سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>یک کاردار اروپایی در حوادث عاشورا دستگیر شده است

علاءالدین بروجردی در خرم‌آباد:
یک کاردار اروپایی در حوادث عاشورا دستگیر شده است 

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یک کاردار اروپایی در حوادث عاشورای حسینی دستگیر شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علاءالدین بروجردی عصر امروز در گردهمایی روسای روابط عمومی‌های استان لرستان در استانداری لرستان با اشاره به حوادث رخ داده در روز عاشورا و حرمت شکنی‌های صورت گرفته از دستگیری کاردار یک کشور اروپایی در تهران در حوادث این روز خبر داد و اظهار داشت: کنگره آمریکا بیش از 60 طرح و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی و 55 میلیون دلار اعتبار برای اجرای این طرح‌های براندازانه اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه در طول 30 سال گذشته کشور ایران شاهد حوادث فراوان و فراز و نشیب‌های زیادی بوده است، خاطرنشان کرد: از زمان اتحاد جماهیر شوروی تا امروز که آمریکا و انگلیس علیه ایران فتنه‌های فراوانی صورت داده‌اند، ایران همیشه علیه این فتنه‌ها ایستادگی کرده است و همه مردم در برابر آن بسیج شده‌اند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب وابسته به ضد انقلاب نیز از تمام ظرفیت‌های خود برای تاثیرگذاری در جامعه و تامین اهداف شوم استکبار جهانی علیه ایران به‌کار گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: حوادث زشت روز عاشورای حسینی بسیار دلخراش بود و حمله به خیمه‌ها و به آتش کشیدن پرچم عزاداری مردم، بخشی از حرکات و تحرکات گروه‌های نفاق و فتنه بود.
بروجردی با بیان اینکه دشمنان انقلاب باید بدانند که تمام ملت‌های آزاده و عدالتخواه جهان، برای امام حسین (ع) به عنوان جاودانه تاریخ بشریت و قیام عاشورا، احترام قائلند،‌ تصریح کرد: در 30 سال گذشته عمر جمهوری اسلامی ما شاهد حوادث فراوانی در زمینه مقابله با نظام بوده‌ایم که از جمله آنها می‌توان به جتگ تحمیلی، هشت سال دفاع مقدس، تحرکات سیاسی و نظامی مانند طبس اشاره کرد.
بروجردی افزود: اما حوادث اخیر به عنوان یک آزمون بزرگ موجب مردودی برخی خواص شد که تصور می‌کردند که در کشور دارای جایگاه و اعتبار هستند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن قسم خورده ایران تا امروز نتوانسته است از کودتا و عملیات‌های نظامی علیه ایران استفاده کند، بیان داشت: در حال حاضر آمریکا به دنبال نوعی تعامل با ایران است و امروز این واقعیت وجود دارد که این کشور دست همکاری به طرف ما دراز کرده است ولی ایران آن را قبول نکرده است.
بروجردی با بیان اینکه متاسفانه در جریان‌های بعد از انتخابات فتنه‌های صورت گرفته توسط بعضی خواص در ایران یک مجرای طبیعی رشد یافته از سوی آمریکا بود، گفت: انتخابات دور دهم ریاست جمهوری نخستین انتخابات ایران نبود که بی‌تجربه باشیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افتخار ملت ما این است که این انقلاب با تقدیم کردن صدها هزار شهید و سرمایه گذاری فراوان به دست آمده است، یادآور شد: ظلم است که با حیثیت و آبروی این ملت به راحتی بازی شود.
وی خاطرنشان کرد: تاریخ این اتفاقات را ثبت خواهد کرد و همانگونه که ما در مورد گذشتگان قضاوت می‌کنیم آیندگان نیز در مورد ما قضاوت می‌کنند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه در برخی کشورها ریاست جمهوری و دیگر مسئولیت‌ها از پدر به پسر به ارث می‌رسد، افزود: در کشور ما تمام مسئولیت‌ها و مناصب اجرایی بر اساس انتخابات و خواست مردم به افراد واگذار می‌شود و این نشانه حاکمیت دموکراسی، آزادی و استقلال در جمهوری اسلامی ایران است.
وی بزرگ‌ترین سرمایه سیاسی و حاکمیتی نظام را تقدیم صدها هزار شهید دانست و تصریح کرد: با اقدامات اخیر ظلم بزرگی به نظام شد و برخی خواص به آبرو و اعتبار کشور لطمه وارد کردند.
بروجردی ولایت فقیه را حلقه مهمی از زنجیره حکومت الهی عنوان کرد و گفت: تلاش آنها این بود که نسل جوان را نسبت به امام راحل، جنگ، انقلاب، شهادت و رهبری بی‌اعتماد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد