سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>در دادگاه متهمان فاش شد

دم آشوبگران عاشورا در اسرائیل پیدا شد  

 

در دادگاه متهمان فاش شد ارتباط محفلی آشوبگران عاشورا با اسرائیل
در جریان برگزاری نخستین جلسه محاکمه متهمان آشوب های روز عاشورا تصریح شد که آشوبگران این روز ارتباط محفلی با اسرائیل داشته و رژیم صهیونیستی به هدایت آنها پرداخته است.

به گزارش کیهان، اولین جلسه دادگاه آشوبگران روز عاشورا دیروز به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. در این جلسه دادگاه که پنج نفر از متهمان حضور داشتند فرصت رسیدگی به اتهامات دو تن از آنان فراهم شد.
مقدمه کیفرخواست
البته پیش از دفاعیات متهمان مذکور، نماینده مدعی العموم به قرائت مقدمه کیفرخواست های صادره علیه آنان پرداخت و گفت: طی 30سال عمر با برکت جمهوری اسلامی، دشمنان قسم خورده که از اقدامات براندازانه خود از طریق سخت افزاری (اقدامات تروریستی، جنگ های مسلحانه خیابانی، جنگ تحمیلی و...) همچنین تحریم های گسترده اقتصادی، سیاسی و مالی طرفی نبسته بودند، به زعم خود فرصت انتخابات دهم ریاست جمهوری را مجالی برای بکارگیری اهداف شوم خود، علیه ملت ایران در قالب تئوری ها و چارچوب های جنگ نرم یافتند و در این راه تلاش کردند با بکارگیری تمامی امکانات خود از جمله بسیج رسانه ها و شبکه های ماهواره ای ضمن ایجاد تردید و ناامیدی به آینده کشور، تئوری جنگ نرم را کلید بزنند.
یکی از موسسات پژوهشی وابسته به دستگاه های اطلاعاتی آمریکا (موسسه بروکینگز) چند ماه قبل از انتخابات دهم ریاست جمهوری گزارشی با عنوان «راهکارهای آمریکا در قبال انتخابات دهم ریاست جمهوری» در اختیار دستگاه های اطلاعاتی امنیتی این کشور قرار می دهد.
براندازی نرم بهترین راهکار آمریکا
در ادامه مقدمه کیفرخواست آمده است: در گزارش موسسه آمریکایی ضمن اعلام «براندازی نرم» به عنوان مناسب ترین راه و بهترین راهکار پیش روی آمریکا برای تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان می کند که این مسیر کمترین هزینه ها را به دنبال دارد. این گزارش هدف اصلی این گزینه را براندازی حکومت ایران و ایجاد حکومتی که بیشترین همراهی را با منافع آمریکا داشته باشد، عنوان کرده است.
در این گزارش مهم ترین مشکلات پیش روی آمریکا در راستای براندازی نرم عبارتند از: جمهوری اسلامی ایران به علت پشتوانه های خوب مردمی، همه بحرانها از جمله جنگ، انزوای بین المللی، بی ثباتی، حملات تروریستی و نظایر آن را سپری کرده است، با این حال حکومت ایران بسیار مستحکم است.
حمایت آمریکا از جریانات برانداز داخلی، موجبات نفرت بیشتر مردم ایران از آمریکا را فراهم می سازد.
نظام جمهوری اسلامی به لحاظ مبانی دینی و مشروعیت مردمی قادر است که در مقابل اقدامات براندازانه داخلی و خارجی به خوبی از خود محافظت کند.
ذوق زدگی رژیم صهیونیستی
از آشوب های عاشورا
بهره برداری از حوادث و آشوب های به وجود آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری تا روز عاشورا و برنامه ریزی جهت براه انداختن آشوب های این روز، از جمله اقداماتی بوده که در دستور کار دشمنان انقلاب قرار داشته است که در این راستا جریانات سکولار، گروهک های ضدانقلاب، سلطنت طلب ها، منافقین و فرقه ضاله بهائیت و... در روز عاشورا از نکات قابل توجهی است که اقدامات و اهداف گروهک های ضدانقلابی و غیرقانونی مخالف برای ضربه زدن به نظام را نشان می دهد.
از سوی دیگر پس از حادثه روز عاشورا، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس ضمن تحسین اقدام اغتشاشگران بر لزوم بکارگیری بیشتر آمریکا از فضای مجازی اینترنت در راستای براندازی جمهوری اسلامی ایران سخن گفته و به این ترتیب نقش بیگانگان را به وضوح برملا کرد.
در این راستا دشمنان قسم خورده انقلاب که قبل و پس از انتخابات تمامی امکانات و توانایی های خود را در راستای تزلزل در ستون نظام اسلامی (اصل ولایت فقیه) بسیج کرده بودند، به زعم خود تلاش کردند با آوردن همه توان تشکیلاتی خود در روز عاشورا، ضربه اساسی را بر نظام وارد سازند که با حضور به موقع ملت بزرگوار ایران، این توطئه خنثی گردید.
نگاهی به واکنش های بیگانگان پس از عاشورا نشان می دهد که دشمنان انقلاب اسلامی درصدد بودند از طریق:
تشدید مخالفت ها و القای سقوط نظام پس از عاشورا.
تشدید اقدامات ساختارشکنانه علیه نظام اسلامی.
حمایت از ساختارشکنی در روز عاشورا توسط وزارت امور خارجه کشورهای اروپایی آمریکا، سازمان عفو بین المللی و...
تحریک مردم به آشوب ها و حضور در درگیریها.
القای ناتوانی دولت در برخورد با اقدامات براندازانه اغتشاشگران به اهداف خود برسند که به فضل الهی ناکام ماندند.
حضور منافقین، سلطنت طلب ها و سایر گروهک ها به صورت سازمان یافته در اغتشاشات روز عاشورا زمینه تعرض به مقدسات اسلامی را فراهم ساخت.
ارتباط محفلی آشوبگران با اسرائیل
در این رابطه تعداد قابل توجهی از گروه های منحرف که ارتباطات محفلی از طریق سیستم مجازی با یکدیگر داشته اند، به همراه عناصر فرقه ضاله بهائیت که برای فتنه انگیزی در روز عاشورا مستقیماً به سران فرقه در اسرائیل وصل و توسط آنها هدایت می شدند در دستجات 3 الی 4 نفره در قبل از فتنه روز عاشورا در مکان هایی مستقر و پلاکاردها و بنرهای اهانت آمیز علیه نظام و مقدسات را تهیه و به خیال باطل خود اعلام نموده بودند که باید در روز عاشورا کار نظام اسلامی یکسره شود.
از همین رو در حالی که ملت شهیدپرور ایران در روز عاشورا در تکیه ها و مساجد مشغول عزاداری بودند، گروه ها و شبکه های مرتبط منافقین، سلطنت طلب ها، فرقه ضاله بهائیت و گروهک های غیرقانونی، با هلهله و سوت و کف، ضمن اهانت به مقدسات، ضرب و شتم، هتک حرمت و توهین به عزاداران حسینی(ع) و مامورین انتظامی، مرتکب جرائم مهمی مانند محاربه و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور شدند و حتی از انجام جرایم بر ضد عفت و اخلاق عمومی و احتراق، تخریب و اتلاف اموال عمومی و خصوصی به قصد مقابله با نظام اسلامی دریغ ننمودند.
آموزش آشوبگران در کشورهای اروپایی
در این رابطه منافقین دستگیر شده که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن فرزندان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی علی الخصوص در طول هشت سال جنگ تحمیلی نقش مؤثری ایفا کردند، اعتراف کرده اند که برای ایجاد ناامنی، آشوب و اغتشاش، تجمعات و تظاهرات غیرقانونی، خاصه به بهانه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و حوادث بعد از آن، به کرات در مقر این گروهک ملحد و محارب در عراق و سایر کشورهای اروپایی آموزش ترور و آشوب دیده اند و در اقاریر تکمیلی خود اعتراف نموده اند که در همان ایام انتخابات ضمن جاسوسی و جمع آوری اطلاعات، حضور فعالی در تمامی تجمعات غیر قانونی و ضد انقلابی در بعد از انتخابات داشته و به صورت سازماندهی شده مأموریت هایی از قبیل بمب گذاری، ترور و انتساب آن به نظام، نصب تراکتهای تبلیغاتی، شعارنویسی، تخریب و به آتش کشیدن اموال اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور ایجاد نارضایتی در بین مردم و کسبه را بر عهده گرفته و فیلم صحنه های درگیری، آشوب و اغتشاشاتی را که خود به وجود آورده بودند در اختیار عناصر و سرپل های نفاق در خارج از کشور و عوامل اطلاعاتی دشمن و شبکه های معاند خارجی قرار داده اند.
در پایان کیفرخواست مذکور تأکید شده که با استناد به تحقیقات و بررسی های بعمل آمده، گزارش مأمورین، اقاریر متهمان و محتویات پرونده و ارتکاب اعمال مجرمانه متهمان در روز عاشورا، از ریاست محترم دادگاه تقاضای اشد مجازات درباره آنان می شود.
متهم ردیف اول: فیلم آشوب ها را
به منافقین می دادم
در ادامه جلسه دادگاه و پس از قرائت کیفرخواست متهم ردیف اول، این متهم برای دفاع از خود ضمن معرفی کامل خویش اظهار داشت: من سال 87 برای دیدار با برادرم در قرارگاه منافقین به صورت غیرقانونی از کشور خارج شدم تا در آنجا با برادرم دیدار کنم. وی که خود را فردی معتاد به استعمال تزریقات معرفی می کرد، افزود: خانمی به تلفن همراهم زنگ زد و از من خواست که برای دیدن برادرم به اردوگاه اشرف بروم.
به گزارش فارس این متهم با بیان اینکه برادرش 7 الی 8 سال است در قرارگاه منافقین زندگی می کند تصریح کرد: من هیچ چیزی را بلد نبودم و حتی از دانستن کوچکترین مسائل عاجز بودم به همین دلیل بنابه درخواست این خانم، به مریوان رفتم یک نفر که عکس من را به همراه داشت مرا به صورت قاچاق از کشور خارج کرد. وی با اشاره به این که دو عموی او به دلیل ارتباط با گروهک تروریستی رجوی اعدام شده اند گفت: هیچ گاه امکان مالی برای من که به بیرون از کشور بروم وجود نداشت.
وی در ادامه گفت: به هنگام بازگشت از اردوگاه اشرف در کردستان عراق بازداشت شدم.
متهم ردیف اول در پاسخ به این سؤال قاضی که آیا شما اطلاعاتی به منافقین داده اید گفت: آنها از من سؤال می کردند اما من نمی توانستم پاسخ آنها را بدهم چرا که شرایط را نمی دانستم به همین دلیل آنها یک آدرس ایمیل دادند البته به هنگام بازگشت در کردستان بازداشت شدم و به مدت یک سال و نیم در زندان ماندم. وی همچنین گفت: بعد از آزادیم روزی خانمی زنگ زد و من به وی گفتم که آزاد شدم.
متهم ردیف اول ادعا کرد که در روز 13 آبان و 16 آذر در اغتشاشات حضور نداشته است و در پاسخ به این سؤال که شما در اعترافات خود حضور در اغتشاشات 13 آبان و 16 آذر را رد نکرده بودید گفت: در روز قدس در کنار مسجدالجواد ایستاده و کنجکاوانه به آشوب ها نگاه می کردم البته دو فیلم تهیه کردم و برای منافقین فرستادم از قتل ندا آقا سلطان نیز فیلمی تهیه و در اختیار منافقین گذاشتم.
در ادامه قاضی صلواتی از متهم ردیف اول درباره متن کیفرخواست او توضیح خواست که این متهم گفت: بعد از آزادیم از زندان به تهران آمدم در تهران همواره هراس داشتم که دستگیر شوم به همین دلیل برای مسافرت به همراه 50 نفر به بابلسر رفتیم؛ در بابلسر با مراجعه به یک کافی نت ایمیل خود را بررسی کردم که منافقین طی ایمیلی از من خواسته بودند به شعارنویسی روی دیوارها بپردازم که من هم این کار را کردم.
متهم ردیف دوم: هر کاری منافقین خواستند انجام دادم
متهم ردیف دوم نیز ضمن اعتراف به ارتباط با منافقین اظهار داشت: تا مردادماه تنها با سرپل منافقین ارتباط ایمیلی داشتم و در این ارتباطات سرپل منافقین از من می خواست که دوستانم را هم با وی آشنا کنم.
این متهم با اشاره به حضور خود در تجمعات غیرقانونی گروه به اصطلاح مادران عزادار تأکید کرد: در تجمعات این گروه شرکت می کردم و عکس شهدای به اصطلاح سبز را در اختیار آنها گذاشته و زمانی که آنها عکس ها را در دست می گرفتند از آنها فیلم برداری می کردم. البته فراموش کردم که آیا این فیلم ها و عکس ها را به منافقین داده ام یا نه!
وی در ادامه خاطرنشان کرد: از شب قبل از عاشورا به همراه متهم ردیف اول این پرونده در منزل یکی از فامیل ها که با منافقین در ارتباط بود خوابیدیم، البته در سفری که خانوادگی به بابلسر داشتیم از شعارنویسی ها نیز فیلمبرداری کردیم.
این متهم تصریح کرد: سرپل منافقین به من می گفت که باید اسم مستعار داشته باشی که من هم قبول می کردم، از من می خواست که اقداماتی را انجام دهم که بنده هم انجام می دادم لذا اصلا نمی دانستم که آنها چه می خواهند بکنند!
قاضی: گروهک منافقین محاربند
بنابراین گزارش، قاضی صلواتی در بخشی از جلسه محاکمه آشوبگران در پاسخ به اظهارنظر وکیل متهم ردیف اول که مرکزیت منافقین در عراق را از بین رفته دانسته بود، گفت: گروهک منافقین همچنان مشمول ماده 186 در قانون مجازات اسلامی هستند.
گفتنی است در بند 186 قانون مجازات اسلامی آمده که هر گروه یا جمعیت متشکل که در برابر حکومت اسلامی قیام مسلحانه کند مادام که مرکزیت آنها باقی است تمام اعضاء و هواداران آن، که موضع آن گروه یا جمعیت یا سازمان را می دانند و به نحوی در پیشبرد اهداف آن فعالیت و تلاش مؤثر دارند محاربند اگرچه در شاخه نظامی شرکت نداشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد