سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>موسوی:قاتلین دانشمند هسته ای"برادران" ما هستند

موسوی:قاتلین دانشمند هسته ای"برادران" ما هستند 

 

- گروهک موسوم به انجمن پادشاهی که پیش از این در دادگاه متهمان کودتای پس از انتخابات برخی سرشاخه های آن به جرم ساماندهی به کانونهای کودتا - ستادهای موسوی - محاکمه شده بودند مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته است.

اعضای انجمن پادشاهی ایران در جریان فتنه‌های پس از انتخابات 22 خرداد نیز با ورود به کشور در تخریب اموال عمومی و اغتشاش نقش داشتند.

به گزارش صراط اعضای این انجمن ضمن حضور در اغتشاشات، وظیفه آموزش شیوه ساخت کوکتل‌ مولوتف و آتش زدن اماکن عمومی را به اغتشاشگران بر عهده داشتند که در جریان دادگاه افشا شد.
انجمن پادشاهی ایران طی اطلاعیه‌ای با تأکید بر اینکه "ما با افتخار اعلام می‌کنیم که محاربیم، آری ما محاربیم "، ترور مسعود علی‌‌محمدی از اساتید دانشگاه تهران را به عهده گرفت.
در اطلاعیه این گروهک آمده است که محمدی در حوادث اخیر به عنوان لباس شخصی نقش مؤثر و فعال داشته است.

با این وصف پرونده جدیدی بر جنایات باند موسوی افزوده خواهد شد. گفتنی است پیش از این موسوی و باند سیاسی وی ضمن حملات پیاپی به نظام جمهوری اسلامی موضع مستحکم ایران در دفاع از تمامیت پروژه غنی سازی اورانیوم را بی تدبیری خوانده بودند.

لازم به یادآوری است که پس از ناکامی پروژه نفوذ منافقین در نهادهای نظام جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب این گروهک با آغاز ترورهای کور، خود را رودر روی ملت ایران قرار داد و این درست همان راهی است که اکنون پیش روی موسوی قرار گرفته است...


اما اشاره به این نکته حساس نیز خالی از فایده نخواهد بود که موسوی پس از برگزاری دادگاه عناصر وابسته به این گروهک تروریستی آنها را فرزندان و برادران خود خوانده بود. موسوی در بیانیه شماره 10 خود پس از پخش تلویزیونی اعترافات تکان دهنده یکی از اعضای شاخص این گروهک محارب به نام "محمد رضا علی زمانی" نوشت:

می‌گویند فرزندان انقلاب در دادگاهی که دیروز تشکیل شده بود به ارتباط با بیگانه و برنامه‌ریزی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی اعتراف کرده‌اند. اینجانب در سخنان آنان دقیق شدم و در حقیقت آن چنین چیزی نیافتم، بلکه شنیدم که با ناله‌ای عمیق از سرگذشت دردناک خود در این پنجاه روز می گفتند.
مردم ما با فرزندان خود که دیشب پس از ۵۰ روز بی‌خبری چهرةشان را دیدند احساس همدردی می‌کنند. برادران ما! غمگین نباشید. بدانید که مردم وضعیت شما را درک می‌کنند(!) و می‌دانند که حفظ جان شما واجب‌تر از هر چیز دیگر است (!) زود خواهد بود که ملت محاکمه مرتکبین این فجایع را شاهد باشد و بازجویان و شکنجه‌گرانی که این‌گونه با جان و آبروی او بازی می‌کنند بشناسد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد