سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بازداشت 8 نفر به جرم کشف حجاب در تهران

بازداشت 8 نفر به جرم کشف حجاب در تهران

به گزارش جهان به دنبال فراخوان شبکه های ماهواره ای و سایتهای ضد انقلاب، روز پنجشبه 19 دی تعداد انگشت شماری از دلبستگان به شبکه های سلطنت طلب اقدام به کشف حجاب نمودند.

یک فرد مطلع در این زمینه به خبرنگار جهان گفت: در این روز علاوه بر توقیف 34 خودرویی که سرنشینان آن با حجاب نا متعارف در سطح شهر تردد داشتند، 8 نفر نیز اقدام به کشف حجاب نمودند که توسط نیروی انتظامی بازداشت و روانه زندان شدند.

بنابراین گزارش با اینکه قبلا اعلام شده بود 16 بهایی در جریان حرمت شکنی ها و اغتشاشات روز عاشورا بازداشت شده اند، اما تحقیقات اولیه از بازداشت شدگان نشان می دهد که حداقل 80 نفر از اعضای فرقه ضاله بهائیت در بین بازداشت شدگان وجود دارند.

لازم به ذکر است طبق اطلاع یک منبع آگاه، 60 درصد از بازداشت شدگان روز عاشورا ساکن تهران نبوده اند.

گفتنی است برخی حرمت شکنی ها و مسائل خلاف دین و انسانیت در روز عاشورا توسط اغتشاشگران به حدی تاسف آور بوده است که از یک ایرانی مسلمان یا اقلیتهای دینی با هر سلیقه سیاسی و فکری بعید بوده است.

علی رضا یکتا جامعه شناس به خبرنگار جهان گفت: بر طبق رویه های فرقه ضاله بهائیت، ازدواج محارم هم امکان پذیر است و بسیاری از حرمت شکنی هایی که در ادیان مختلف منع شده است در این فرقه انگلیسی به عنوان ارزش یاد می شود و به جاست افراد جامعه با سلیقه های سیاسی متفاوت اجازه ایجاد فضایی برای عرض اندام و حرمت شکنی این افراد و اراذل و اوباشی که قطعا در انتخابات نیز شرکت نکرده اند، ندهند.

این جامعه شناس افزود: فضای ملتهب ایجاد شده در کشور موجب شده است تا عناصر فرقه ضاله بهائیت به همراه گروهکهای تروریستی به شدت برای نا امن کردن کشور فعال شوند.

به گفته وی فعالیت اعضای فرقه ضاله بهائیت که ظاهرا اغتشاش در کشور را نوعی استراتژی برای رسیدن به اهداف خود می داند همزمان با احتمال آرام شدن فضای جامعه شدت می گیرد.

گفتنی است اخیرا فعالیت این فرقه برای جذب نیرو به شدت افزایش پیدا کرده و مبلغین فرقه ضاله بهائیت با استفاده از روش‏هاى جذاب، به گفت و گو با مخاطبان خود در مراکز صنفى و تفریحى مشغول شده و آنان را براى گرویدن به بهائیت دعوت می‏کنند.ارائه کتب و فیلم‏هاى مربوط به بهائیت، برگزارى جلسات گفت و گو و برنامه‏هاى تفریحى از جمله شیوه‏هاى تبلیغى بهائیان در نقاط مختلف کشور است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد