سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>تحلیل قاضی زاده هاشمی نماینده اصولگرای مشهد از فرماندهی فتنه

مرکز فرماندهی دو جریان"فتنه و تردید"مجمع تشخیص مصلحت نظام است 

 

برخی از نامه‌ها، مصاحبه‌ها، سکوت‌ها و سخنرانی‌ها که انجام می‌شود،‌ یاد‌آوری دادن جام زهر به امام خمینی (ره) است و مردم باید مراقب باشند تاریخ دوباره تکرار نشو‌د.//آنها با این حرکت سعی داشتند‌ نگاه مردم به سمت پیام ولایت جمع نشود//مرکز فرماندهی دو جریان فتنه و تردید که در زمان انتخابات و بعد از آن فعال شد، از برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نشات می‌گیرد.

به گزارش استقامت به نقل از فارس از مشهد، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز فرماندهی دو جریان فتنه و تردید که در زمان انتخابات و بعد از آن فعال شد، از برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نشات می‌گیرد.
وی افزود: تحلیلی که از ادبیات موجود در بیانیه‌ها، سخنرانی‌ها و خطبه‌های آقای هاشمی و خطی که در رفتار و سخنان دو جریان فتنه و تردید وجود دارد این موضوع را نشان می‌دهد.
قاضی‌زاده با بیان اینکه با توجه به شرایطی که در کشور پیش آمده چهار جریان صحنه‌گردان وضعیت موجود کشور هستند، خاطرنشان کرد: جریان اول جریان ضد انقلاب و همان جریانی‌ست که از همان ابتدا با انقلاب اسلامی و اصل آن سرسازگاری نداشتند و به دنبال تثبیت رژیم شاهنشاهی یا تغییرات اندک در آن بود.
استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران در ادامه افزود: جریان دوم، جریان نفاق بود اینها کسانی بودند که اول با انقلاب همراه بودند و خواستار تغییر حکومت از شاهنشاهی به جمهوری ولی منهای اسلام بودند.
وی با اشاره به اینکه اینها در ابتدای انقلاب شامل جریان‌های لیبرال، سازمان مجاهیدن خلق، فداییان اکثریت و اقلیت و پیکاری‌ها بودند، اظهار داشت: این جریان با نهضت آزادی و بنی صدر پیوندهای برقرار کردند که در همان اوایل انقلاب کم کم به سمت حرکت‌های تند حرکت کرده و حتی مدتی انقلاب در اختیار آنها بود.
نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: این چهره‌ها توسط رهبر دینی به مردم معرفی شدند و با توجه به خیانت‌های که در تاریخ جنگ تحمیلی انجام دادند، از صحنه انقلاب خارج شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه جریان سوم جریان فتنه است، خاطر نشان کرد: این جریانی‌‌ست که ظاهرا در ابتدا پیوندهای با انقلاب نظام و رهبری دینی داشته اما به تدریج به علتی که نتوانسته جایگاه مردمی خودش را حفظ کرده و نتوانست با مبانی طراحی شده از سوی ولایت فقیه همراهی بکند دچار زاویه با ارزش‌های انقلاب شده است.
وی اظهار داشت: عملکرد جریان فتنه در روزهای اخیر نشان می‌دهد امروز آنها فاصله بسیار زیادی با جریان انقلاب پیدا کرده‌اند.
قاضی‌زاده افزود: بنی صدر و رجوی از ابتدا عدم اعتقادشان را به حکومت دینی اعلام کردند و مردم را این حیث فریب ندادند اما اینها ظاهرا لباس حکومت دینی را پوشیده و در قالب آن قرار گرفته‌اند و خودشان را معتقد و متعهد به آرمان‌های امام جا می‌زدند اما عملا در مقابل آنچه عصاره وجودی و آرمان‌های امام است، ایستاده‌اند.
وی گفت: آنها حاضر شدند با جریان نفاق، استکبار جهانی و حتی معاندین انقلاب اسلامی یک‌دست بشوند تا بتوانند به نتایجی که می‌خواهند برسند.
قاضی‌زاده با اشاره به جریان چهارم به عنوان مهم‌ترین جریان فتنه‌های اخیر گفت: جریان چهارم که جریان تردید است که نقش آن مهم‌تر از نقش جریان فتنه است.
وی افزود: این جریان که ظاهرا جزو جریان اصلاحات نبودند و داعیه‌های اصول‌گرایانه داشتند اما در بعضی از مواقع با جریانی از اصلاح‌طلب که ارزشی‌تر بودند، ارتباط داشتند.
وی با اشاره به اینکه اینها منتقدین دولت فعلی بودند، افزود: این جریان در انتخابات همراهی با احمدی‌نژاد را به عنوان کاندیدای اصولگراها قبول نداشتند و تمام تلاش خودشان را کردند که قبل از انتخابات، احمدی‌نژاد به عنوان کاندیدای اصولگرایان مطرح نشود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اذعان کرد: در انتخابات تلاش آنان این بود با پرونده‌سازی برای دولت، احمدی‌نژاد را از دور خارج بکنند و کاندیدای دیگر را به عنوان کاندیداهای اصولگراها عرصه بیاورند یا زمینه رای نیاوردن وی را در انتخابات فراهم کنند چون ناامید شدند، به سمت کاندیدای جریان فتنه متمایل شدند.
وی اظهار داشت: برای اینکه این پرونده‌ها تاثیرگذار باشد، باید در داخل حاکمیت و نهادهای قدرت شکل گرفته و سناریوهایی را که در مجلس و از طریق بسیاری از نهادی نظارتی انجام شد و حتی در مجمع تشخیص نیز اتفاق افتاد، می‌توان در این راستا تحلیل کرد.
نماینده اصولگرای مجلس افزود: در طول تبلیغات انتخابات اینها بادادن پیام‌های مختلف سعی کردند زمینه تخریب انتخابات را فراهم کنند.
وی اظهار داشت: در زمان بعد از انتخابات این جریان شانه به شانه در کنار جریان فتنه حرکت کرد تا پیام‌های انحرافی که جریان فتنه می‌دهد را تایید کند و سبب شبهه‌افکنی در میان مردم بشود.
قاضی‌زاده افزود: خط دیگر جریان تردید این بود که دوطرفه حرف بزند و هر دو طرف را محکوم کرده و در نهایت حق و باطل را با هم قاطی بکند.
وی با بیان اینکه آنها با این حرکت سعی داشتند‌ نگاه مردم به سمت پیام ولایت جمع نشود، خاطر‌نشان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری با قاطعیت پیام دادند که باید تمام جریان‌ها و گروه‌ها در مسیر قانونی حرکت کنند؛ بلافاصله بعد از سخنان رهبری شروع به ارسال پیام‌های انحرافی کردند تا مردم همچنان در سردرگمی باقی بمانند.
این نماینده مشهد با تاکید بر اینکه جریان تردید الان کلیدی‌ترین نقش و فعال‌ترین بازیگر صحنه است، گفت: جریان فتنه توسط مردم در روز قدس و عاشورا شناسایی شد و مردم متوجه شدند آنها برای رسیدن به اهداف خود با استکبار، معاندین، پژاکی‌ها، بهائیت و دیگر گروه‌های طردشده از سوی انقلاب اسلامی پیوند برقرار کرده‌اند.
وی افزود: جریان تردید تلاش می‌کند همچنان با تطهیر چهره جریان فتنه، برای در صحنه نگاه داشتن آنها در بین مردم برای این جریان ایجاد موقعیت کرده و زمینه را برای جلب مخاطب برای آنها فراهم بکند.
قاضی‌زاده با اشاره به اینکه کار دوم آنها جریان‌سازی جدیدی برای جلوگیری از حرکت مردم به جریان حق است، خاطر‌نشان کرد: برخی از نامه‌ها، مصاحبه‌ها، سکوت‌ها و سخنرانی‌ها که انجام می‌شود،‌ یاد‌آوری دادن جام زهر به امام خمینی (ره) است و مردم باید مراقب باشند تاریخ دوباره تکرار نشو‌د.
وی افزود: وظیفه مردم درک صحیح پیام ولایت و تابعیت و حمایت از ایشان است و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی، قانونگذاری و قضایی خودشان را به مواضع رهبری نزدیک‌تر کرده و از مردم ولایت‌مدار ایران عقب نمانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد