سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>افشاگری حسینیان ازپشت پرده عوامل فتنه در مجلس

آقامگر شما وکیل وصی چپی ها هستی که دفاع می کنی؟ 

 

 

متاسفانه فردی که در پرتو ولایت و انقلاب به قدرت رسیده از این جریان دفاع می کند و می گوید جریان چپ هم از این اتفاق بیزار بودند. وقتی جریان اصلاحات خودش از خود دفاع نمی کند مگر شما وکیل وصی شان هستی که از آنها دفاع می کنی؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به فتنه های اخیر، آنرا از پیش طراحی شده عنوان کرد و با انتقاد به برخی خواص از جمله هاشمی رفسنجنی به بی انصافی در برابر دولت اشاره کرد و گفت: اگر به دکتر احمدی نژاد صد انتقاد نیز وارد باشد او درمقابل، هزاران کار مثبت کرده است، از جمله اینکه دست کسانی را که از بیت المال استفاده شخصی می کردند را قطع کرد.

به گزارش رسانیوز: روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، شب گذشته در نشست بصیرت که در مسجد اهل البیت شهر قم برگزار شد، در سخنانی به تبیین فتنه های اخیر در کشور پرداخت و با بیان اینکه انسان ها باید در امتحان ها گداخته شوند تا سره از ناسره ممتاز شود گفت: از جمله خواص فتنه، آزمایش شدن انسان و جابجایی انسان ها و ارزش ها می باشد که ما باید از خداوند بخواهیم خودش یار و مددکار ما باشد تا در حوادث گمراه نشویم.

وی با اشاره به اتفاقات زمان انتخابات در کشور بیان داشت: تا قبل از این فتنه ها دنیا به ایران به عنوان یک ابرقدرت تعیین کننده درمعادلات بین المللی توجه می کرد اما با پیش آمدن اتفاقات بعد از انتخابات، عده ای شیرینی حضور حماسه مشارکت بی نظیر مردم را به کام ملت تلخ کردند.

این فعال سیاسی اصرار برخی از افراد و کاندیداهای انتخابات دهم را در این فتنه ها مؤثر دانست و گفت: در حالی که هنوز مدت زمان برگزاری انتخابات به پایان رسیده بود و همه شواهد و قرائن نیز دال بر شکست موسوی در انتخابات بود متاسفانه این فرد و حامیانش مصاحبه مطبوعاتی راه انداخته وادعای پیروزی درانتخابات کردند در حالی که گزارشات ارسالی به دفاتر خود وی حاکی از شکست بود.


موسوی پیش از انتخابات از تظاهرات خیابانی خبر داده بود

حسینیان اقدامات و بیانیه های موسوی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: این کاندیدای انتخابات قبل از برگزاری انتخابات در مصاحبه با یک رسانه خارجی در پاسخ به این پرسش که سیاست خارجی ایران را رهبری تعیین می کند شما چگونه می خواهید سیاست خارجی را رقم بزنید؟ گفته بود: اگر رهبری با چند تظاهرات خیابانی مواجه شود مجبور است در مقابل خواست ملت عقب نشینی و سیاست خارجی را به رئیس جمهور واگذار کند.


سیاست فتنه گران از ابتدا مقابله با مقام معظم رهبری بود

وی مساله انتخابات را تنها بهانه ای برای این افراد دانست و با بیان اینکه سیاست آنها از اول مقابله با رهبری بود خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از خطبه تاریخی رهبر انقلاب در نماز جمعه، مجمع روحانیون اطلاعیه بسیار زشتی صادر و مردم را به حضور در خیابان ها دعوت کرد و همه دیدند عده ای که دنبال بهانه می گشتند فضا را مساعد دیده و انواع جنایت و هتاکی ها را در خیابان های شهر تهران مرتکب شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر، درایت، و حوصله تمام، تلاش کردند تا اگر شبهه ای وجود دارد حل شود ولی اینها دنبال مسائل دیگری بودند چون هیچ دلیل منطقی برای ادعاهای واهی خود نداشتند و با لجاجت تمام در مقابل نظام ایستادند.


حضور احمدی نژاد منافع کسانی را که با بیت المال هرکاری می کردند به خطر افتاد

وی افزود: با تدبیر رهبری مسائل به گونه ای پیش رفت که ماهیت فتنه برای همه روشن شد و بسیاری از نقاب ها و پرده ها کنار رفت.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی تاکید کرد: این حوادث نشان داد که انقلاب اسلامی ایران بیمه الهی است و این موضوع به وضوح در اتفاقات اخیر و همچنین حوادثی که در طول سی سال انقلاب اتفاق افتاده است روشن شد.

وی درادامه به بررسی دلایل وقوع حوادث ناگوار پس از انتخابات پرداخت و گفت: یک وجه مشترک این قضایا این بود که با آمدن دکتر احمدی نژاد منافع غرب و همچنین برخی ها در داخل کشور که تا پیش از این هرکاری که دلشان می خواست با بیت المال می کردند به خطر افتاده بود.


دلمان نمی خواست هاشمی تعزیه گردان این جریان باشد

این نماینده مجلس با انتقاد از عدم موضع گیری مناسب بسیاری از شخصیت های بزرگ نظام در این حوادث بیان داشت:ما دلمان نمی خواست آقای هاشمی تعزیه گردان این جریان باشد و امیدواریم وی همیشه یار رهبری و همان هاشمی انقلاب باشد.


انتظار بیشتری از سید حسن خمینی بود

وی تصریح کرد: ما از آقای سید حسن خمینی نیز انتظار بیشتری داشتیم، از خاتمی نیز به دلیل اعتقادات باطل و غرب گرایی او انتظاری نداشته و نداریم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه نباید از مردم گله و انتقادی داشت، عملکرد نخبگان و خواص را در برخورد با اتفاقات اخیر مورد انتقاد قرار داد و گفت: مردم به دلیل اینکه در جریان بسیاری از پشت پرده های موسوی و حامیان وی نبودند نباید به آنها خرده گرفت؛ اما گله ما از افراد و نخبگانی است که می دانستند چه افرادی پشت سر این نامزد انتخابات هستند با این حال از وی حمایت کردند. اگر چه به دکتر احمدی نژاد نیز انتقاداتی وارد است؛ اما باید مجموعه و جهت گیری کلی را مدنظر قرار داد.


انتقاد به احمدی نژاد وارد است اما وی هزاران کار مثبت انجام داده

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه اگر به دکتر احمدی نژاد صد انتقاد نیز وارد باشد او درمقابل، هزاران کار مثبت کرده است گفت: یکی از اقدامات مهم وی قطع کردن دست افرادی بود که بیت المال را وسیله ای برای به دست آوردن منافع شخصی خود قرار داده بودند و افرادی که صدها هکتار از اراضی دولتی را به نام خود کرده بودند با آمدن احمدی نژاد موقعیت خود را در خطر دیدند و بحمدالله همه این اراضی در حال بازگشت به بیت المال است.


در دولت خاتمی دختران و زنان مسئولان خودروی رایگان دریافت می کردند

این نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: موسوی در دوره نخست وزیری خود بخشنامه کرده بود که وزرا باید مادام العمر حقوق دریافت کنند اما احمدی نژاد این بخشنامه را ملغی اعلام کرد. در دولت خاتمی میلیاردها تومان به حساب برخی شرکت ها واریز کرده بودند و بعضی ها دختران و زنان خود را معرفی کرده و هر کدام خودروی رایگان دریافت کردند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه این مسایل در انتخابات باعث شد که اینها بر نبود احمدی نژاد تاکید کنند خاطرنشان کرد: این مسائل و همچنین توطئه های دشمنان خارجی دست به دست هم داد و این فتنه بزرگ به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه سران فتنه با استراتژی های سابق خود پایگاه اجتماعی خود را از دست داده اند گفت: اینها به دلیل از دست دادن پایگاه اجتماعی خود در صدد تغییر روش هستند و لذا تدبیر خود را درنامه نوشتن به رهبری و اظهار پشیمانی دیدند و از این طریق می خواهند وحدت ایجاد کنند. ما هیچ نقد و انتقادی به مردم نداریم ایراد ما به نخبگان بی بصیرت است که موضع گیری های دوپهلویی دارند.

این فعال سیاسی بر ضرورت درس گرفتن از اتفاقات اخیر تاکید کرد و ابراز داشت: در طول تاریخ انقلاب اتفاقات مختلفی افتاده است اما ریشه این فتنه خشک نشده بود و اگر افرادی که در این نظام مسؤلیت های بزرگی نیز داشتند می گذاشتند ریشه این فتنه ها برای مردم آشکار شود بسیاری از این فتنه ها را نداشتیم.


عدم رسیدگی قوه قضائیه به حادثه 18 تیر، یک مار خفته را دوباره بیدار کرد

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بررسی حوادث 18 تیر بیان داشت: در این جریان برخی ها نگذاشتتند قوه قضائیه به ریشه حوادث بپردازد و این مار زخمی شده در زمانی که نظام احتیاج به قدرت نمایی در دنیا داشت بار دیگر سر برآورد و نتیجه آن نیز تضعیف انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام حسینیان با اشاره به بیانات روز گذشته رهبری از موضع گیری های دوپهلوی برخی افراد مؤثر در نظام انتقاد کرد و گفت: ما از همه شخصیت های تاثیرگذار می خواهیم مواضع دوپهلو را کنار گذاشته و تلاش کنند خود را با مردم همراه کنند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی اضافه کرد: متاسفانه با وجود آشکار شدن بسیاری از مسائل و فتنه ها، برخی از افراد اطلاعیه می دهند و هتاکی ها عاشورای حسینی را اقدام مردم خداجوی می داند، فرد دیگری می گوید چرا در روز عاشورا عزاداران امام حسین(ع) را به خاک و خون کشیدند.

حجت الاسلام حسینیان گفت: متاسفانه فردی که در پرتو ولایت و انقلاب به قدرت رسیده از این جریان دفاع می کند و می گوید جریان چپ هم از این اتفاق بیزار بودند. وقتی جریان اصلاحات خودش از خود دفاع نمی کند مگر شما وکیل وصی شان هستی که از آنها دفاع می کنی؟

این نماینده مجلس در خصوص مناظرات تلویزیونی که از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود و حضور برخی از افراد در این برنامه که دیدگاه های مناسبی ندارند گفت: در این مورد خیلی سخت گیری نکنید، مردم ما خودشان همه چیز را می فهمند و باید اجازه داد این جریان ماهیت درونی خود را نشان دهند.

برخی از کسانی که در مناظره های رسانه ملی می آیند جز دروغ چیزی نمی گویند

وی با بیان اینکه رسانه ملی باید حساب شده این مناظرات را ادامه دهد تصریح کرد: برخی از افرادی که در این برنامه حضور پیدا می کنند جز دروغ و مغالطه چیزی برای عرضه ندارند و باید مردم این افراد را بشناسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مسائل مربوط به استعفای خود از نمایندگی مجلس اظهار داشت: بنده آنچه در بیانیه نوشتم کاملا از سر صداقت و رسالت بود و می خواستم با این اقدام شوکی به جامعه و مسؤلان وارد کنم که چرا این قدر در برابر این جریانات بی توجه و کوته فکر هستند و خوشبختانه این شوک وارد شد.

محتشمی پور که رئیس مجلس وی را منصوب کرده در یک سخنرانی به رهبری توهین کرد

حسینیان در ادامه با انتقاد از وجود برخی مسائل در مجلس هشتم گفت: متاسفانه در کمیته دفاع از فلسطین، که رئیس آن منصوب رئیس مجلس است شخصی حضور دارد که از اعضای کمیته صیانت از آرا در انتخابات بود.

وی ادامه داد: این فرد از جمله افرادی است که مساله تقلب در انتخابات را طراحی و در یکی از منبرهای خود که در دهه محرم برگزار شد به مقام معظم رهبری اهانت کرد و چرا باید چنین فردی در راس چنین کمیته ای باشد.

حجت الاسلام حسینیان بیان داشت: ما بارها نامه نوشته ایم و خواسته ایم این شخص را عزل کنند اما متاسفانه تاکنون اعتنایی نشده است.

وی در ادامه افزود: رهبری ادامه این کار را نپسندیدند و گفتند بروید موضوع را حل کنید، ما هم تابع رهبری هستیم و با نظر ایشان تمام خستگی ها از تن ما خارج شد و با نفسی تازه به جنگ دشمن خواهیم رفت.


فتنه گران با نفوذ در مجلس با زد و بندهای خود توطئه می کنند

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه در مجلس چه خبر است و آیا فتنه گران هم در مجلس شورای اسلامی نفوذ کرده اند و یا اینکه بعضی از مجلسی ها هم توطئه می کنند، با بیان اینکه هر دو مورد وجود دارد تصریح کرد: بعضی از مجلسی ها جزو فتنه گران هستند برخی دیگر هم از فتنه گران حمایت می کنند، بعضی نیز با هم زد و بند دارند و متاسفانه اینها واقعیاتی است که در مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در ارتباط با نحوه ارتباط و تعامل مجلس با دولت اظهار داشت: رابطه مجلس و دولت یک رابطه نوسانی است گاهی خوب و گاهی بد، اما مجموعه مجلس شورای اسلامی با دولت به نحو مسالمت آمیز عمل خواهد کرد.


برخی در مجلس به دنبال جلوگیری از رای دادن به بسیاری از وزرا بودند

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده به هنگام رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت دهم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی ها دراین جریان به دنبال این بودند که بسیاری از وزرا رای نیاورند اما رهبری با درایت خود پیام بسیار مهمی را صادر کردند و اجازه ندادند این تصمیم عملی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هشتم فاقد استراتژی است تاکید کرد: تجزیه مجلس شورای اسلامی خوب است اما وقتی استراتژی در آن وجود نداشته باشد نمی توان مشکلات و بحران ها را هدایت و برای آن چاره اندیشی کرد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در پاسخ به این سؤال که چشم انداز برون رفت از فتنه را چگونه ارزیابی می کنید گفت: من معتقدم این انقلاب مقدمه ظهور امام عصر(عج) است و تنها انسان های خالص را در این راه با خود می برد و ناخالص ها نمی توانند در این مسیر شمشیر بزنند.


یکی از خطاهای هاشمی انتقاد به عزل صانعی از مرجعیت بود

حسینیان در خصوص رییس مجمع تشخیص و فرزندان وی نیز گفت: یکی از خطاهای ایشان این بود که تصمیم اخیر جامعه مدرسین در خصوص مرجعیت صانعی را در تاریخ بی سابقه دانست در حالی که خود ایشان در جریان شریعتمداری از اعلام نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خطبه های نماز جمعه قدردانی کرده و از آن به عنوان دستاوردی بزرگ یاد کرد.

این فعال سیاسی در ارزیابی خود از فتنه ها و بحران های اخیر در جامعه خاطرنشان کرد: شکی نیست در اینکه حوادث بعد از انتخابات و اتفاقات ناگواری که در تهران رخ داد نوعی بحران بود و عده ای با هتاکی و حرمت شکنی افزون بر اهانت به مقدسات و ارکان نظام خسارت های بسیاری به اموال عمومی و نوامیس مردم وارد کردند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، حضور حماسی مردم در تظاهرات نهم دیماه را نشانگر پایبندی ملت به آرمان های امام و رهبری دانست و گفت: با آگاهی و بصیرتی که مردم به دست آوردند جریانات کشف شد و بعد از نهم دیماه نظام و ملت ایران از قدرت کم نظیر و بی بدیلی برخوردار شدند و دشمنان قسم خورده انقلاب نیز پیام حضور حماسی مردم ایران را شنیدند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد