سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>سرخوردگی فتنه گران برای سوء استفاده از مناسبت های مذهبی و ملی

سرخوردگی فتنه گران برای سوء استفاده از مناسبت های مذهبی و ملی
 

سردرگمی و اختلاف در میان محافل ضد انقلابی حامی جنبش سبز شدت یافته است.


 

سایت ضد انقلابی ایران گلوبال، از سرخوردگی فتنه گران برای سوء استفاده از مناسبت های مذهبی و ملی خبر داده و می نویسد: "پاشنه آشیل جنبش، ادامه حرکت بر بستر مناسبت های رژیم است. این رژیم طی 7 ماه گذشته، تلفات بسیار به ما زده است و هر بار باید منتظر یک مناسبت درون رژیمی باشیم. ما موفق نشده ایم حتی یک اعتصاب را شکل بدهیم. چرا؟ کسانی که تلاش کردند امتحانات در دانشگاه را به هم بزنند مورد حمایت مردم و دانشجویان قرار نگرفتند. در اعتراض به حمله علیه کروبی در قزوین جز لینک نویسی کاری نکردیم. در اعتراض به تداوم عملکرد رسانه های رژیم به ویژه کیهان حرکت مستقلی نداشتیم. در اعتراض به دستگیری های پس از عاشورا، کاری نکردیم. چرا؟ ما محدود شده ایم، آن هم به وسیله خودمان. ما باید ولو یک گردهمایی کوچک داشته باشیم تا قبح حرکات یکنواخت گذشته شکسته شود و بی پروا شهامت استقلال عمل در مقابل رژیم را تجربه کنیم. " (گفتنی است نویسندگان این سایت در خارج از کشور حضور دارند و اغلب به تحمیق برخی مخاطبان ساده دل خود پرداخته اند).
در این میان سایت ضد انقلابی خودنویس با اشاره به تقلای بی حاصل میرحسین موسوی که تلاش کرده بود اوباش هتاک و حرمت شکن در روز عاشورا را "مردم خداجو " جا بزند، خطاب به موسوی نوشت: از قرار معلوم شما اطلاعات موثقی از "مردم خداجوی " دارید اما آیا مردم غیر خداجو در بین معترضان عاشورای امسال نبودند؟ یا اینکه مهم نیستند؟ مگر اذعان نکرده اید که جنبش سبز متکثر است. آیا بهتر نبود از غیرخداجویان هم نام می بردید؟ شما از کجا به این نتیجه رسیدید که معترضان روز عاشورا مردم خداجو بوده اند. لفظ "عزاداران حسینی " هم در بیانیه شما خطاب به معترضان در روز عاشورا مشکل آفرین به نظر می رسد. استفاده از عناوینی نظیر مردم خداجو برای بسیاری که زیر این عنوان طبقه بندی نمی شوند، ناشی از توهم واقع گریز و پناه بردن به رویکردهای کم عمق و گول زننده است... بنده و بخش قابل ملاحظه ای نظیر من اصلاً دنباله رو اباعبدالله الحسین ]علیه سلام[ نیستیم. شما از سر خود نمی توانید درباره کلیت جنبش صحبت کنید.
"اخبار روز " ارگان گروهک فدائیان خلق هم با اشاره به تظاهر به مذهب از سوی برخی سران فتنه تصریح کرد: به گفته آقای موسوی جنبش سبز، یک جنبش رنگین کمانی و چند صدایی است و حال سوال این است که علت تلاش برای ایجاد اتاق فکر مذهبی چیست؟ سکولاریسم و نفی اسلامیت خط قرمز حکومت است و خارج از این چارچوب با کسی گفت وگو نمی کند. نیروهای دموکرات، سکولار و چپ نخواهند پذیرفت که پله ترقی و سوروسات دیگران در جنبش سبز باشند.

 

 

 

گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد