سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>آلوده سازی ایرانیان با پروژه فساد جنسی

 

آلوده سازی ایرانیان با پروژه فساد جنسی

 

استفاده از دختران و عنوان مانکن‌های متحرک مبتذل در فروشگاه‌ها و معابر عمومی ورود مشروبات الکی خارجی بیمه شده فروش سی دی های مبتذل مستهجن و غیر اخلاقی ارزانتر از سی دی های خام و ... همه و همه از توطئه‌های از پیش طراحی شده توسط باندهای تبهکار و با پشتوانه غربی ها است

به گزارش پارسا؛  ظهور و بروز انقلاب اسلامی که ماهیتی ستیز جویانه با فرهنگ منحرف و منحط غرب و منافع نامشروع اردوگاه استکباری دارد، همواره با تهدید‌هایی مواجه بوده است، آنها که با انواع تهدیدها تحمیل جنگ و فشارهای بین المللی در مقاطع مختلف نتوانستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند به تهدید نرم روی آورده و بی‌ثباتی و بحران سازی در داخل را به صورت مختلف در پیش گرفتند نکته قابل توجه این است که این نوع تهدید در کشورهای مختلفی جواب داده بود.
اسناد تاریخی حاکی از آن است که فرانسوی‌های برای به زانو در آوردن الجزایر بحث گسترش بی‌حجابی را در پیش گرفتند پیش از آن حتی مسیحیان اروپا در اندلس که در اختیار مسلمانان بود، با رواج بی بند و باری آن را به سقوط کشانیده و موجب خارج شدن این سرزمین از دست مسلمانان شدند. و مهمتر از همه سیاست‌های پهلوی او و دوم در ترویج فساد و بی‌‌بند و باری در کشور بود که سعی می‌کردند ایران را برده بیگانگان کنند.
این سیاست بعد از انقلاب از سوی بیگانگان دنبال شد و 5 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی (دی ماه 1363) در کنفرانسی که در دانشگاه تل آویو برگزار شد، یکی از راههای مبارزه با انقلاب اسلامی را گسترش بی حجابی و بی بندوباری در جامعه عنوان کردند. در همین راستا در سال 1377 مدیر انستیتوی بین‌المللی استراتژیک لندن پیشنهادهایی را برای به زانو در آوردن کشورهایی مستقل از جمله ایران در برابر غرب مطرح کرد. سگال در مقاله‌ای با ذکر این که برای مهار کشورهای مستقل باید فرهنگ و اقتصاد آنها را آلوده کرد، تاکید می‌کند: آلوده سازی شیوه های فراوانی دارد که تجارت با دشمن ایجاد طبقه متوسط غیر سیاسی و بی علاقه به سیاست از جمله آنهاست. گسترش طبقه متوسطی که علاقه‌ای به فداکاری برای ایدئولوژی اصولگرا ندارد، از راه‌های اصلی آلوده سازی جوامع است.
مدیر انستیتوی مذکور در ادامه مقاله خود با صراحت تاکید می کند «کشورهای اسلامی و آیت الله‌ها را با ترویج سکس و فرهنگ والت دینی در سرزمین‌هایشان به محاصره در آوریم».
وی در بخش دیگری از مقاله‌اش استفاده از زنان هرزه، توریسم و تکنولوژیی‌های جدید اطلاعاتی را از ضرورت‌های آلوده سازی خواند و می نویسد: «دموکراسی ها (غربی‌ها) چیزی کمتر از تسلیم کامل دشمنان خود، نمی‌پذند. سگال همچنین تاکید می‌کند: مهار کافی نیست، آلوده سازی مهمتر است.
چند سال پیش نیز یک ژنرال آمریکایی که ربط وزارت دفاع (پنتاگون) با کنگره آمریکا بود، اعتقاد و ایمان جوانان ایرانی را خطرناکتر از حتی برخورداری کشورمان از سلاح هسته‌ای اعلام کرده و گفته بود برای این که آمریکا در جنگ با ایران تلفات کمتری بدهد و پیروز شود باید ایمان را از جوانان ایرانی بگیرد.
نکته قابل تامل اینکه همزمان با طرح هایی دشمنان انقلاب اسلامی طی چند سال گذشته در داخل نیز برخی گروه‌ها جناح‌‌ها و جریان‌های سیاسی افراطی که نقش پیاده نظام دشمن خارجی را بازی می کردند و در حاکمیت نیز حضور داشتند، خواسته یا ناخواسته اهداف دشمن را دنبال نموده و زمینه را برای ظهور و بروز معضلات اجتماعی فراهم کردند بنابراین آنچه را که امروز در جامعه به عنوان مفاسد و ناامنی اجتماعی شاهد بودیم میراثی از گذشته  است که منجر به تشکیل باندهای تبهکاری و فساد در کشور شده و امنیت و حیثیت نظام و مردم را هدف گرفته اند.
علاوه بر این استفاده از دختران و عنوان مانک های متحرک مبتذل در فروشگاهها و معابر عمومی ورود مشروبات الکی خارجی بیمه شده فروش سی دی های مبتذل مستهجن و غیر اخلاقی ارزانتر از سی دی های خام و ... همه و همه از توطئه‌های از پیش طراحی شده توسط باندهای تبهکار و با پشتوانه غربی ها است.


بومی سازی فساد در سایت مستهجن
بزرگترین و پر بیننده ترین سایت های مستهجن و سکی فارسی زبان، اینک تعطیل شده‌اند و مدیران آنها که تا چند ماه پیش در آمریکا، کاندا، هند و برخی شهرهای ایران با خیال آسوده از بساطی که به راه انداخته بودند، لذت می بردند اینک در زندان هستند و در انتظار حکم دادگاه؛ حکمی که احتمال می‌رود، برخی از آنه را از دار مجازت آمیزان کند.
در این باره نکاتی چند قابل ذکر است:
1 - سایت‌های مستهجن را در یک نگاه می توان به دو گروه تقسیم کرد گروه اول سایت هایی هستند که صرفا بر روی غریزه جنسی افراد مترکز و با انتشار تصاویر یا مطالبی در این خصوص برای خود به ویژه از بین جوانان جذب مخاطب می‌کنند. اما سایت های گروه دوم، علاوه بر بهره گیری از این غریزه طبیعی، به هنجار شکنی هم می‌پردازند و نه تنها به روابط جنسی می پردازند بلکه همین روابط را نیز مخدوش می کنند و از آن جمله مباحثی چون روابط نامشروع با محارم، ضربدری، همجنس بازی، خیانت به همسر و ... را ترویج می‌کنند.
به بیان خلاصه تر ، گروه اول، به دنبال تحریک جنسی اند ولی گروه دوم، علاوه بر آن انحراف جنسی را پی می‌کیرند. در این بین حتی عملکرد گروه سایت های اول، اگر قابل اغماض باشد، نمی توان به راحتی از کنار سایت های گروه دوم گذر کرد.
به عنوان مثال در این سایت ها مردان متاهل را ترغیب به خیانت به همسران خویش می نمایند یا مقام مادر که همه ما به او احترام می گذاریم را تا حد یک ابزار جنسی حتی برای فرزندان تقلیل می دهند  و نارواترین و شرم آورترین کلمات و تعابیر و داستان‌ها را درباره او به کار می‌گیرند و نظامی این مطالب که قلم از ذکر آنها شرم دارد و حتی حیوانات نیز از چنین رفتارهایی مبرا هستند! در واقع همان طور که ذکر شد، کار کرد این سایت ها فقط تحریک جنسی مخاطب نیست بلکه فراتر از آن انحراف جنسی و لگدمال کردن ارزش‌های انسانی و اجتماعی و اخلاقی است.
مروری بر سایت هایی که اخیرا توسط نیروهای اطلاعاتی سپاه تعطیل و مدیرانشان دستگیر شده اند نشان می‌دهد که این سایت‌ها، در گروه سایت های دوم جای می گیرند و سر تا سر آنها آکنده از تصاویر داستان‌های و کلیپ‌هایی بوده است که حتی در آن حریم معصومانه کودکان نیز مورد تعرض قرار گرفته و به سکس با کودکان نز به طرز وقیحانه‌ و تهوع آوری پرداخته شده است.
همچنین انتشار فیلم خصوصی مردم از جمله فیلم هایی که با دوربین هایی مخفی از زنان و دختران گرفته شده است (در اماکنی مانند اتاق پرو و استخرها و ...) از جمله عملکردهای مشمئز کننده این سایت ها بوده است.
بنابراین آنچه اکنون روی داده فقط تعطیلی چند سایت معمولی مبتذل نبوده، بلکه جمع کردن بساط گروه هایی بوده است که هنجارشکنی و لگدمال کردن ارزش‌های اخلاقی و انسانی دستور کار دائمی شان بوده است
در سالهای اخیر، حضور این جریان در عرصه اینترنت فضای مجازی را به ویژه برای خانواده ها و نوجوانان به شدت آلوده و کثیف کرده بود.
بنابراین هر چند برخورد با آنها دیر هنگام بود، ولی اقدامی ارزشمند و حتی فارغ از مسایل سیاسی و امنیتی حرکتی در راستای اخلاق گرایی و انسان محوری بود و جا دارد از کسانی که در سالم سازی محیط وب - که همه ما شهروندان آن هستیم - چنین حرکتی را سامان دادندف قدردانی شود.
2 - بسیاری از مدیران و گردانندگان سایت‌های مستهجن از جمله سایت های آویزان، ایکس پرشیا، بیا کلیپ  و ... در خارج از کشور و با برخوردی از برخورداری از برخی امکانات خاص آمریکایی و اروپایی فعالیت می کردند آنها هرگز گمان نمی‌بردند که روزی سر از زندان های ایران در آوردند و با چهره های شطرنجی شده، در مقابل دوربین‌های تلویزیونی ایران، با سرافکندگی از اقدامات شرم آور خویش بگویند.
اما نیروهای اطلاعاتی سپاه با یک طرح عملیاتی بی سابقه و با بهره گیری از توانمندی های فنی خاص توانستند در گام اول افراد در آمریکا، کانادا اروپا و هند شناسایی کنند و سپس با با شگردهایی - که جزئیات آن طبیعتا اعلان نشده است - آنها را به داخل ایران بکشانند و بدین ترتیب کسانی که تا دیروز در خارج از کشور برا انواع برخورداری ها در راس سایت‌های مستهجن بودند. ناگهان چشم باز کردند و خود را در سلول‌ها و در مقابل از بازجوها دیدند تا درس عبرتی باشند برای دیگران و بدانند که آه خانواده هایی که اقدامات آنان، فروپاشی شان را باعث شده است، سرانجام دامنگیر شان شده است.
شناسایی و دستگیری این افراد که با رعایت اصول ایمنی و امنیتی ویژه فعالیت‌های اینترنتی کار می کردند آن هم در قاره‌های مختلف دنیا، نشانگر توان اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای ایرانی به ویژه سپاه است که در این ماجرا، نقش برجسته‌ای را ایفا کرد.
3 - در پی انهدام سایت‌های مستهجن فارسی زبان، برخی شبکه های ماهواره‌ای این اقدام را سیاسی و مقابله با آزادی بیان دانستند و مدعی شدند که مدیران سایت‌های سکسی، فقط داشته‌اند عقاید خود را ابراز می کرده‌اند!
این ادعا، برای کسانی که ولو یک بار هم از این سایت‌ها دیدن کرده‌اند، مضحک‌تر از آن است که حتی قابل پاسخگویی باشد ولی اگر آزادی بیان و فعالیت سیاسی از دیدن اینان، آموزش وقیحانه تجاوز به محارم و تعرض به کودکان و رابطه با همجنسان است، باید گفت که حق با آنهاست و البته چه ناشیانه دست خود را رو کرده‌اند!
4 - اما از منظر اجتماعی نیز ماجرای سایت‌های مستهجن در ایران قابل تامل است. اطلاعاتی که سایت مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه سایت گرداب درباره متهمان پرونده و فعالیت‌های آنان منتشر ساخته، حاوی واقعیت‌های تکان دهنده ای است. از جمله اینکه یکی از همین شبکه‌ها سکسی توانسته بود بیش از 300 هزار کاربر ثبت نام شده جذب کند.
به بیان دیگر حدود نیم درصد جمعیت کشور عضو این شبکه بوده‌اند یا کلیپ‌های غیر اخلاقی منتشر شده در یکی از همین سایت‌هاف 3 میلیون و 200 هزار بار دانلود شده بود. همه اینها در حالی است که سایت‌های مذکور در ایران فیلتر شده بودند و دسترسی به آنها جز از طریق فیلتر شکن برای عموم میسر نبوده است.
همچنین با توجه به سرعت پایین اینترنت و مشکلات کار کردن با فیلتر شکن ها قطعا بسیاری از افراد موفق به دانلود نشده اند والا آمار موجود، قطعا بسیار بالاتر می‌باشند اینها همه نشانه‌های نگران کننده ای است که از وجود یک بحران جنسی خاموش و خطرناک در کشور خبر می دهد که عملا گاه از سطح غریزه نیز می‌گذرد و به ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی می رسد.
این نکته ای است که سیاستگذاران جامعه باید آن را جدی بگیرند و چاره‌ای عاقلانه و فارغ از شعار زدگی و کلیشه‌ها برای اندیشه کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ساجد چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:18 http://http://www.siasatnegareh.blogfa.com/

عکس اردوگاه آموزسی مخفی کروبی در جنوب عراق در آدرس زیر

http://www.siasatnegareh.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد