سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>گذشت زمان چهره واقعی موسوی را به افکارعمومی نشان داد

غضنفرآبادی در گفتگو با فارس:
گذشت زمان چهره واقعی موسوی را به افکارعمومی نشان داد 

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: تصور برخی از افراد این بود که موسوی فرد دلسوزی است اما با گذشت زمان وی چهره واقعی خود را به ملت نشان داد.

موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به ریزش حامیان جریان فتنه در کشور اظهار داشت: جریان فتنه در ابتدا با پرچم و شعار امام (ره)، ولایت فقیه و قانون اساسی خود را مطرح کردند که موجب شد برخی از افراد نسبت به آنها نظر منفی نداشته باشند.
وی گفت: تصور برخی از افراد این بود که موسوی برای نظام فرد دلسوزی است اما با گذشت زمان وی چهره واقعی خود را به ملت نشان داد.
غضنفرآبادی افزود: موسوی و کروبی با نزدیکی به زمان انتخابات در مقابل نظام و انقلاب جبهه گرفته و با حرص و ولعی که از یک فرد متدین و دلسوز نظام بعید بود به پیش می‌رفتند.
وی با اشاره به اینکه ریاست‌جمهوری، مسئولیتی است که باید برای رضای خداوند و خدمت به مردم باشد گفت: موسوی و کروبی با پول، شعار، دروغ، تهمت، حرمت‌شکنی و با تبلیغات خطرناک و مخربی به عرصه کاندیداتوری وارد شدند.
وی با تأکید بر اینکه توده مردم اطلاع کافی در خصوص عقاید موسوی نداشته‌اند گفت: البته سران فتنه زمانی که قصد فریب مردم را داشتند از طریق سایت‌های خود تلاش می‌کردند مردم متوجه فریب آنها نشوند.
غضنفرآبادی تصریح‌کرد: کاندیداهای شکست‌خورده با ادعای تقلب در انتخابات و با اینکه خود می‌دانستند این ادعا دروغی بیش نیست با احساسات مردم بازی کرده و آنها را به خیابان می‌کشاندند.
وی افزود: با گذشت زمان مردم متوجه فریب سران فتنه شده از این رو ملت از آنها متنفر شده و افرادی که تا قبل از انتخابات از حامیان موسوی و کروبی بودند پس از انتخابات از آنها گریزان شده و این خود موجب ریزش جریان فتنه بود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: فتنه‌گران پس از انتخابات با شعار علیه نظام و ملت، اهانت به ساحت حضرت امام راحل و هتک‌حرمت در روز عاشورا ماسک را از چهره و ماهیت خبیث خود برداشتند و این هم یکی دیگر از علل ریزش جریان فتنه بود.
وی با اشاره به اینکه جریان فتنه هنوز به طور کامل چهره خود را نشان نداده است، گفت: اغتشاشگران با بیانیه‌های خود هنوز ادعای اسلام، نظام و انقلاب را دارند.
وی تأکید ‌کرد: اکنون نظر بیش از 80 درصد از افرادی که موسوی را فردی انقلابی می‌دانستند، تغییر کرده است.
نماینده مردم بم در مجلس گفت: ملت ایران، انقلاب، نظام و امنیت را می‌خواهند و اگر به سوی فردی گرایش دارند به این دلیل است که وی را از بقیه کارآمدتر می‌دانند نه اینکه به فردی رأی دهند که به اساس نظام آسیب رسانده و دشمنان نظام را همراهی کند.
وی افزود: موسوی و کروبی هماهنگ با ملت نبوده و حرف‌های آنها با رادیوهای بیگانه هماهنگ است.
غضنفرآبادی تصریح‌کرد: 99 درصد از افرادی که به نظام جمهوری اسلامی رأی داده‌اند به غیر از عده‌ای خودفروخته و ملحد که اسلام، نظام، انقلاب، امام (ره) و ولایت را قبول ندارند، بر اعتقادات خود راسخ بوده و از آنها حمایت می‌کنند.
وی اظهار داشت: مردم با راهپیمایی روز نهم دی‌ماه نشان دادند هر فردی که علیه نظام، انقلاب و ارزش‌ها در حرکت باشد از نظر مردم مطرود، محکوم و بی‌ارزش است.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تأیید صحبت رئیس‌جمهور که اغتشاشگران را خس و خاشاکی دانست که بر روی دریای خروشان انقلاب قراردارند و نمی‌توانند به آن آسیبی برسانند گفت: افرادی که اموال عمومی را تخریب کرده و امنیت مردم را بر هم می‌زنند جز خس و خاشاک چیز دیگری نیستند.
وی در پایان خاطر‌نشان‌کرد: با توجه به فرمایش امام راحل این نظام جمهوری اسلامی به هیچ فردی متکی نبوده و نظامی الهی و ولایی است و هر فردی که در مقابل آن بایستد نابود خواهد شد

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:47 http://nod321.blogsky.com

با سلام
وبلاگ خوبی داری اما تم وبلاگت جالب نیست نمیشه مطالبو خوند عوضش کن

احمد یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:58

سلام
وبلاگت خیلی خوشگله...
واقعا خدا همهی دشمنای اسلامو لعنت کنه
به امید ظهور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد