سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کیهان

صلاحیت و صداقت موسوی تأیید شد!

شماری از عناصر لائیک و ضد دین مقیم خارج از کشور در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از آخرین بیانیه میرحسین موسوی، خواستار براندازی جمهوری اسلامی و ایجاد حکومتی سکولار شدند. این بیانیه را شماری از عناصر بد سابقه گروهکی و بعضاً جذب شده توسط سازمان امضا کرده اند و اسامی عباس معروفی، فرج سرکوهی، حسین باقرزاده، شهرنوش پارسی پور، ماشاءالله آجودانی، صدرالدین الهی، رامین احمدی، باقر پرهام، منصور کوشان و... در میان آنها دیده می شود.
در بیانیه مذکور آمده است: ما ضمن پشتیبانی از مطالبات مطرح شده در بیانیه هفدهم مهندس موسوی، از برپایی نظامی مبتنی بر جدایی دین از دولت دفاع می کنیم و دل بستن به ولایت فقیه را که در قانون اساسی رسمیت یافته، دور از واقع بینی می دانیم.
آجودانی از امضا کنندگان بیانیه کذایی در گفت وگو با بی بی سی انگلیس اظهار داشت: جنبش، یک جنبش چند صدایی است. ما از مطالبات آقای موسوی که بخشی از جنبش را نمایندگی می کند حمایت می کنیم اما انتظار نداریم که او در داخل ایران حرفی را بزند که ما در خارج از ایران می زنیم. ما نگران سرنوشت جنبش سبز هستیم.
گفتنی است اغلب این افراد توسط سایت ها و رسانه های ضد انقلابی راه اندازی شده از سوی دولت آمریکا به کار گرفته شده و مشغول قلمفرسایی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
از سوی دیگر داریوش آشوری از مهره های مورد اعتماد رژیم صهیونیستی با اشاره به بیانیه دیگری که از سوی وی و شماری از عناصر ضد انقلاب مقیم اروپا و آمریکا پس از بیانیه 17 موسوی صادر شد، به سایت روزنت گفت: آقایان موسوی و کروبی هیچ کدام رهبران فرهمند نیستند. خودشان هم چنین ادعایی ندارند اما استواری یی که این دو از خود نشان داده اند سبب شده بی آن که خود خواسته باشند، به صورت دو فاکتور در چنین جایگاهی قرار گیرند. من از نزدیک دیداری با این دو نداشته ام اما دورادور صداقت و شجاعت آنها را احساس می کنم. آنها این شجاعت را دارند که بر روی حرف خود بایستند.
آشوری از کسانی است که رژیم صهیونیستی در دوران رژیم پهلوی آنها را برای سفر به فلسطین اشغالی برگزید، دکتر شریعتی در مقاله ای درباره آشوری نوشته بود «انگار این آقای داریوش آشوری وابسته مطبوعاتی سفارت اسرائیل در تهران است که هر کس علیه اسرائیل حرفی بزند یا مطلبی بنویسد او خود را موظف به پاسخگویی و دفاع از اسرائیل می داند» (مقاله استعمار و دلالانش، منتشره در مجله فردوسی، سال 1346).
تأیید صداقت و صلاحیت موسوی و کروبی از سوی فردی با مختصاتی نظیر آشوری در حالی است که موسوی در تبلیغات انتخاباتی خود را فردی انقلابی و خط امامی و میهن دوست جا زده و تظاهر می کرد از دروغ گویی منزجر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد