سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>مناظرات و دم خروس

 

آقای اطاعت چرا دروغ می گویی؟؟

 

یک کارشناس سیاسی نوشته است: آقای اطاعت چرا راست حرف نمی زنی ؟ چرا نمی گویی به ماها و من در تهران رای نداده اند چرا دروغ می گویی ؟ چرا می گویی مرا رد صلاحیت کرده اند؟

 

متن یادداشت حجت الاسلام والمسلمین منصور غفوری امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرک شهید محلاتی که در اختیار فارس قرار گرفته به شرح به شرح ذیل است:
اخیراً صدا وسیمای جمهوری اسلامی در حرکتی ارزشمند که یکی از تدابیر رهبر حکیم انقلاب در خطبه نماز جمعه معروف بود اقدام به برگزاری مناظراتی در برنامه بسوی فردا نموده است ، اگر چه در خصوص زمان ، مجری ، مهمانان و ... هر کدام جداگانه باید بحث نمود اما اجمالا می توان تشکر نمود و یاد آوری کرد که یکبار دیگر عیوب مناظرات زمان انتخابات در نگاه رهبر معظم انقلاب را مرور کرده و با حذف آنها و مراقبت از ابتلا به آن عیوب این کار خداپسندانه را ادامه دهید ، اما آنچه در مناظره آقایان ((زاکانی و اطاعت)) خیلی پیام داشت این بود که آقای اطاعت نتوانست از تاکتیک بخشی از اصلاح طلبان یعنی (( دروغ گویی)) فاصله بگیرد و به قول معروف در این مناظره دم خروس پیدا شد .
قضیه این است که در پی اظهارات احساسی آقای اطاعت ، عدم اقبال مردمی را، به رد صلاحیت نامزدهای آنان در مجلس هشتم مرتبط نمود. وقتی که مجری مناظره از آقای اطاعت پرسید (( آیا شما هم رد صلاحیت شده بودید؟))ایشان فرمود، ((بله))خوب برای بینندگان عمومی برنامه اصلاً این ((دروغ گفتن)) مشخص نیست ، و برادر خوبم آقای دکتر زاکانی و مجری برنامه هم به هر دلیلی این ((دروغ گویی )) را فاش نساختند،اما آقای اطاعت و تمامی دوستان ایشان بدانند که دلسوزان نظام اسلامی که چند ماه است اتهام ((دروغ گویی)) به نظام را با خون دل و صبورانه تحمل کردند برای اثبات دروغ گویی شماها اسناد فراوانی دارند ولی چون شماها، بنای بر لج بازی دارید چاره ای جز صبر ندارند تا اینکه دست شما رو شود . و خدا را شکر که آقای اطاعت اولین سند دروغ گویی خود و بسیاری از همفکرانش را لو داد ؛ آری ، ملت رشید ایران انتخابات 24 اسفند سال 86 را فراموش نکرده اند، رقابت اصولگرایان و ائتلاف اصلاح طلبان در کشور فراموش نشدنی است ، لیست ائتلاف اصلاح طلبان در تهران که در اندازه های مختلف توزیع شده بود و جمله بزرگ ((به یاران خاتمی رای می دهیم )) را نباید فراموش کرد.
همان لیستی که نفر اول آن آقای سید محمد صدر با کد انتخاباتی 56 ب 232 بوده و نفر آخر آن آقای وحید محمودی با کد انتخاباتی 64 ج 346 بوده و نفر 25 آن لیست آقای جواد اطاعت با کد انتخاباتی 59 الف 457 می باشد .
آقای اطاعت چرا راست حرف نمی زنی ؟ چرا نمی گویی به ماها و من در تهران رای نداده اند چرا دروغ می گویی ؟ چرا می گویی مرا رد صلاحیت کرده اند؟ آیا شما را مردم سالاری دینی از گردونه نمایندگی مجلس هشتم خارج نساخت؟ چرا با خود و مردم و جامعه و قانون رو راست نیستید؟ چرا خجالت نمی کشید؟ گلایه ما از شورای نگهبان است که چرا شما دروغ گویان را تایید صلاحیت نموده است ؟آقای اطاعت در همان مسجد شیراز که در مناظره نامبردید شرکت فرمایید و از آقای دستغیب در خصوص دروغ بستن به نظام و حکومت سئوال کن و بعد توبه و به دیگران هم بگو که مصداق ((ضلوا و اضلوا ))نباشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد