سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>متهم به براندازی، آماده مناظره است!

متهم به براندازی، آماده مناظره است!

به گزارش شبکه ایران، فخرالسادات محتشمی پور عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت که شوهرش - مصطفی تاج زاده - به اتهام هدایت و سازماندهی آشوبگران و همکاری با رسانه‌های بیگانه دستگیر و بازداشت شده است، در سخنانی عجیب از آمادگی شوهرش برای انجام مناظره تلویزیونی خبر داد!

همسر مصطفی تاج زاده که خواهر علی اکبر محتشمی پور - رئیس کمیته موسوم به صیانت از آرا در ستاد آقای موسوی - است، در گفتگو با یک پایگاه خبری فیلتر شده، گفت: "آقای تاج‌زاده بارها برای حضور در برنامه زنده تلویزیونی اعلام آمادگی کرده است".

وی در ادامه بدون اشاره به مواضع شخصی و اظهارات تاج زاده در دادگاه، گفت: "با توجه به شناختی که من از ایشان دارم، آقای تاج‌زاده آماده است با شرکت در برنامه مناظره از اتهاماتی که به او سایر اصلاح‌طلبان دربند زده شده، دفاع کند و پاسخگو باشند".

این اظهارات محتشمی پور در حالی صورت می گیرد که وی بارها و بارها در مصاحبه با شبکه های تلویزیونی و سایت های ضد انقلاب، از ممنوع الملاقات بودن همسرش گلایه کرده و اعلام کرده بود که در طی مدت بازداشت تاج زاده تنها توانسته است چند بار، به مدت خیلی کوتاه به صورت تلفنی با وی صحبت کند.

وی همچنین اعترافات شوهرش در دادگاه را تحت فشار خوانده بود و اعلام کرده بود که تاج زاده از دسترسی به امکانات رفاهی و رسانه های ارتباط جمعی در زندان محروم است.

مساله جالب اینجاست که خانم محتشمی پور چگونه از مواضع شخصی شوهرش درباره برنامه "رو به فردا" که فقط چند هفته از آغاز به کارش می گذرد، آگاه شده است!

محتشمی پور در ادامه این گفتگو مدعی شد که شوهرش برای مناظره با حسین شریعتمداری اعلام آمادگی کرده است.

قابل توجه است که پیش از این، وحید یامین پور، مجری برنامه "رو به فردا" از انصراف چهره های بزرگ جناح اصلاح طلب نظیر مجید انصاری و حسین مرعشی برای مناظره با شریعتمداری خبر داده بود.

به نظر می رسد اظهارات محتشمی پور برای به فراموشی سپردن اقدامات مصطفی تاج زاده در اغتشاشات بعد از انتخابات باشد.

گفتنی است مصطفی تاج‌زاده و برخی از دوستان زندانی اش پیش از این و در دوران حاکمیت خاتمی نقش محوری و اثبات شده ای در غائله های 18 تیر 78 و آشوبهای خرم آباد داشته‌اند.

آنان همچنین از ابتدایی ترین ساعات روز شنبه 23 خرداد و ساعاتی پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در ساختمانی در محدوده قیطریه تهران در حال خبرسازی و تهیه فیلم برای شبکه‌های ماهواره‌ای بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد