سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

حکم قطعی عبدالحمید ریگی اعدام است 

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مردم سیستان و بلوچستان بدانند که حکم قطعی عبدالحمید ریگی اعدام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در مراسم شورای معاونان، روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: قضاوت یکی از شغل‌های سخت در جامعه به شمار می‌آید که عدالت حرف نخست را در آن می‌زند.
وی افزود: قوه قضائیه مدافع احقاق حقوق مردم در جنبه‌های مختلف است و این نهاد با کسانی که به ناامنی در جامعه بپردازند با قاطعیت برخورد می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان گفت: سرعت و دقت در پرونده‌های امنیتی از اولویت‌های دستگاه قضایی این استان است.
حمیدی گفت: دستگاه قضایی به عنوان متولی اجرای قانون، قوانین را مو به مو در جامعه اجرا می‌کند.
وی افزود: استقرار امنیت یکی از مطالبات مهم مردم این استان است.
رئیس‌کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: رصد کردن عملکرد دادگستری‌های استان از جمله اهداف برگزاری جلسه شورای معاونان، روسای حوزه‌های قضایی است.
حمیدی در ادامه از کاهش ورود پرونده‌ها به دادگستری خبر داد و گفت: در مقایسه با شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته با 10 درصد کاهش ورود پرونده به مراجع قضایی مواجه بوده‌ایم.
وی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سرنوشت عبدالحمید ریگی به خبرنگار فارس در زاهدان گفت: در حال حاضر کار کارشناسی بر روی این شخص در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: عبدالحمید ریگی مدرک زنده برای افشای وجود عناصر شرور در منطقه پاکستان است که با افشاگری‌های این شرور، پاکستان هم به وجود اشرار در این کشور اعتراف کرده است.
حمیدی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از عبدالحمید ریگی تمام نقاط سکونت اشرار در پاکستان شناسایی شده و هنوز از این شرور در حال بهره‌برداری هستیم.
وی در ادامه به حادثه تروریستی اخیر که منجر به شهادت سه تن از ماموران راهنمایی و رانندگی در خاش شد، اشاره و تصریح کرد: پرونده اولیه برای پیگیری حادثه تروریستی اخیر در خاش تشکیل شده که با سرعت و دقت در حال بررسی است و در آینده‌ای نزدیک عوامل تروریستی به اشد مجازات می‌رسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد