سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کیهان نخوانید گمراه می شوید!

کیهان نخوانید گمراه می شوید! 

 

یک سایت راه اندازی شده از سوی حامیان خارجی فتنه سبز، برای عقده گشایی علیه وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج)، شیوه تظاهر به دلسوزی و روش نخ نما شده القای اختلاف در درون نظام را برگزید. وزارت اطلاعات به ویژه طی ماه های اخیر، نقش ماندگاری در شناسایی و انهدام شبکه نفاق هماهنگ کننده آشوب ایفا کرد و به همین دلیل مانند دوران مبارزه با باند مهدی هاشمی معدوم در کانون کینه دشمنان قرار گرفته است.
سایت جدید التاسیس «ندای سبز آزادی»، سایتی است که به تازگی و پس از تعطیلی «موج سبز آزادی» راه اندازی شد و بلافاصله از طرف دو سایت «نوروز» (مشارکت) و جرس (باند مهاجرانی، گنجی و شماری از روزنامه نگاران زنجیره ای فراری که با اسم مستعار فعالیت می کنند) مورد معرفی و تبلیغ قرار گرفت. موج سبز آزادی به کمک تعدادی از مشارکتی ها، اعضای «یاری نیوز» (سازمان رأی قلابی) و چند تن از عناصر فراری مدیریت می شد که با دستگیری برخی از این افراد و شناسایی گردانندگان، فعالیت خود را متوقف کرد.
«ندای سبز» در مقاله ای سفارشی که توسط عناصر اخراجی و پیوند خورده با سازمان های جاسوسی بیگانه نوشته شده، از گارد حمایت از نظام وارد می شود و می نویسد: وزارت اطلاعات باید چشم و گوش صادق نظام باشد. قرار نبود دست بزن یا شیپورچی و چوپان دروغگو باشد. این سایت با اشاره به کسانی چون حجاریان، ربیعی، تاجیک و...، برخی عناصر تجدیدنظرطلب و متنفذ در دولت خاتمی را اطلاعاتی های باهوش معرفی می کند اما از اینکه وزارت اطلاعات نفوذ برخی سرویس های اطلاعاتی بیگانه از جمله انگلیس و آلمان و... را در ستاد موسوی کشف و افشا کرده، ابراز ناخرسندی می کند. این سایت در عین حال لو رفتن ارتباط ستاد موسوی با برخی سرویس های بیگانه را «خالی بندی» قلمداد کرده و ضمن انکار حقایق ادعا می کند: فردای انتخابات رفته اید سران مشارکت و مجاهدین را دستگیر کرده اید به گمان اینکه اینها در ادعای مضحک القای توهم تقلب به مهندس موسوی موثر بودند در حالی که تقریباً هیچ مجاهدینی یا مشارکتی ای در حلقه اطرافیان موسوی وجود نداشت.
برخلاف این ادعا، القای تقلب در انتخابات از چند ماه قبل از خرداد 88، به عنوان پروژه مشترک بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو فردا و سایت های ضد انقلاب از یک سو، و سران مشارکت و مجاهدین (کسانی نظیر تاج زاده، بهزاد نبوی، حجاریان، امین زاده و...) از سوی دیگر کلید زده شد و به تدریج با هوشیاری وزارت اطلاعات ارتباط شبکه های داخلی با بیگانگان- نظیر سفارت انگلیس و... شناسایی شد.
گفتنی است کیهان در همان روزها، پروژه از پیش طراحی شده تقلب را با استناد به دستورالعمل بیگانگان افشا کرده بود.
سایت وابسته به منافقین همچنین شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران که از سوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی چند روز قبل از روزقدس توصیه شده بود، به «رفتار غلط حکومت» نسبت داد و از وزارت اطلاعات خواست دنبال سرنخ های خارجی نباشد. نویسندگان سایت مذکور که ظاهراً دل پر از روشنگری های مستند و آشکار کیهان درباره ماهیت فتنه و عوامل و شبکه های آن دارند، در اقدامی ناشیانه از وزارت اطلاعات خواسته اند از تحلیل های کیهان استفاده نکند و کیهان نخواند.
کیهان براساس ماهیت عملکرد سازمان های جاسوسی مثلث استکبار (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) در کودتاهای مخملین کشورهای اروپایی شرق، مراحل فتنه سبز را پیش بینی کرده بود اما گردانندگان سایت مذکور تلاش کرده اند با کتمان این حقیقت و نیز با نادیده گرفتن اعترافات کسانی چون حجاریان که نخبه های اطلاعاتی جریان معرکه گردان فتنه محسوب می شوند، همه عقده و کینه خود را با توهین به وزارت اطلاعات و سربازان گمنام و پرتلاش امام زمان(عج) خالی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد