و موسوی و همفکران می خواهم به خواسته خونین حکومت تن ندهند. آنها اگر هنوز به این نرسیده اند که اعدام عملی شنیع است، لااقل پرسش کنند که شواهد حکم محارب چیست؟ و آیا اعدام شدگان از تمام حقوق قانونی خود برای دفاع برخوردار بوده اند؟
همچنین سایت صهیونیستی ایران گلوبال هم خطاب به موسوی نوشت: روزه سکوت گرفته ای برادر؟ لااقل چیزی بگو، اینها پیشمرگان جنبش سبز بودند اینها رفتند تا یک مو از سر شما و سران اصلاح طلبان جنبش سبز کم نگردد.
سایت ضدانقلابی خودنویس هم در این باره نوشت: برخی دوستان این تحلیل را داشتند که موسوی و کروبی سعی می کنند رهبری را از دولت جدا سازند تا با هزینه ای کمتر بتوانند احمدی نژاد را به زیر کشند و سپس حکومت را دستخوش تغییرات بنیادین کنند اما اصل ماجرا این است که آنان به عنوان مدعیان رهبری جنبش سبز، از مردم جدا شدند. موسوی و کروبی به قیمت خون معترضان می خواهند نظام را حفظ کنند چون می دانند در صورت تغییر رژیم هیچ جایگاهی در حکومت نخواهند داشت.
گفته می شود غیر از شانتاژ 48 ساعته رسانه ای، تماس یا تردد به خانه مهدی کروبی و میرحسین موسوی برای موضع گیری علیه اعدام، تروریست یا حداقل ابراز تردید و تشکیک نسبت به قانونی بودن این رویداد در جریان بوده است که نهایتا منجر به دیدار صبح دیروز موسوی با کروبی و انتشار خبر جهت دار از طرف سحام نیوز می شود.
در موضع منتشره به اسم این دو نفر نیز به سیاق موضع گیری علنی دولت های آمریکا و انگلیس (که تروریست های مذکور را مخالفان مسالمت جو توصیف کردند) و سپس گروهک های مقیم داخل و خارج، از تروریست های محارب و بمبگذار به عنوان شهروند یاد شده است.
در خبر منتشره آمده است: موسوی و کروبی با اشاره به این اعدام گفتند به نظر می رسد کسانی که اقدام به اعدام آنها شد ماهها قبل از برگزاری انتخابات دستگیر شده و پرونده آنها نیز ارتباطی با حوادث انتخابات اخیر نداشته است. به نظر می رسد که چنین اقدامی برای ایجاد خوف در مردم جهت عدم حضور در راهپیمایی 22بهمن است.
این فراز از موضع مشترک کروبی و موسوی از آن جهت حائز توجه است که گروهک های وابسته به آمریکا و انگلیس و اسرائیل (نظیر گروهک تندر) هماهنگ با عناصر نفوذی در ستادهای این دو نامزد، پروژه ناامنی و التهاب را به واسطه انجام ترور و بمب گذاری آغاز کرده بودند و پس از انتخابات هم هرجا آشوب و اغتشاش از سوی آن دو نامزد یا ستادها و حامیان حزبی آنها تدارک، حضور مکمل داشتند که آخرین آن در حرمت شکنی روز عاشورا بود. تصادفی نبود که پس از وقایع تلخ و شرم آور روز عاشورا، آقای موسوی از عناصر محارب و حرمت شکن روز عاشورا (اعضای گروهک های منافقین، تندر، بهایی ها، سلطنت طلب ها و...) به عنوان مردم خداجو و عزادار حسینی یاد و کروبی هم از آنها به عنوان مردم نجیب نام برد.
سحام نیوز در گزارش خود از دیدار موسوی و کروبی می افزاید: آن دو تاکید کردند: اکنون اکثریت مردم برای احقاق حقوق خود بدون هیچ گونه واهمه ای در میدان حضور دارند و خواست آنها نیز برگزاری انتخابات آزاد می باشد که متاسفانه گویا صدای اکثریت مردم شنیده نمی شود.کروبی و موسوی تداوم وضع موجود را موجب وارد شدن ضربه به اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که حاصل رنج و فداکاری ملت ایران است دانستند و افزودند: به نظر می رسد که در میان برخی از مسئولان کشور توهم توطئه نسبت به تغییر ساختاری در نظام شکل گرفته است که این تفکر کشور را به سقوط می کشاند و اصل نظام را با خطر روبه رو می سازد. اکثریت مردم تنها حق خود را می خواهند و به دنبال تغییرات ساختاری در اصل نظام نیستند ولیکن به نظر می رسد که حاکمیت نسبت به همین صدای حق خواهی مردم نیز احساس خطر می کند در حالیکه شنیدن این صدای اکثریت و پاسخ به آن تنها راهکار خروج از بحران است.
زدن لاف اکثریت در حالی است که کروبی و موسوی هم در انتخابات و هم در حماسه 9 دی، پایبندی قاطبه ملت ایران به اسلام و انقلاب و نظام را مشاهده کردند و فریاد انزجار ملت از بانیان حذف اسلام از جمهوری اسلامی و گستاخی به ساحت امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) را شنیدند.
موسوی و کروبی در این موضع تلاش کرده اند ضمن فرار به جلو و دعوت مردم به راهپیمایی 22بهمن (همان گونه که کیهان پیش بینی کرده بود) توطئه وسیع مثلث استکبار (آمریکا، اسرائیل و انگلیس) را در فتنه پس از انتخابات انکارکنند حال آن که تحرکات ضد انقلاب زیر علم حمایت از آن دو و در روزهای روز قدس، 13آبان، 16آذر و روز عاشورا قابل کتمان و انکار نیست.
تازه ترین موضع موسوی و کروبی نشان می دهد که آنها مانند تروریست ها و گروهک ها بخشی از پازل فتنه دشمن بوده اند و به همین دلیل همان گونه که قبلا نیز بارها به اثبات رسیده اجازه مرزبندی حتی با تروریست های آدم کش را نیز ندارند. بدین ترتیب اکنون با صراحت بیشتری می توان گفت که موسوی و کروبی در خون دهها نفر شهروند بی گناهی که در فتنه ضدانقلاب جان باختند، شریکند و دستشان به این خون ها آلوده است.


* نقش موساد در بمب گذاری هواپیمای مسافربری آمریکا


یک هفته نامه آمریکایی فاش کرد تبعه نیجریه ای متهم به بمب گذاری در هواپیمای مسافربری آمریکا از سوی موساد هدایت و پشتیبانی می‌شده است.
هفته نامه آمریکن فری پرس درگزارشی اعلام کرد: عمر فرخ عبدالمطلب مرد نیجریایی که متهم به بمب گذاری ناموفق در هواپیمای مسافربری آمریکایی همزمان با جشن کریسمس شده، از سوی عوامل موساد پشتیبانی شده و یک تبعه هندی مسئولیت سوار کردن این مرد نیجریایی را برعهده داشت.
در گزارش هفته نامه آمریکایی آمده است: این مرد نیجریه ای بدون پاسپورت سوار هواپیما شد و یک تبعه هند که برای موساد، سازمان جاسوسی اسرائیل کار می کرده مسئولیت سوارکردن عمر فرخ عبدالمطلب به هواپیما را برعهده داشت.
به گزارش هفته نامه آمریکایی مسافران می گویند در طول پرواز یکی از مسافران از مرد نیجریه ای فیلم می گرفت. به گفته شاهدان، حتی وقتی که مرد نیجریه ای سعی کرد بمب را منفجر کند، مسافری که از او فیلمبرداری می کرد بدون این که وحشت زده شود به فیلمبرداری ادامه داد و حتی پس از نشستن هواپیما و بازرسی چمدان های مسافران، یک مرد هندی به دست نیروهای پلیس دستگیر شد. این در حالی است که مقامات از انتشار فیلم های دوربین های مدار بسته فرودگاه و همچنین هویت مردی که در دیترویت دستگیر شده است خودداری کرده‌اند.
سازمان های اطلاعاتی هند با موساد ارتباط نزدیکی دارند. خبرگزاری های بین المللی فاش کرده اند، ارتش اسرائیل و موساد مخفیانه در نیجریه فعالیت می کنند.
گفته می شود تبعه نیجریه که متهم به بمب گذاری شده مدتی را در انگلستان به سر برده است. آمریکا و انگلیس براساس سناریوسازی اخیر صهیونیست ها درصددند قشون کشی به کشور یمن را تحت پوشش مبارزه با تروریسم و القاعده توجیه کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد