سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کیهان

موسوی به ما لگد زد تا خودش در برود 

 

بیانیه شماره هفده میرحسین موسوی با وجود آن که تلاش داشت آشوبگران مورد حمایت ضدانقلاب را مردم خداجو جا بزند، باعث اعتراض ها و اختلاف هایی در میان محافل مدعی حمایت از فتنه سبز شده است.
در این باره سایت ضدانقلابی ایران گلوبال نوشت: موسوی در آخرین اطلاعیه خود با سلب مسئولیت از خود، کروبی و خاتمی در دادن فراخوان برای عاشورا و با لگد زدن به مجاهدین ]گروهک منافقین[ برای کند کردن روند دستگیری خود و حمله قریب الوقوع جریان مقابل تدبیر اندیشید.


این ترمینال رسانه ای ضدانقلاب با «عقب نشینی» توصیف کردن بیانیه ضدانقلابی موسوی نوشت: «رژیم حتی ذره ای ظرفیت پذیرش بیانیه موسوی را ندارد. اطلاعیه 17آقای موسوی، رهبران خودخوانده جنبش در خارج از کشور را به سختی در تنگنا قرار داده است آن چنان که برخی از آنان مجبور به تصحیح و تفسیر بیانیه آقای موسوی شده اند و برخی دیگر در اطلاعیه های جمعی به ناچار برای جبران مافات مواد دیگری را در بیانیه های خود گنجانده اند.»
همان گونه که «جریان منحوس» خواندن گروهک منافقین از سوی موسوی باعث اعتراض گسترده همه گروهک های ضدانقلاب شد، «مردم خداجو» خواندن آشوبگران نیز باعث اعتراض این گروهک ها شده که علنا اعلام می کنند «کجا ما خداجو هستیم. ما اصلا مذهب را قبول نداریم؟!» در نهایت امر نیز معلوم نیست آشوبگران به نظر موسوی مردم خداجو هستند یا نیروها و تحریک شدگان گروهک منافقین!
در همین حال ابوالحسن بنی صدر مامور کددار لانه جاسوسی آمریکا که به هنگام ریاست جمهوری تبدیل به آلت دست منافقین شد و به همراه سرکرده این گروهک با روسری و آرایش از کشور گریخت، درباره بیانیه موسوی به رادیو زمانه گفت: بعضی موافق و بعضی مخالف بیانیه صحبت کردند. آقای موسوی پس از انتخابات بنا را بر این گذاشت که تقلب شده و حکومت نامشروع است. خب حالا ایشان آمده، بیانیه می دهد و می گوید دولت باید در برابر مجلس و قوه قضائیه مسئول باشد. شما وقتی این را می گویید یعنی حکومت را مشروع دانسته اید.
وی درباره اینکه آشوبگران روزگاری از وی هم حمایت می کردند اما او به مبارزه ادامه نداده گفت: من مردم را به استقامت خواندم. چرا خودم آمدم ]خارج[؟ برای اینکه به صحنه اصلی جنگ و مبارزه آمدم. یک روابط پنهانی میان کودتاچیان خرداد 60 و دستگاه ریگان به وجود آمده بود که جنگ را می خواستند ادامه بدهند. من اگر در ایران می ماندم و به همان نق زدن ها بسنده می کردم، رئیس جمهور هم می ماندم. می توانستم در ایران زندگی را بکنم. من از ایران خارج شدم تا بتوانم با رژیم مبارزه کنم و موفق هم شدم.
گزافه گویی های بنی صدر با وجود انتشار اسناد استخدام وی از سوی لانه جاسوسی آمریکا از آن جهت جالب توجه است که نامبرده در تداوم خیانت های خود و همکاری آمریکا و رژیم تحریک شده صدام، اجازه دفاع از کشور در برابر مهاجمان را نداد و در همان چند ماهه اول جنگ بخش بزرگی از مناطق مرزی کشور به سادگی تمام به اشغال درآمد. و بیرون کردن دوباره اشغالگران برای ملت ایران هزینه های بزرگی به همراه داشت. در واقع او به نگهبان قلعه ای فتح نشده شبیه بود که خیانت کرد و در قلعه را برای شبیخون دشمن گشود. با وجود خیانت بنی صدر و گروهک های منافقین و نهضت آزادی، ملت ایران پروژه مشترک صدام- ریگان را که تا اعزام کسانی چون رامسفلد به بغداد وسعت یافت، ناکام گذاشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد