سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>پدیده آرایش کردن دختران جوان در ایران

 

پدیده آرایش کردن دختران جوان در ایران

  

طی چند سال اخیر متاسفانه در جامعه ایرانی اسلامی ما، آرایش کردن زنان و دختران جوان به قدری باب شده که این موضوع ظاهراً به یک عرف غلط تبدیل شده است//طبق بررسی های به عمل آمده اینطور به نظر می آید که رابطه آرایش کردن با افزایش سن در بین زنان رابطه ای معکوس است.

این روزها استفاده از مواد آرایشی به یک رویه عادی در بین دختران و زنان جوان ما بدل شده است.

به گزارش جهان نیوز؛ طی چند سال اخیر متاسفانه در جامعه ایرانی اسلامی ما، آرایش کردن زنان و دختران جوان به قدری باب شده که این موضوع ظاهراً به یک عرف غلط تبدیل شده است.
 
گرایش روزافزون زنان و دختران جوان ایرانی به آرایش کردن آن هم درست در زمانی که می‌ِ توانند زیبایی، این موهبت الهی را به طور طبیعی داشته و تنها با رعایت نکات ساده ای در طول زمان با حفظ و تقویت آن سعی در دوام دراز مدت آن داشته باشند با احساس افزودن به این زیبایی طبیعی و یا عادت کردن به چهره ی همیشگی اشان باعث می‌ِشوند که گاهی بهترین دوران زندگیشان را به تغییر در انواع آرایشها و پیرایشها بگذرانند.

بنابر بررسی های انجام شده توسط خبرنگار ما، با افزایش گرایش دختران و زنان جوان به آرایش و استفاده از مواد آرایشی، قیمت این مواد به طور تصاعدی بالا رفته و نرخ دستمزد آرایشگاه های زنانه تا 120 درصد افزایش داشته است.
 
این درحالی است که فکر، پول و وقت ارزشمند این دوران جوانی را با یک برنامه ریزی حساب شده می توان به بهترین شکل مورد بهره برداری قرار داد.

متاسفانه بررسی‌ها نشان می‌دهد دختران  و زنان جوان به طور متوسط هر روز نزدیک به 17 محصول آرایشی از لاک ناخن گرفته تا رنگ مو و ... را مصرف می‌کنند، این در حالی است که مصرف این محصولات در آن دسته از بزرگسالانی که از این مواد استفاده می کنند به کم‌تر از 13 محصول در روز کاهش پیدا می‌کند.

در واقع آرایش کردن به معنی بازگرداندن زیبایی و نشاط به چهره است و این زمانی برای صورت مفید است که چهره زیبایی خود را از دست داده باشد نه در دوره ای که اوج زیبایی و نشاط و سر زندگی صورت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد