سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>چند خبر و گزارش درباره تخریب مشایی

چند خبر و گزارش درباره تخریب مشایی 

 

مشایی به سؤالات روحانیون پاسخ می‌دهد
اسفندیار رحیم مشایی دوشنبه هفته جاری با حضور در جلسه هفتگی جامعه وعاظ، به سؤالات روحانیون این تشکل در خصوص دیدارهای اخیر وی و اظهاراتش در خصوص انبیای الهی پاسخ خواهد گفت.

 
حجت‌الاسلام محمد امیری‌‌فر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی وعاظ در گفتگو با خبرگزاری فارس از حضور اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور برای پاسخ به سئوالات روحانیون این تشکل در دوشنبه هفته جاری خبر داد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رحیم مشایی گفت: از مشایی دعوت کردیم تا با حضور در جلسه جامعه اسلامی وعاظ به سئوالات متعدد روحانیون در خصوص اظهاراتش در مورد انبیاء الهی پاسخ دهد که این دعوت ما با پذیرش مشایی روبرو شد.

گفتنی است که اظهارات اخیر مشایی در خصوص انبیا الهی، نقد وی از مدیریت آنها و همچنین دیدارهای مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور با برخی ‌هنرپیشه‌ها موجب اعتراضات شدید روحانیون این تشکل‌شده بود.
 

 

مافیای ثروت به دنبال اختلاف افکنی و تخریب رئیس دفتر رئیس جمهور

 

 

 

آقای "م.الف" که پیشتر یکی از مدیران ارشد شرکت خودروسازی سایپا بود، اکنون برای اختلاف افکنی، دست به تخریب رئیس دفتر رئیس جمهور زده است

به گزارش بولتن، این فرد که اکنون مدیر عامل یکی از شرکت های تابعه وزارت صنایع است پیش تر با اختلاف افکنی و شانتاژ رسانه ای قصد درگیری میان قلعه بانی و محرابیان را داشت که با جابه جایی قلعه بانی نتوانست به مقاصد خود دست یازد و در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند.

بنابران گزارش، این فرد مدیرعامل شرکت ع.الف می باشد.

بنابراین گزارش، این فرد و طیف وابسته به وی که همچنان با نان و روزی دولت و نظام سو استفاده از اختیارات و ارتزاق میلیاردی می کنند، اکنون با هماهنگی چند سایت خبری اقدام به شانتاژ و جو سازی رسانه ای برای اختلاف افکنی و تخریب نزدیکان رئیس جمهور کرده اند.

یکی از رسانه های همسو به این فرد نیز چندی پیش خبری درباره انتصاب وابستگان و نزدیکان رئیس دفتر رئیس جمهور در شرکت ساپیا کرده بود که در خبر اقدام به تخریب و ایراد اتهامات و ادعاهایی علیه مشایی کرده بود و نکته جالب اینجاست پس از اندکی این خبر از خروجی سایت مذکور حذف گردید که با این اوصاف فقط احتمال باج خواهی و شانتاژ رسانه ای برای تخریب و توهین متصور است.

گفتنی است، این فرد از نزدیکان فکری محسن سازگاراست که با لابی وی در آن زمان وارد سیستم شده و دارای افکار و مقاصد سیاسی خاص است.

شایان ذکر است، نهادهای مسئول در حال پیگیری و بررسی این موضوع هستند

یک منبع آگاه: ادعای نوری زاده علیه مهندس مشایی کذب محض است

این فرد بسیار نزدیک به مهندس اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر محترم رییس جمهور به حقیقت نیوز تاکید کرد: سابقه علیرضا نوری زاده بر همگان روشن است و همه به نیکی می دانند که او به عنوان یک جاسوس سازمان اطلاعاتی اسراییل (موساد) در خارج از کشور فعالیت می کند.
وی ادامه داد: ادعای اخیر نوری زاده نسبت به سفرهای مکرر مهندس مشایی به لندن همانند سایر ادعاهای واهی او دروغ و کذب است و در جهت تخریب و تضعیف شخصیت های برجسته و موجه نظام صورت می گیرد.
این منبع نزدیک به مهندس مشایی در خاتمه نیز به دانشجویان حامی مهندس مشایی خاطر نشان کرد: که شما از فردی دفاع می کنید که او مدافع واقعی و صادق ولایت و نظام است و تا آخرین نفس در دفاع از ارزش ها و ولایت جانفشانی می کند.
لازم به ذکر است که 100 تن از دانشجویان دانشگاه تهران حامی مهندس مشایی صبح امروز پنج شنبه با ارسال نامه ای که نام آنها در ذیل نامه درج شده بود از سایت حقیقت نیوز
درخواست داشتند که مهندس مشایی نسبت به ادعای واهی و دروغین علیرضا نوری زاده اعلام موضع کنند.
 
 
 
  گزاش اختصاصی حقیقت نیوز؛نظر به اهمیت اینچنین خبرسازی های مشکوک و هدایت شده ، "حقیقت نیوز" پس از بررسی های میدانی و بر اساس دریافت گزارشاتی از پشت پرده ماجرای تخریب همه جانبه رییس دفتر ریاست محترم جمهور که اخیرا بر هجمه آن افزوده شده در نظر دارد مطابق رسالت خود به نیمه پنهان عناصری بپردازد که بر سر سفره با برکت جمهوری اسلامی نشسته اند و به جای کمک رسانی به دولتمردان و جلوگیری از به حاشیه کشیده شدن اهداف والای دولت در امر خدمت رسانی ، متاسفانه هر از چندی توپخانه های خود و همراهانشان را به سمت یکی از مردمی ترین دولت های پس از انقلاب نشانه می روند.
و اما پشت پرده ماجرای خبرسازی علیه اسفندیار رحیم مشایی:
پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت موسوم به "فاش نیوز" از ابتدای شروع به کار با رانت ویژه محمدحسین صفارهرندی در هنگام حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شد. سایت مذکور از سوی فردی به نام قدرت الله رحمانی (مشاور امور ایثارگران وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی) با بودجه ای قابل توجه که از برکات حضور جناب صفار در سمت مدیریت ارشد وزارتخانه حکایت داشت به منظور حرکت در مسیر احیای فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی خبری به مسائل و مشکلات ایثارگران شروع به کار نمود. هر چند که در طی مسیر نه تنها چنین هدفی سرلوحه کار دست اندرکاران فاش نیوز قرار نگرفت بلکه به سرعت اسیر دیکتاتوری رسانه ای سیاست بازانی گردید که اکنون شاهد جعل خبر و تخریب چهره دولت دهم از سوی آنان در محافل خبری هستیم.
"بهروز ساقی" که از وی بعنوان سردبیر "فاش نیوز" نامبرده می شود در تلاش است ضمن احیای سیاست های شکست خورده وزیر سابق ارشاد در میان آحاد مردم، با نوعی ساختارشکنی رسانه ای و سخن پراکنی علیه یاران وفادار رییس دولت دهم به ماموریت محوله از سوی روسای امروزی خود جامه عمل پوشانده و به مرور با نزدیک شدن به انتخابات های آتی با تمام توان در صف جریان "نه احمدی نژاد" قلم فرسایی نماید.
این پایگاه خبری منتسب به جریان صفار هرندی در تاریخ 29/10/88 به تاسی از شیوه خبرسازی بنگاه های سخن پراکن همچون BBC در اقدامی ناشیانه مدعی شد: «آخرین خبر: مشایی استعفا داد» و با ساخت خبری جعلی صحبت از ملاقاتی نمود که میان مقام معظم رهبری و رییس جمهور در ارتباط با جناب مشایی صورت گرفته.
گذشته از آن که سیاست گذاری و خط دهی سایت مذکور هیچ گونه قرابتی با حرکت در مسیر بسط و احیاء "فرهنگ ایثار و شهادت" ندارد، باید گفت متاسفانه سربازان سینه چاک "وزیر سابق ارشاد" کار را به جایی رسانده اند که گستاخانه با اختراع مطالب ساختگی به حریم رابطه میان مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور می تازند و از «شایعاتی شیرین» سخن می گویند! گویا این همکاران سابق مدیرمسئول موسسه کیهان ماجرای خبر ساختگی مربوط به دیدار آقای احمدی نژاد با رهبر معظم انقلاب درباره مسئله مرحوم علی کردان را از یاد برده اند که چگونه دفتر مقام معظم رهبری ضمن تکذیب آن موجب شرمساری برخی گردید.
براستی تخریب کنندگان دولت دهم که بعضا لباس اصولگرایانه ای نیز بر تن کرده اند، تا کی بنای آن دارند در مقابل بیانات حکیمانه ولی فقیه زمان که فرمود: «رد و طرد دیگران بطور مطلق [اشاره به واکنش های رخ داده درباره انتصاب آقای مشایی] بر سر مسائل درجه دوم مصلحت نیست و همه باید برای ساختن کشور برادرانه کمک و همکاری کنند.» [1]
توهین و تهمت بر دولتی که توانسته بالاترین میزان اخذ رای پس از گذشت سه دهه از انقلاب را بر خود اختصاص دهد و خیل عظیم مردم تشنه "عدالت و مهرورزی" را با خود همراه سازد با کدامین غرض شخصی قابل توجیه است؟ اگرچه "حقیقت نیوز" همواره تلطیف قلوب و تلاش در راستای گسترش انسجام ملی را در دستور کار خود قرار داده اما در صورت استمرار لجن پراکنی علیه هر یک از خادمین ملت ، ناگزیر خواهیم شد که شفاف تر از امروز به بیان عقبه فکری عناصری بپردازیم که شب و روزشان با رویای قرار گرفتن در مسند کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سپردی می شود، و از آنجاییکه به واسطه کم کاری و عدم همراهی با سیاست های فرهنگی دولت دهم ، شاهد حضورشان در جمع دولتمردان نیستیم ظاهرا ارتزاقشان از راه بحران افکنی و تهمت به یاران دکتر محمود احمدی نژاد تامین می شود.

پی نوشت:
1- بیانات رهبر معظم انقلاب در تاریخ 3/5/88 در دیدار شرکت کنندگان در بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد