سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>ویژه//دفتر صانعی رو به رمالی آورده؟؟

ویژه//دفتر صانعی رو به رمالی آورده؟؟

فرزند آقای یوسف صانعی و تعدادی از مسئولان دفتر وی برای کسب اطلاع از برخی مسائل دفتر به یک رمّال در یکی از شهرهای استان اصفهان مراجعه و از وی در پنج مورد کمک خواسته‌اند.

به گزارش رجانیوز، در این جلسه، لیستی از از افراد مرتبط با آقای صانعی به این رمّال داده و از وی خواسته شده مشخص کند کدامیک از آنان جاسوس جمهوی اسلامی است.

همچنین از از خواسته‌اند مشخص کند دولت فعلی چه زمانی سرنگون می شود.

در بخش دیگری از این جلسه، مسئولان دفتر آقای صانعی با بیان اینکه ما در قم چاپخانه ای داریم که احساس می کنیم نظام در آن دوربین مخفی کار گذاشته است، از این رمّال خواسته‌اند جای دوربین را کشف کند.

در ادامه با درخواست طلسم برای حفاظت از آقای صانعی، از این رمّال خواسته شده است که به قم بیاید و در دفتر مشغول به کار شود.

فرزند و مسئولان دفتر آقای صانعی در حالی مدعی کار گذاشتن دوربین مخفی از سوی نظام هستند که خود در دفتر و خیابان منتهی به آن دوربین کار گذاشته بودند و در برخی موارد بی‌بی‌سی تصاویر همان دوربین‌ها را بلافاصله پخش می‌کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد