سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>فستیوال ابتذال و بی بند وباری اخلاقی در تهران

 

عکس و گزارش مهم‌ترین خروجی فستیوال ....

 

 

یکی از زنان محجبه به خبرنگار ما گفت: من فرزندم را از مدرسه می آوردم که با شنیدن آهنگ های تند و زننده، کنجکاو شدم که ببینم آیا در این روزهای ماه صفر و روز شهادت حضرت رقیه مراسم عروسی در اینجا بر پا شده است؟

فستیوال تورهای نوروزی  که به ارائه تورهای نوروزی به مقصد کشورهای مختلف می پردازد عصر چهارشنبه  با تدارک ویژه ای در خیابان حجاب تهران آغاز به کار کرد. 

به گزارش جهان، روز دوم این فستیوال که باشهادت حضرت رقیه (س) مواجه بود توانست با آهنگ های شاد و غربی خود به محلی برای تفریح و گذران وقت قشر مرفه جامعه تبدیل شود. 

این در حالی است که بنا به مشاهده خبرنگار جهان، زنان حاضر در این فستیوال با حجاب های زننده و دور از شان جامعه اسلامی از جمله جلوه های ویژه این فستیوال بودند!

حجاب نامتعارف بازدیدکنندگان از یک سو و همچنین آرایش های آنچنانی و هماهنگ زنان حاضر در هر غرفه از سوی دیگر تعجب هر بیننده منصفی را بر می انگیخت. 

بنابراین گزارش در کل 2 طبقه این فستیوال کل زنان محجبه به 2- 3 نفر نیز نمی رسید.
یکی از زنان محجبه به خبرنگار ما گفت: من فرزندم را از مدرسه می آوردم که با شنیدن آهنگ های تند و زننده، کنجکاو شدم که ببینم آیا در این روزهای ماه صفر و روز شهادت حضرت رقیه مراسم عروسی در اینجا بر پا شده است؟ 

وی ادامه داد: فکر کنم اینها همه آمده اند برای تعطیلات عید برنامه ریزی کنند اما آیا این کار باید به قیمت از سر بر داشتن روسری و پوشیدن لباس های تنگ و بدن نما و اینکارها صورت بگیرد؟ 

این گزارش می افزاید این فستیوال با حمایت مستقیم سازمان میراث فرهنگی برگزار شده و حتی یکی از معاونان این سازمان نیز در مراسم افتتاحیه این فستیوال شرکت داشته است. 

انجام اعمال خلاف شوون اسلامی ، نمایش کلیپ های مستهجن از برخی غرفه ها و هماهنگی چندین غرفه دار در نوع لباس ها و رنگ موها و آرایش های صورت و همچنین نوع پوشش مردان که غالبا با کراوات همراه بود صحنه های بسیار زننده ای را به وجود آورده بود.

گفتنی است مجریان این فستیوال حتی به خود زحمت نمی دهند در هنگان اذان حداقل اهنگ های غربی خود را قطع و اذان را پخش کنند.

مسئولان این فستیوال برای برگزاری همچنین فضاحت اخلاقی در کشور تلاش های چندین ماهه ای را آغاز کرده اند که از آن جمله می توان به نصب 40 هزار پورتابل انتشار آگهی در تهران، انتشار آگهی در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار، ارسال 2 میلیون پیامک، ارسال 40 هزار کارت دعوت به دبیرخانه‌های دستگاه‌های دولتی و ارسال نمابر به 20 هزار شرکت داخلی اشاره کرد. 

مدیر عامل شرکت اکسپو کیش که مجری این فستیوال است در تشریح دلایل برگزاری چنین فستیوال می گوید: "همین که مردم به نیازهای خود برای برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی دست یابند، مهم‌ترین خروجی این فستیوال خواهد بود. " 

وی اما در سخنان خود هیچگاه اشاره نکرد که انجام اقدامات خلاف شوون نیز از اهداف این فستیوال بوده است یا خیر. 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد