سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>بازداشت10 نفر از سران بهائیان پس از حوادث روز عاشورا

   

مردان خداجوی موسوی بهایی و تروریست از آب درآمدند 

ژینوس سبحانی (همسر آرتین غضنفری) از عناصر دستگیر شده، منشی گروهک کانون مدافعان حقوق بشر (راه اندازی شده توسط شیرین عبادی به سفارش دیک چنی معاون وقت جرج بوش) می باشد و در راستای جاسوسی برای بیگانگان و شایعه پراکنی علیه جمهوری اسلامی و تحریک به آشوبگری، ارتباطات تنگا تنگی با شیرین عبادی دارد.

دستگیری شماری از سرکردگان و فعالان حزب استعماری بهائیت پس از حرمت شکنی و اغتشاش در روز عاشورا، رسانه های آمریکایی و انگلیسی را نگران کرد. بی بی سی انگلیس و رادیو فردای آمریکا اعلام کردند 10 نفر از اعضا و سران بهائیان پس از حوادث روز عاشورا توسط ماموران امنیتی ایران دستگیر شده اند.
یکی از سران این جریان در خارج کشور در گفت وگوی مشترک با بی بی سی و رادیو فردا، اسامی بابک و لقا مبشر، ژینوس سبحانی، آرتین غضنفری، نگار ثابت، نسیم بیگلری، سعید و مهران روحانی، پیام فنائیان و مونا هویدایی را به عنوان افراد دستگیر شده اعلام کرد و گفت 3 تن از آنها آزاد شده اند. براساس برخی گزارش های خارجی، نیکا هویدایی، زاوش و ابراهیم شادمهر، ولوا خانجانی (نوه جمال خانجانی از سران بهائیت) نیز جزو بازداشت شدگان اولیه بوده اند.
7 تن از سران بهائیان سال گذشته به خاطر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی و تبلیغ علیه نظام دستگیر شده بودند. مقر بهائیان در حیفا (فلسطین اشغالی) قرار دارد.
ژینوس سبحانی (همسر آرتین غضنفری) از عناصر دستگیر شده، منشی گروهک کانون مدافعان حقوق بشر (راه اندازی شده توسط شیرین عبادی به سفارش دیک چنی معاون وقت جرج بوش) می باشد و در راستای جاسوسی برای بیگانگان و شایعه پراکنی علیه جمهوری اسلامی و تحریک به آشوبگری، ارتباطات تنگا تنگی با شیرین عبادی دارد. عبادی ماه هاست از کشور گریخته و با وجود ادعای اولیه برای بازگشت به کشور از این کار سر باز زده است. برخی قرینه ها از بهایی بودن این عنصر سلطنت طلب حکایت می کنند.وی در خارج کشور اقدام به کشف حجاب کرده است.
گروهک کانون مدافعان حقوق بشر خانه تیمی مشترک بهائیان، گروهک نهضت آزادی، سلطنت طلبان، جبهه ملی و برخی افراطیون جبهه اصلاحات به شمار می رفت و با پول اعطایی به عبادی در پوشش جایزه نوبل راه اندازی شده بود.
با توجه به دشمنی دیرینه فرقه انگلیس ساخته بهائیت با امامت و تشیع (به ویژه با مهدویت)، تحرکات این جریان فاسد و انحرافی در روز عاشورا برای هتک حرمت عزای حسینی قابل فهم تر می شود ضمن اینکه سران این جریان، وابستگی های علنی به رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا دارند. در زمان رژیم پهلوی برای ریاست دستگاه هایی چون ساواک، شهربانی و ارتش از عناصر جنایتکار و بی رحم بهایی استفاده می شد.
وزارت اطلاعات علاوه بر شماری از عناصر بهایی، 14 تن از اعضای گروهک منافقین را در جریان آشوبگری ضدانقلاب در روز عاشورا دستگیر کرده که احتمال اعدام آنها به عنوان محارب می رود.
در پی دفاع یکی از سران فتنه (میرحسین موسوی) از حرمت شکنان روز عاشورا که از آنها به عنوان «مردمی خداجو» یاد کرده بود، برخی از عناصر ضدانقلاب با وقاحت واکنش نشان دادند و از جمله سایت سکولاریسم نو خطاب به موسوی نوشت: آیا به نظر موسوی تمام شرکت کنندگان در تظاهرات روز عاشورا مردمی خداجو بودند؟ تعبیر «جریان های منحوس منافقین» در بیانیه چه لزومی داشت؟ آیا می دانید گروه های دیگری همچنن سلطنت طلبان، کمونیست ها و بهایی ها در مبارزه شرکت دارند و اعتقادی به مذهب و ولایت فقیه ندارند؟
دستگیری 14 تروریست
و 16 عضو گروهک بهائیت
پیش از این 2مقام وزارت اطلاعات در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرده بودند سلطنت طلبان و خارج نشینان عامل اصلی اغتشاشات در روز عاشورا بوده اند و برخی از عوامل آنان دستگیر شده اند.
به گزارش مهر محمد کریمی راد با اشاره به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که با حضور قائم مقام و معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه اغتشاشات اخیر ریشه یابی و واکاوی شد و مقامات امنیتی به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.
نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه مقامات امنیتی مستندات بیشتری در رابطه با اغتشاشات اخیر ارائه دادند، خاطر نشان کرد: در بین سرکردگان عوامل اغتشاشات عاشورا که توسط ماموران دستگیر شده اند 4 عضو گروهک مارکسیستی حضور دارند و علاوه بر اینکه تعدادی نیز از بهائیان در فتنه های اخیر نقش داشته اند.
از سوی دیگر یک مقام آگاه از بازداشت 14 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین در اغتشاشات روز عاشورا خبر داد و افزود: 6 نفر از این تعداد از اعضای سابقه دار گروهک منافقین بوده اند.
این مقام آگاه به «جهان نیوز» گفت: درجریان حرمت شکنی های روز عاشورا 16 نفر از اعضای فرقه ضاله بهائیت در محل اغتشاشات بازداشت شده اند.
تحرکات تروریست ها در اغتشاشگری روز عاشورا (یکشنبه هفته گذشته) منجر به کشته شدن 7 نفر شد. قربانیان از جمله با اسلحه ساچمه ای هدف گرفته شده و در مواردی از ارتفاع به پایین پرتاب شده بودند. در همان روز خواهرزاده میرحسین موسوی در خیابانی خلوت به دور از اغتشاشات توسط تیمی که از صحنه گریخت ترور شد.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد