سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>نامه آیت‌الله علم الهدی به میرحسین موسوی

جناب آقای موسوی (( ان ربک لبالرصاد))  

 

جناب آقای مهندس میر حسین موسوی :شما فرمودید بنده از بلندگوی دولتی صحبت کردم یقینا حدود دومیلیون و 500 هزار مخاطب بنده هم در آن روز به نظر شما جمعیت دولتی بودند وحبذا به دولتی که این همه جمعیت دارد.

در پی انتشار بیانیه اخیر میرحسین موسوی، داوطلب شکست خورده دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد با انشار مطلبی به برخی از سیاه‌ نمایی‌های بیانیه 17 موسوی پاسخ داده است.

به گزارش جهان، متن این مطلب به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس میر حسین موسوی
علی‌رغم اینکه بنا دارم به انبوه فحاشی‌ها و دشنام‌هایی که در سایت‌های مختلف هواداران شما و مطبوعات وابسته نثار بنده می‌شود پاسخی ندهم ولی چون چند جمله در ارتباط با سخنرانی در روز چهارشنبه گذشته در میدان انقلاب در بیانیه شما ملاحظه کردم فکر کردم خاطر شما را به نکات ذیل معطوف نمایم.

1- شما این بیانیه را با سلام به ابی‌عبدالله شروع کرده و نمیدانم مقصودتان کدام ابی‌عبدالله است اگر مقصود شما اباعبدالله الحسین (ع) است باید عرض کنم این بیانیه شما در ابتدا دچار یک پارادوکس است شما به ابا عبدالله الحسین سلام داده‌اید و تصریح فرموده‌اید: حرب لمن حاربکم و در همان سطور اولیه افرادی که علی رئوس الاشهاد نشان داده شدند پرچم مشکی مثلث که بر روی آن نوشته شده بود یا حسین شهید دور سر چرخاندند و در آتش انداختند و اعلام حرب با حسین نمودند آنها را مردم خداجوی خواندید آیا این اظهار شما شبیه آن نیست که در عصر تاسوعا وقتی عمر سعد به لشگر خود فرمان یورش به طرف سیدالشهدا (ع) داد آنها را خیل الله نامید و فریاد زد (( یا خیل الله ارکبی و با الجنه ابشری )) ( ای لشگر خدا سوار شوید به بهشت شما را بشارت باد )

2- شما فرمودید بنده از بلندگوی دولتی صحبت کردم یقینا حدود دومیلیون و 500 هزار مخاطب بنده هم در آن روز به نظر شما جمعیت دولتی بودند وحبذا به دولتی که این همه جمعیت دارد.
شما فرمودید: بنده مردم را به جنگ بایکدیگر دعوت کردم به اینکه یک عده را حزب‌الله و یک عده را حزب الشیطان نامیدم این اشکال شما قبل از اینکه به بنده وارد باشد به خدا وارد است که در قرآن در زمان پیغمبر امت اسلام را که به مراتب محدودتر از جمعیت این کشور بوده‌اند به حزب الله و حزب الشیطان تقسیم کرده است. چون در مورد حزب‌الله در آیه 56 سوره مائده که خداوند می‌فرماید (( ومن یتول الله ورسوله والذین امنوا فان حزب الله هم الغالبون )) حزب‌الله را پذیرای ولایت خدا و رسول و کسانی که ایمان آورده‌اند ( که مقصود از الذین امنوا الذین آمنوا در آیه قبل است که به اتفاق سنی و شیعه بر امیرالمونین (ع) تطبیق شده ) معرفی می‌کند که این ولایت پذیران در امت اسلامند و در آیه 19 سوره مبارکه مجادله می‌فرماید: (( استحوذ علیهم الشیطان فانساهم ذکرالله اولئک حزب الشیطان الاان حزب الشیطان هم الخاسرون )) ( شیطان برآنها مستولی شد و یاد خدا را به آنها فراموشاند آنها حزب شیطانند ) آنها که مرجع ضمیر هم در علیهم و انساهم هستند در آیه 14 همین سوره مشخص شده‌اند که می‌فرماید: (( الم تر الی الذین تولوا قوما غضب الله علیهم ما هم منکم ولا منهم ویحلفون الکذب وهم یعلمون )) ( آیا نمی بینی کسانی که دوستی ورزیدند با گروهی که خدا برآنها غضب کرده است در حالی که این افراد نه از شمایند و نه از آنها به دروغ قسم می خورند و از دروغ خود آگاهند ) که مقصود بخشی از امت اسلام بودند که منافق شدند وبا یهود همدست گردیدند پس به گفته شما خداوند در اینجا با تقسیم امت به حزب الله وحزب الشیطان آنها را به جنگ داخلی واداشته است .

3- شما نقد فرموده‌اید که چرا بنده بخشی از جامعه را بزغاله و گوساله نامیدم این تعبیر را خدواند در قرآن در دو آیه عنوان فرموده است یکی در آیه 179 سوره مبارکه اعراف: (( ولقد ذرانا لجهنم کثیرا من الجن والانس لهم قلوب لایفقهون بها ولهم اعین لا یبصرون بها ولهم اذان لا یسمعون بها اولئک کالانعام بل هم اضل اولئک هم الغافلون )) در این آیه کسانی که دل دارند و فهم ندارند چشم دارند و بصیرت ندارند به چهارپایان تشبیه شده‌اند آیا کسانی که قدرت فهم امتیاز اصل مترقی ولایت فقیه را ندارند و با آن دشمنی می‌ورزند و شعار علیه آن می‌دهند مصداق این اشخاص نیستند آیه دوم در سوره مبارکه فرقان آیه 43 و44 می‌فرماید: (( ارایت من اتخذ الهه هواه افانت تکون علیه وکیلا ام تحسب ان اکثرهم یسمعون او یعقلون ان هم الا کالا نعام بل هم اضل سبیلا )) در این آیه هم کسانی که هوای نفس خود را معبود خود قرار دهند به انعام وچهارپایان تشبیه شده‌اند آیا کف و سوت زن‌های روز عاشورای حسینی با آن قیافه‌های منکر مصداق این اشخاص نیستند.

4- شما فرمودید به اینکه بنده گفتم (( مردم توجه کنند جنگ است )) مردم را به جنگ و شورش داخلی دعوت کردم من این سخن را از خود نگفتم بنده پیرو ولی فقیه زمان رهبر عظیم الشان حکیم هستم که از ابتدای این غائله اعلام فرمودند این حرکت برنامه ریزی شده دشمن جنگ نرم است البته از افرادی که ضد ولی فقیه‌اند انتظار نداریم این اعلام مقام ولایت را بپذیرند و قبول کنند.

5- شما در اینکه حقیر از آیات و روایات و اصطلاحات مذهبی در استناد مطالب خود استفاده کردم بنده را به برخورد مراجع عظام و روحانیون فاضل تهدید فرموده‌اید. اولاً از شما تقدیر می‌کنم که در حوزه‌ای که تخصص نداشتید وارد نشدید و مقصود شما از روحانیون فاضل نمی‌دانم چه کسانی هستند اما مراجع عظام که فرمان و نظرشان بالای سروچشم ماست شاگردان امام بزرگوار رضوان الله تعالی علیه‌اند. بنده در مورد (( بغی )) که حرکت شما را مصداق آن معرفی کردم به آیه شریفه قرآن و تفسیر لغوی بغی به وسیله راغب اصفهانی در کتاب مفردات استناد کردم که کتاب مفردات در لغت معنی قرآن از نظر تمام فرق اسلامی حجت ونص است. آیات و توقیع شریف امام زمان به اسحاق بن یعقوب که مستند اصل ولایت فقیه معرفی نمودم دقیقا منطبق با استناد و استدلال استاد الفقهاء و المراجع امام رحمه الله علیه در بحث ولایت فقیه در کتاب البیع است.
محارب بودن اغتشاشگران روز عاشورا مستند به حکم امام رحمت‌الله علیه درباره منافقین در هنگام عملیات مرصاد بوده است طبیعی است آنهائی که فکر کردید با بنده برخورد کنند باید در حقیقت با خدا در آیه 42 سوره مبارکه شورا برخورد کنند و یا با امام راحل بزرگوار در کتاب البیع
خاتمه: تمام سخن در یک کلمه: جناب آقای موسوی (( ان ربک لبالمرصاد))
والسلام علی من اتبع الهدی
17 محرم 1431

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد