سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>دعوا و...در مجمع روحانیون مبارز

دعوا و...در مجمع روحانیون مبارز 

 

شنیده های خبرنگار جوان آنلاین حاکی از آن است که اخیرا در یکی از جلسات مجمع روحانیون مبارز یک چهره برجسته این تشکل سیاسی  اظهارات جالبی پیرامون دستگیری بهزاد نبوی داشته است.


این عضو برجسته مجمع روحانیون مبارز با اشاره به دستگیری نبوی در ایام پس از انتخابات گفت:ما واقعا شانس آوردیم که نوشته هایی که دراختیار بهزاد نبوی بود به دست مامورین نیفتاد.
 و ی افزود:اگر این متون به دست ماموری می افتاد حتما پای خیلی از اعضای مجمع روحانیون گیر بود. برای این سراغ ما نیامدند که این مدارک و توافقها بدست آنها نیفتاد.
گفتنی است درهمین جلسه یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز که به تازگی از زندان آزاد شده با (م.الف) از چهره های سابقه دار مجمع درگیر لفظی شده که این درگیری لفظی به خشونت فیزیکی هم منجر شد!عضو تازه آزاد شده مجمع روحانیون به (م.الف) گفت:"تو هم از توبره می خوری هم از آخور" .وی که از عملکرد تشکل سیاسی متبوعش در دوران بازداشت دل پری داشت با خطاب قرار دادن دو عضو برجسته از آنان به خاطر صادر نکردن بیانیه حمایتی به شدت انتقاد کرد.
ذکر این نکته ضروری است که این برخورد انتقادی و درگیری شدید پیش ازاین د رمنزل چهره مذکور با برخی از بزرگان جریان اصلاحات پیش آمده بود که با وساطت برخی حاضرین فیصله یافت.گفتنی است یک مقام سابق اجرایی کشور به شدت از اظهارات این دوست و یار قدیمی اش در دوران بازداشت ناراحت شده بود.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد