سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>نامه رضایی و بیانیه موسوی از یک مرکز مشترک طراحی می‌شود

حجت الاسلام حسینیان در گفتگو با فارس: 
نامه رضایی و بیانیه موسوی از یک مرکز مشترک طراحی می‌شود  

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به محورهای مشترک نامه رضایی و بیانیه اخیر موسوی درباره وحدت و آشتی ملی گفت: محورهایی از نامه و بیانیه سیاسی محسن رضایی و موسوی با هم مشترک است که این امر نشان می‌دهد اینگونه نامه‌ها و بیانیه‌ها از یک مرکز مشترک برنامه‌ریزی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در نقد نامه اخیر محسن رضایی به رهبر معظم انقلاب سخنانی بیان کرد.
وی با تاکید بر اینکه اگر در نامه سیاسی آقای رضایی به رهبر انقلاب منظور از وحدت، وحدت بین مردم است این محور قطعا حول اسلام، مکتب اهل بیت، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) و اندیشه او، ولایت فقیه و قانون اساسی است، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در هر سال نشان از وحدت سراسری ملت ایران دارد و راهپیمایی روز چهارشنبه مردم تهران و سراسر کشور تبلور این وحدت شکست ناپذیر امت اسلامی است.
حسینیان تاکید کرد: حضور با شکوه مردم تهران و نیز مردم سراسر کشور نشان‌دهنده وحدت شکست ناپذیر آنان بود و منجر به بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی شد که باید این وحدت را همگان قدر دانسته و از آن حمایت کنند.

* وحدت با سران فتنه خیانت به ملت است

وی در ادامه افزود: اگر منظور از وحدت، وحدت با سران فتنه است که همچنان بر طبل مخالفت و ایستادگی در راه شیطانی خود می‌کوبند، این وحدت خیانت به ملت است.
رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با ابراز تعجب از محسن رضایی که بیانیه سراسر تهمت، توهین و نیز باطل موسوی را در نامه خود به رهبر انقلاب عقب نشینی می‌خواند، تصریح کرد: متاسفانه آقای رضایی عقب نشینی نظام را، پیشنهاد سازنده در نامه سیاسی خود می‌انگارد.
وی به محورهای مشترک نامه محسن رضایی و بیانیه سراسر توهین موسوی اشاره کرد و اظهار داشت: سخنان مشترکی چون اذعان به وجود بحران، محور قرار دادن اقتصاد، عمل کردن مجلس و قوه قضائیه به وظایف قانونی، محور مشترکی است که در نامه و بیانیه سیاسی محسن رضایی و میر حسین موسوی مشترک است که این امر نشان دهنده آن است که این گونه خواسته‌های غیر قانونی و احیانا شعارهای حقی که اراده باطل از آنها صادر شده، در یک مرکز مشترک برنامه ریزی می‌شود و از حلقوم افرادی خاص خارج می‌شود.

* رضایی شعار راهپیمایان تهرانی در برخورد با سران فتنه را درک نکرده است

حسینیان اضافه کرد: آقای رضایی ظاهرا در راهپیمایی مردم تهران شرکت کرده، اما به شعارهای یکپارچه آنان که خواستار برخورد قاطعانه با سران فتنه بود شاید نشنیده‌ و یا به درستی آن را درک نکرده‌اند.
رئیس کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی بزرگترین جنایت سران فتنه را تضعیف بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: انتخابات باشکوهی که بیش از 80 درصد مردم در آن شرکت کردند و رئیس جمهور خود را برای اولین بار با بیش از 24 میلیون بر گزیدند؛ قطعا می‌توانست توازن قوا را به نفع جمهوری اسلامی رقم بزند اما این خائنین فرصت طلایی مذکور را به یک ضعف تبدیل کردند.
وی تاکید کرد: آقای رضایی ضمن آنکه باید توضیح دهد چه کسی این خیانت بزرگ را به جمهوری اسلامی پاسخ می‌دهد، باید این را هم توضیح دهد که اگر نظام اسلامی با سران فتنه سازش کند، چه کسی باید پاسخ خون‌های ریخته شده و شهادت ده‌ها بسیجی و مجروح شدن صدها تن از ماموران نیروی انتظامی و به آتش کشیدن اموال عمومی و مردم را بدهد.

* نامه محسن رضایی موجب ادامه جنایات دشمنان و سران فتنه می‌شود

حسینیان با طرح این سئوال از محسن رضایی که آیا قادر است این جنایت‌های هولناک و بدتر از همه جنایت‌ها یعنی تهمت تقلب به جمهوری اسلامی را جبران کند، متذکر شد: قطعا صدور چنین نامه‌هایی آب به آسیب دشمن ریختن است و موجب ترغیب و تشویق دشمن و سران فتنه به ادامه جنایت خود می‌شود.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی خطاب به محسن رضایی تاکید کرد: بعد از نامه یا بیانیه سیاسی خود خواهید دید که سران فتنه جرات بیشتری پیدا خواهند کرد و آمریکا جنایتکار امیدوار و دشمنان اسلام و امام حسین پرو تر خواهند شد.
وی در پایان تاکید کرد: آقای رضایی باید بداند نوشتن چنین نامه سیاسی وحدت ملی را که در روز چهارشنبه تبلور پیدا کرد به هم خواهد زد از این رو از وی می‌خواهیم از این اقدامات خود دست برداشته و به دامن ملت بپیوندد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد