سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>تاوان اشتباهاتم را می پردازم

اعترافات دیرهنگام و پنهان عضو یک حزب افراطی 

 

 

من در مقطعی که آقای خاتمی رئیس جمهور بودند به ایشان گفتم شما فکر نکنید که غرب شما را از نظام جدا می داند . غرب به دنبال این نیست که چه کسی رئیس جمهور شود برای آنها منافعشان مهم است//یکسری جلسات از فروردین 87 به مدت هفت ماه در دفتر حزب (....) برگزار شد که در انتها مطالب مطرح شده در یک جزوه ای چاپ شد که الآن وقتی به این موضوعات فکر می کنم متوجه می شوم که ما اشتباهاتی داشته ایم .

پس از گذشت بیش از هفت ماه از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بروز پاره ای از اغتشاشات و ناامنی های پس ازآن هم اکنون ابعاد جدید و ناگفته ای از دوران در حال افشا شدن می باشد.در همین راستا یک منبع آگاه در گفت و گو با"جوان آنلاین" پیرامون برخی عملکردهای بعضی سران جریان اصلاحات طی اظهاراتی گفت:متاسفانه برخی از چهره های برجسته جریان اصلاح طلب که از قضا نقش فعالی در فتنه پس  ازانتخابات داشتند در جلسات خصوصی خود و در جمع خواصشان سخنانی می گویند و لیکن هرگز حاضر نمی شوند این سخنان را در جمع هوادارن کف خیابانی خود بزنند که مشخص شود خود این آقایان هم اعتقادی به اصل جریان برپاکننده غائله پس ازانتخابات ندارند. برای مثال آقای (م.ص)از اعضای مرکزیت یک حزب تندرو سیاسی در یکی از جلسات با حضور برخی از نزدیکان خودگفت:"غرب همیشه به دنبال تأمین منافع خود بوده است طبیعی است در ایران نیز به دنبال جایی می گردند که بشود بر روی آن تمرکز کند.
                                                                                                   کروبی پاسخگوی نیازشان نبود
وی افزود:احتمالاً‌آنها می دانستند که رأی آقای کروبی به اندازة ای  نیست که بتواند شرایط مورد نیازشان را تأمین کند به همین دلیل به دنبال شخصی بودند تا این پتانسیل را ایجاد نماید . به همین لحاظ بعد از انتخابات کاملاً‌رویه خود را نسبت به ایران تغییر دادند و این طبیعی است چون آنها به دنبال استفاده خودشان از ضعف های ما هستند.
 


                                                                                                      هدف ایجاد آشوب است
این عضو حزب افراطی در ادامه گفت : من در مقطعی که آقای خاتمی رئیس جمهور بودند به ایشان گفتم شما فکر نکنید که غرب شما را از نظام جدا می داند . غرب به دنبال این نیست که چه کسی رئیس جمهور شود برای آنها منافعشان مهم است . برای آنها اهمیت ندارد که موسوی موافق یا مخالف غرب است ،‌بلکه موضوع مهم ایجاد آشوب در جامعه است تا بتوانند منافع خود را تأمین نمایند . آنها نه عاشق مهندس موسوی هستند و نه شخص دیگر که به ریاست جمهوری برسد . هر کدام از این 4 کاندیدا اگر انتخاب می شدند برای آنها فرقی نداشت .
 

                                                                                            ریشه اغتشاشات خارج ازکشور است
این منبع آگاه در ادامه گفت و گوی خود با جوان آنلاین با اشاره به سازماندهی اغتشاشات توسط برخی چهره ای وابسته به جریان فتنه به نقل ا ز(م.ص)گفت:این اتفاقات اخیر در جامعه نمی تواند بدون سازمان دهی قبلی اتفاق افتاده باشد این چنین رفتارهایی یک فکر و برنامه منسجم می خواهد که ریشه های آن سازمان های بیرون از کشور است که در ایران ریشه دارند . مسئله ایی که در ایران اتفاق می افتد توسط غرب برنامه ریزی شده است .
(م.ص) در ادامه گفت : یکسری جلسات از فروردین 87 به مدت هفت ماه در دفتر حزب (....) برگزار شد که در انتها مطالب مطرح شده در یک جزوه ای چاپ شد که الآن وقتی به این موضوعات فکر می کنم متوجه می شوم که ما اشتباهاتی داشته ایم .
 

                                                                                                   تاوان اشتباهاتم را می پردازم
(م.ص) بدون اشاره به آتش افروزیهای کاندیدای شکست خورده پس ا زانتخابات که در آن کلیت و شاکله نظام جمهوری اسلامی هدف قرار گرفته بود مدعی شد:من نظام جمهوری اسلامی را مانند قایقی می دانم که اگر سوراخی در آن ایجاد کنم اول خودم را غرق می شوم . من جمهوری اسلامی را به هیچ کس نمی فروشم ،‌البته اشتباهاتی داشتم که حاضرم تاوان آنرا بپردازم . اگرروزی تعیین کنم که اعمالی انجام دادم که از آن بوی خیانت به نظام به مشام بخورد حتماً‌کار سیاسی را کنار خواهم گذاشت و هر گونه جریمه ای را می پذیرم .
 

                                                                                          نمی دانم چرا بحث تقلب را مطرح کردند؟!
(م.ص) همچنین پیرامون بحث تقلب د رانتخابات نکات جالبی را گفته است . وی پیامون تقلب گفت: به هیچ وجه نمی توان پذیرفت که در این انتخابات تقلب شده است حتی اگر فرض را هم بر تقلب بدانیم یک میلیون ،‌دو میلیون .وی همچنین گفت: برای خود من نیز سوال است فردی مانند مهندس موسوی که عملکردش در انقلاب اسلامی روشن است و در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز عضو می باشد و افرادی همچون آقایان محتشمی پور و موسوی لاری که در دوره های گوناگون وزیر کشور بودند چنین ادعا در مورد تقلب در انتخابات را دارند ؟

این منبع اگاه در پایان گفت و گوی خود با "جوان آنلاین" با اشاره به سخنان (م.ص) اظهار داشت: آقایان خودشان هم می دانند که هیچگونه تقلبی در انتخابات صورت نگرفته است و براساس این حربه عملیات روانی که "هرچه دروغ بزرگ تر باور پذیرتر" ادعاهایی را مطرح کردند که باعث تهییج جامعه شد و متاسفانه خودشان با علم به این موضوع و با برنامه ریزی که از مدتها قبل کرده بودند بحث تقلب را مطرح کردند . وی افزود:مطرح کردن بحث تقلب درانتخابات یکی ا ز اصلی ترین آموزه های انقلاب مخملین است که در کشورها ی مختلف و در انتخابات مختلف مطرح شده بود که جواب هم گرفته بودند ولیکن در ایران این مدل جواب نداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد