سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کشف حجاب سبزها در بازی ایران و سنگاپور +عکس

کشف حجاب سبزها در بازی ایران و سنگاپور +عکس

تیم‌های ملی ایران و سنگاپور عصر چهرشنبه در مرحله مقدماتی جام ملت‌های 2011 آسیا در ورزشگاه ملی سنگاپور به مصاف هم رفتند.

به گزارش جهان، قبل از شروع مسابقه تیم ملی فوتبال سنگاپور، تعدادی از تماشاگران ایرانی با در دست داشتن پرچم‌های سبز رنگ و در حمایت از میرحسین موسوی به ورزشگاه آمدند که همین موضوع واکنش مسئولان ایرانی را در پی داشت.

مهدی تاج، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت: ما به محض ورود با این افراد برخورد کردیم، اما این تعداد تماشاگران با برنامه ریزی قبلی بلیت ها را تهیه کرده اند و حالا در میان تماشاگران سنگاپور در ورزشگاه نشسته اند.

علاوه بر درگیری فیزیکی مسئولان، تعدادی از لیدرهای ایرانی که از تهران عازم مسابقات شده اند نیز با سبزها درگیر شدند، اما سرانجام آنها در ورزشگاه مستقر شدند.

حضور افراد بی حجاب و با پوشش نامناسب در ورزشگاه و پخش شدن تصاویرشان از تلویزیون سنگاپور در هنگام پخش سرود ملی ایران باعث شد که برای لحظاتی برنامه قطع شده و سرود ملی ایران از تلویزیون ایران پخش نشود.

یکی از لیدرهای ایرانی که در ورزشگاه حضور دارد در این زمینه به خبرنگار ما گفت: بیش از 200 دانشجوی ایرانی که در مالزی تحصیل می کنند از روز گذشته وارد سنگاپور شدند و بیشتر کسانی که امروز با پرچم های سبز وارد ورزشگاه شدند دانشجو هستند.

وی ادامه داد: ما قبل از سفر به سنگاپور برای تبلیغات بیشتر پرچم های کشورمان را به خود به اینجا آوردیم،‌اما آنها هرگز حاضر نشدند که این پرچم ها را از ما بگیرند و با پرچم سبز وارد ورزشگاه شدند.

گفتنی است در انتخابات گذشته در میان کشورهای خارجی رای میرحسین موسوی در مالزی از سایر رقبای خود بیشتر بود.

لازم به ذکر است، در دانشگاه مالزی 810 رای برای مهندس موسوی، 94 رای برای احمدی نژاد، 63 رای برای کروبی و 24 رای برای رضایی به صندوق ریخته شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد